Anime podobne do Appleseed i Space pirate Captain Harlock

Witam,
jestem nowy w tematyce anime.
Bardzo interesuje się tematzką Sci-fi i kosmosem w związku z czym bardzo interesują mnie również anime w tej tametyce (im realniejszą grafikę i animcję mają tym lepiej). Niestety jestem zbyt mało obeznany w temacie, żeby cokolwiek znaleźć poza tym co już oglądałem (poniżej lista).

Poszukuję: anime w stylu Deadspace, Space pirate captain Harlock czy Appleseed. Ostatnie może nie jest typowo osadzone w kosmosie ale dotyczy nowych technologii, robotów i ma świętną grafikę jak kapitan Harlock. Zależy mi też na jako takim realiźmie postaci, czyli coś w stylu Mobile Suit Gundman raczej nie jest w tym kręgu (za dużo przerośniętych robotów). Im
Gatunki: Sci-fi, Space, Akcja, Animacja

Już widziałem(am):

• Deadspace
  • Appleseed
  • Space pirate Captain Harlock
  • Attack on Titan (też super)

Liczę na waszą pomoc! Z góry dziękuję …
Baks

Ja też chętnie obejrzę coś takiego, nawet szukałem ale ciężko. A DeadSpace masz na myśli ten Downfall?

Oba :) Ta seria poprostu ma “to cos” co przyciaga. To chyba ta tajemniczosc i niepewnosc wraz z zaskakujaca miejscami fabula. Tak samo przyciagal pierwszy “Obcy” ;). Calkiem zaskakujacy jest tez film “Pandorum” z 2009r.

Ale fakt, ciezko cokolwiek ciekawego w tym temacie znalezc.

Hmmm… może guilty crow :D

Może nie jest to takie Sci-Fi jak w deadspace’ie, czy appleseed’ dzie, ale znajdziesz tam mechy, technologię i epicką fabułę. Można rzec że to klasyk ;)

A tak btw. jest film pełnometrażowy Appleseed Alpha, widziałeś? :D

Dzięki za info.
Przyjże się co to Guilty Crow jest i dam znać :)

I oczywiście, że aplhe oglądałem :) Super, chodziaż ta z 2004 bardziej mi sie podobała.

Ze starszych moim ulubionym z tego gatunku (mniej lub więcej) jest Eureka Seven (ta starsza wersja!).
Coś innego: Gurren Lagann, Suisei no Gargantia, Robotics;Notes.

Z aktualnego sezony mogę polecić Ci Aldnoah.Zero.