Ciao!!!

Ciao a tutti,przepraszam, mój polski nie jest dobry, ale spróbuję się przedstawiać…

Mieszkam we Włoszech, w okolicach Wenecji od 12 lat, urodziłem się w Rybniku i to jest chyba pierwszy raz co piszę po polsku(dzięki Google)…
Nazywam się Marcin, mam 22 lat i jestem Grafikiem, niedawno tez zaczłem studia w Mediolanie i chodzę do Naba…
Mhh, w ubiegłym roku byłem w Japoni na kilka tygodni i lubię 3 kropki…
Moja pasja do swiat animazi zaczęła się napevno z “Yaiba”, aktualie jestem średnim fanem i widziałam setki anime i teraz oglondam te ongoing, jakis fan Kuzu no Honkai???
Kocham cały Kagerou Pro(Ayano Best WAIFU lol), FMA, TTGL, ok to moja top3…
Jestem tutaj przesz przypadek, patrzyłem na fandub od NanoKarrin i BOOM!!! Pyrkonowa pieśń…
Zainteresowałem się o Polskim Fandomie Anime&Manga o których nie wiem nic… Ciekawość…
I może nauczyć się coś z polskiego…
Jako Hobby współpracuję w jednej włoskiej stronie, PokémonMillennium, tak lubię terz pocket monster…

Hej :3 Też jestem z Rybnika <3
Bardzo miło mnie cię poznać :>
Masz ulubiony kolor? Jak tak to jaki? :3
Jakiej muzyki słuchasz?
Ja też chciałabym pojechać do Japonii :/
Miłego dnia <3

Yo!
Baw się dobrze na forum i zapraszam na czat :)

Beng! Ambasada animes we Włoszech! :D
Rzeczywiście lubisz trzy kropki…
Nie mam pojęcia, jaki stosunek mają Włosi do boczku ale… Lubisz boczek? XD
Baw się tu dobrze!

Tan nie rozwalaj mnie zawsze jak czytam twoje posty xD
Hej, siemanko kolanko i loffki kiskki.
Jam jest Benek i serdecznie Cię witam!
ps. Uważaj na tych zielonych i czerwonego… ale ciiii… (też lubię 3 kropki)

Perfect!!! No to musisz mi powiedzieć jaka tam sytułacja…
Niebieski…
Mhh słucham Helsey i takie tam…

Jestem już na waszym kanale Discord…

boczek=Ecchi???

Yo… Rozumiałem, jestem też modem…

To jest boczek!! :D

Witamy , nie martw się swoim polskim . Podszkolisz go . Nikt nie zarzuca Wodzowi Kaczorowi , że widział wiele w Czikago .

Witaj na forum ^^
Przyjacielski hug :0

Co myślisz o apokalipsie zombie?