Akurat z nim, z nią bym tam był, była...


#141

W moim przypadku to raczej sam bym siebie rzucił na tego potwora by dać komuś czas na ucieczkę, względnie biegłbym ile sił w nogach ciągnąc tą osobę za sobą próbując uratować nas oboje… ale jak mam już wybierać to chyba Goltera (GOMENASAI!!!) ale on taki na zdjęciach się pyzaty wydawał … czyli więcej mięcha, a jak więcej mięcha to więcej czasu dla mnie na ucieczkę.

Wygrana na loterii: romantyczna kolacja w najlepszej restauracji w Rio plus dwu-tygodniowy pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu przy samej Copacabana. Kogo zabierzesz na taki wyjazd i dlaczemu? :D


#142

Louise… Po pierwsze, w moim przypadku nie wiem czy ktos inny by sie na to zgodzil… po drugie… no drugi powod to… no, pare osob powinno juz wiedziec… tzn. domyslic sie ten powod

Wlasnie wynalazles urzadzenie umozliwiajace ci podroz w czasie, sam jednak wolisz nie ryzykowac, wiec wybierasz kogos z forum, by sprawdzic czy to bezpieczne. Kogo z przyjemnascia wyslalbys w przyszlosc lub przeszlosc, i dlaczego?


#143

Mangofana, bo chciał poświęcić Goltera, więc mogłabym w zamian zaryzykować jego życiem. :/

Lecisz samolotem z Sydney do Los Angeles. Gdy znajdujecie się tuż nad Pacyfikiem, wraz z innymi pasażerami zostajecie poinformowani, że lada chwila z powodu braku paliwa samolot spadnie do oceany. Mając mało czasu i zero szans na przeżycie postanawiasz wykonać jeden telefon. Do kogo dzwonisz i dlaczego? Co tej osobie przekażesz?


#144

Marś </3 powiedziałbym jej, że tylko ona była osobą, która dosłownie trzymała mnie na forum i dziękowałbym za to wszystko

Jeśli miał(a)byś wybór podczas Apokalipsy rodzaju męskiego/żeńskiego wybrać jedną osobę, która miałaby być wraz z tobą protoplastą nowej ludzkości kogo byś wybrał(a)?


#145

Wybrał bym Lousie. Jest młoda więc mogła by urodzić dużo dzieci :P nie no ale to tak na serio. Patrzył by na to pod kątem wieku. Bo jednak musiała by się trochę natrudzić ze mną by zaludnić znów ziemię :p
wolał bym dwie. Bo jedna to później jest kazirodztwo. A tak było by tylko do połowy :P

Zachodzisz za skórę wiedźmie ta by się zemścić rzuca na ciebie urok . Bardzo wredny urok. Na jeden dzień… Na jeden dzień zamieniasz się w rolkę toaletową . Widzisz każdym kawałkiem papieru i czujesz każdym kawałkiem papieru . Stoisz lub wisisz zależy od kibelka. Gdy do toalety na dwójkę wchodzi… No właśnie kto wchodzi? tylko użytkownik forum.


#146

A powiedziałbym chyba że Kicia :D koniec końców lubie zabawy z posranymi równie, bądź bardziej niż ja :D

Co zrobiłbyś gdyby (wskazana tu przez cb osoba) chciała od ciebie czegoś baaaaardzo… ekhem intymnego? Jak się zachowasz i czemu akurat taki typ wybrany? :P


#147

Wybieram Bytersa, kocham go :)

Ściga Cię policja, musisz gdzieś się ukryć. U kogo się ukryjesz, kogo narazisz na oskarżenie o współudział ?


#148

“Co do twojej wypowiedzi Byters to Renata Rączkowska jest dobrą kochaną, ale brak jej cycków xD
Mogłem na to odpowiedzieć ja xD”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Goni mnie policja. Ukrywam się u Kiici, tak, to jest najlepsza opcja. Nim by zdołali cokolwiek ustalić Kiicia zmieniła by zeznania kilka razy i psychiatra potwierdził by niepoczytalność i że wszystko zmyśliła :p a ja uciekł bym dalej xD

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wraz z 10.000 innych graczy zostajesz zamknięty/zamknięta w zamku Aincrad w świecie gry Sword Art Online. Po przeżyciu szoku na placu dociera do ciebie, że jest tu też ktoś kogo znasz i razem będzie wam łatwiej przejść 100 poziomów. Kto to jest? I dla czego właśnie ta osoba?


#149

Ulczi,ponieważ ją kocham i razem byśmy dali radę!<3

Jest atak zombi i tylko najlepsi Zwyciężą. Podczas uciekania do schronu znajdujesz osobę,którą kojarzysz z widzenia. Pomagasz jej i okazuje się być Twoim towarzyszem do końca wojny z Zombii. Kto to jest?


#150

hmm… Youhei XD będziemy razem depresyjni podczas apokalipsy XDD

Na wakacje wyjeżdżasz do Holandii do pracy na 2 miesiące, kogo zabierasz ze sobą by ci towarzyszył i ciężko pracował obok ciebie?


#151

Kiicia - ciezka praca sie jej przyda (chyba xD)

Przychodzi do ciebie dwoch mezczyzn w garniturach i ciemnych okularach i srebrna walizka, nie mowia co jest w srodku ale kaza ci ja pilnowac 24 godziny na dobe, do odwolania. Mezczyzni daja tobie tez kamizelke kuloodporna, ze wzgledu na to ze moze ci grozic niebezpieczenstwo. Oczywiscie nie mozesz patrzec na walizke caly czas, wiec prosisz kogos z forumowiczow, zeby pilnowal ja na zmiane z toba.

Ktoremu forumowiczowi ufasz na tyle by dac mu takie zadanie? Czy przekazesz mu/jej kamizelke, czy zachowasz ja dla siebie?
(poniewaz oboje musicie siedziec w tym samym pokoju przez caly czas, wasze zycie jest zagrozone po rowno, niezaleznie od tego kto pilnuje walizki a kto odpoczywa)


#152

Zdecydowanie Domen, względnie Nikorin. Z całej ekipy animes uznaję tą dwójkę za naprawdę godną zaufania :P

Miałeś/aś poważny wypadek samochodowy i akurat, któryś z forumowiczów był tego świadkiem i rzucił się na ratunek tobie.
Pytanie brzmi: Kogo chciałbyś/ałabyś aby był twoim aniołem, który miałby ocalić ci życie?


#153

Ktokolwiek xD nawet i Youhei bylem bym tylko był żywy i zdrowy xD

Stajesz się posiadaczem/posiadaczką magicznego artefaktu sprzed 4000 lat.
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fallout/images/a/a5/Fo1_alien_blaster.png/revision/latest?cb=20110502054300
Nazywana włócznią słońca. Zdajesz sobie iż uf stary artefakt to jakiś blaster obcych
Przez twą głowę przechodzą fajne pomysły “Jak napad na bank” :panda10:
Ale by unieść dużo pieniędzy potrzebna jest pomoc. Kogo z forum wybierasz na pomocnika? I jak uświadamiasz jej, że posiadasz blaster obcych?


#154

Wzięłabym Mango ^^ Bo on robi same niebezpieczne rzeczy… -n- Poza tym, raczej dałby sobie z tym radę :D No… i chyba by mi pomógł, jakbym go ładnie poprosiła… ;^; A jeśli chodzi o uświadomienie go o tym wszystkim, to… i tak by mi nie uwierzył .n. XD

Jedziesz do sadu zbierać jabłuszka ^o^ <3 Tak bardzo niebezpieczne zadania Louise XDD Ale jest ich bardzo dużo ^o^ Kogo bierzesz do pomocy? ^o^ <3


#155

Youheia, bo tak bym go przerobił, że jego zadaniem by było zbieranie, a moim konsumpcja ^^.

Widzisz, że ktoś wrzucił do worka kota i uderza nim o ścianę. Kogo wybierasz do pomocy w przywiązaniu gościa do samochodu, przejechania się na przejażdżkę, następnie jeśli by jeszcze trochę dogorywał, obsypaniu ran solą ?


#156

Hmm

Chyba Mistrza.

Ale wolalbym to zrobic w taki sposob, zeby gosciu juz nic nie poczul, np. tak:

http://vignette2.wikia.nocookie.net/criminal-case-grimsborough/images/8/82/C58CarCrash.png/revision/latest?cb=20140323043317

Napadasz na bank, bierzesz zakladnika… kim on/ona jest?


#157

Napadam na bank i biorę zakładnika… Wolał bym pieniądze wziąć xD

Ale jak biorę tego zakładnika xD pozycja jakaś

Nie no najlepszym zakładnikiem była by Louise. Jest młoda to by bardziej działało na moją korzyść gdy bym stawiał żądania

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Budzisz się. Ale co to ku*wa jesteś w cudzym ciele. Czyje jest to ciało jeden z forumowiczów i dla czego właśnie ta osoba :D Opisz też co byś zrobił/a będąc w ciele tej osoby i jak byś się czuł/a w ciele tej osoby ?

Prosił bym o długą, wyczerpującą i kreatywną wypowiedź


#158

Hmn… Kitsune… albo Lilka… :D Kitsune jest nawet mojego wzrostu :'3 <3 A Lilka mieszka blisko, więc mogłybyśmy się jakoś skontaktować, w razie czego… ;w; Poza tym, obie są prześliczne - <3 XD Hihi~ ^.~
Co bym robiła… hmn… oczywiście próbowałabym wrócić do swojego ciała, no… ;w; Czułabym się zapewne ciut nieswojo… ;w; Głównie przez to, że tak jakby wtrąciłabym się im w życie… n-no… ;w; Proszę bardzo, Mistrzu :3 <3 Oto moja długa, wyczerpująca, oraz bardzo kreatywna odpowiedź :3 <3

P.S.: Ostatnio nawet myślałam o tym, jaka mogłaby być reakcja osoby na coś takiego… - <3

Hmn… Twój dom zostaje doszczętnie spalony ;w; Do kogo z forumowiczów zwrócisz się o pomoc…? ;w; Dlaczego? ;w;


#159

Najpewniej bym spróbował sam zatroskać się o siebie, ale muś to muś… Chyba do bytersa, gdyż żadna dziewczyna raczej mnie nie przyjmie, innych mało znam, a dodatkowo z bytersem bym mógł pogadać trochę dużo, wydaje się też osobą potulną, która pomoże, nawet jeśli jest mu to nie w smak.

Jakbyś miał/miała żyć w wymyślonym świecie, to w czyim?


#160

W czyim? Louise! Gdybym mial zyc w jej wymyslonym swiecie, mysle ze byloby bardzo fajnie i ciekawie… a przede wszystkim slodko i bezpiecznie xD
Przynajmniej dopoki o nim nie zapomni…

Zapraszasz do siebie kogos z forumowiczow na noc. Pokazujac sypialnie, zauwazasz ze drzwi nie chca sie otworzyc. Kto jest twoim gosciem i co byscie zrobili w takiej sytuacji?