Grabula!

Hej wszystkim!

Jakoś dzisiaj po południu (a właściwie to już wczoraj) wpadł mi pomysł na założenie konta na tym forum… więc z góry proszę o wyrozumiałość, jako że jestem dość początkujący w japońskich klimatach, nie wiem czy to tylko taka faza, czy jednak coś na dłużej, ale zobaczymy. Nowe towarzystwo zawsze się przyda
Choć nie lubię pisać o sobie, to jednak muszę się kiedyś przedstawić - jestem Łukasz, mam 24 lata, anime właściwie zacząłem oglądać dorywczo, ale to co mnie najbardziej wciągnęło, to romantyczne klimaty; choć może to dziwne “romansidło”, pierwszym anime jakie obejrzałem było Mirai Nikki, było też jednocześnie tym, które najbardziej mi się spodobało oraz zapadło w pamięć, no i wciąż mnie wzrusza

…tak, wiem, mam specyficzną definicję miłości :smiley:
Z tych nieco moim zdaniem normalniejszych, bardzo dobrze wspominam Toradora. Razem z Mirai Nikki, oba wzruszyły mnie praktycznie do łez.

Z muzyki nie znajdę pewnie nic, co spodobałoby się znacznej ilości osób; na codzień słucham speedcoru + ciężej, na chwilę wylądowałem nawet w klimatach HNW (harsh noise wall) i podobnych czeluści ciężkiej elektroniki, ale nie pogardzę też deathstepem, hardstylem czy nawet zwykłą muzyką house’ową. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki, lubię też robić taką muzykę; choć ostatnio nic nie rysowałem, może znów mi przyjdzie na to ochota; lubię to robić.

O forum dowiedziałem się właściwie przez wygooglowanie, był to pierwszy “strzał” - gratulacje, macie najlepsze pozycjonowanie ;)

To w sumie tyle - zobaczę jak mi się tu będzie siedzieć, jest to moje pierwsze forum o takiej tematyce.
Dzięki wielkie i pozdro! Szczerze, w sumie liczę na poznanie ciekawych osób :slight_smile:

Cześć! Skąd do Nas piszesz??

z Kielc, i jak na razie będę stąd pisał, bo nie mam zamiaru się wynosić, podoba mi się tu

Hejo :wink:
Lubisz w coś pograć?

owszem lubię, tylko głównie na singlu