Ansatsu Kyoushitsu drugi sezon

Drugi sezon już w sezonie zimowym. Nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na kontynuację.

Również bardzo polubiłem to anime. Z chęcią obejrzę kolejny sezon.

Ja też, ja też! Ale nie chcę, żeby zabijali Senseia >.<

Nikt chyba normalny nie chce by go zabijali. Fajna postac.

Ale jak rozwali Ziemię, to już nie będzie tak fajnie. No bo Nagisę też lubię i nie chcę, żeby przez to ginął. A może mu się jeszcze odwidzi albo powie, że żartował? :D

Senseia zrobili jako w sumie pozytywna postac. Nie sadze by chcial krzywdzic swoich uczniow. Z pewnoscia jakos to zrobia, mam tylko nadzieje, ze znosnie.

Pierwszy sezon skończył się na wakacjach, czyli do marca jeszcze trochę. Może będzie nawet trzeci sezon :D A przez to, że nie ma się pojęcia, jaka będzie końcówka, jeszcze bardziej chce się oglądać ^^

Moze byc bardzo mocno zaskakujaca jak znam zycie. W sumie dobrze, ze sie z tym nie spiesza. Bardzo dobrze sie to oglada.

A nie sądzicie, że może być tak, iż zniszczył on kawałek Księżyca i zagroził zniszczeniem Ziemi tylko po to, aby dostać tę posadę nauczyciela? Bo w innym przypadku kto o normalnych zmysłach zatrudniłby kosmitę jako nauczyciela i akurat w tej konkretnej szkole. A on chciał tam uczyć, gdyż komuś obiecał.

Wiem, że sam chciał tam uczyć. I powiedział, że tylko jego uczniowie mogą próbować go zabić. W dodatku nie pozwala nikomu zrobić im krzywdy. Widać, że mu na nich jednak zależy, więc na prawdę nie sądzę, by skończyło się zniszczeniem Ziemi czy śmiercią Senseia.

Tez jest taka mozliwosc. Ten watek z tyni obiecankami nie zostal specjalnie poruszony. Tak naprawde to nie do konca wiadomo co sie tam zdarzylo. Coz zobaczymy…

“I powiedział, że tylko jego uczniowie mogą próbować go zabić.” - nie przypominam sobie, żeby tak mówił. Wszyscy mogą w dalszym ciągu próbować go zabić z tego co pamiętam.

Właśnie pamiętam, że nie wszyscy. W końcu specjalnie dodawali zabójców do klasy jako uczniów, żeby się go pozbyli.

Bo chcieli zrobić to po cichu, choć im nie wychodziło. A dowodem na to, że wszyscy próbowali go dalej zabić, choć nie było to łatwe, niech będzie ten screen:

Ach, no faktycznie. Mimo to, dodawanie zabójców jako uczniów w takim razie byłoby bez sensu… mogli po prostu przyjść do tamtej szkoły, nie trzeba było się podszywać. Musze sobie początek jeszcze raz obejrzeć, by zobaczyć, jak to było :)

Nie tak latwo zabic senseia. Poczekamy co nam przybiesie kolejny sezon. Ja reuploadu pierwszego juz robil nie bede. Zastanawia mnie czy 2 bedzie ostatni. Zobaczymy.

A ja tam bym chciał by zabili senseia i to jeszcze przed spełnieniem przez niego “obietnicy”.

Czemu chcesz jego smierci ?

Bo lubię bad endy, a jego śmierć byłaby bad endem. W happy endzie by przeżył i znów stał się człowiekiem.

Jest też opcja że po prostu zostawią otwarte zakończenie ale to by było chamskie xD Pierwszy sezon fajnie się oglądało więc i na drugi zerknę :D