Counter-Strike 1.6

http://www.kreedz.pl/wp-content/uploads/2011/06/cs-16.jpg

Gra ktoś w cs 1.6 czy wszyscy przerzucili się na GO?

Ja gram od jakiś 5 lat, ale ostatnio nie mogę znaleźć sobie serwera fajnego. Ok. 740 godzin przegranych na steam i pewnie jeszcze wcześniej połowe tego na non-steam.

Widzę, że jest forumowy serwer minecrafta, może mamy tutaj wielu graczy csa i można by forumowy serwer csa odpalić? :D

Cod albo bf moge zagrac ale cs odpada. Aktualnie moge zaproponowac wspolna gre w COD MW 3 na PS3

A dlaczego cs odpada?

Gralem i mi sie nie spodobal. Naprawde sie staralem pograc ale nic z tego. Ale jak mowilem bf i cod jak najbardziej

No rozumiem, może jednak się znajdzie paru graczy 1.6

mam gdzies w czelusciach mojego laptopa moja wlasna wersje csa na modyfikowanym silniku (ale bez cheatow) moze czasem bym to odpalil

Haha brzmi ciekawie ;) Jakby było więcej osób, mógłbym odpalić mały serwer AIM/4FUN, kilka razy już to robiłem i cieszył się dużą popularnością (czytaj 10 slotowy serwer często full), jednak nie miał kto go adminować na poważnie, ja tylko czasem mogłem wbić, a samemu ciężko.

hmmm… Kiedyś grałem może nie na jakimś super poziomie(w końcu jestem ns’em) ale jakoś dla funu ze znajomymi dawało radę ;P

Całą podstawówkę przegrałem na non-steamie aż w końcu jakoś w 6 klasie czy 1 gimnazjum zakupiłem Antologię i zaczęła się moja przygoda ze steamem. Obecnie przerzuciłem się na GO (mam tam odznakę 5 letniego weterana CSa tak się pochwalę xd). CSa 1.6 ciągle mam na kompie więc jak coś to będę mógł popykać choć nie wiem czy będzie mi się chciało jak już przyzwyczaiłem się do GO, w którą gierzę z kumplami :D

No, jak zakupie lepszy PC (najbliższe dwa tygodnie) to chyba też przerzucę się na GO, ale czasem do 1.6 wrócić trzeba ^^

grywam jeszcze co jakiś czas w cs’a

Ja pogrywam w 1.6 ;)

Kiedyś się grało, teraz dla mnie ta gra to już przeszłość :P

Jak to przecież ostatnio graliśmy xD