Hej :3

Cześć!
Mam na imię Weronika (jak widać). Pochodzę z Lublina, tutaj też mieszkam. Mam 21 lat (tak, wiem…nie wyglądam T_T), studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną. Fanką mang i anime jestem od kilku lat, ale to i tak stosunkowo krótko. Prowadzę bloga z recenzjami i nie tylko, na którego serdecznie Was zapraszam :heart: www.beauty-of-manga.blogspot.com :)
Nie jestem najlepsza w przedstawianiu się, więc mam nadzieję, że taki krótki opis wystarczy ^_^

Jacie kręcę buzia twoja to nawet ode mnie młodsza! haha :>
Jestem Ayu i miło mi poznać. Bawi się dobrze, zapraszam na czat.

Pytanie kontrolne, a właściwie to dwa.
Lubisz boczek?
Jak robisz kanapkę z szynką i serem, najpierw kładziesz szynkę czy ser?? (To definiuje jakim jesteś człowiekiem XD)

Witaj Weroniko. Też mam 21 lat (prawie bo 25 stycznia będę miała urodziny), grasz może w jakieś gry?

@Ayame - bardzo lubię boczek :3 A co do kanapek - nie bardzo przepadam za połączeniem sera z szynką (chyba, że w tostach :heart:), ale w ostateczności najpierw kładę ser a potem szynkę ^^
@Neko Majo - jeśli już w coś gram, to czasem w Wiedźmina 3 na PS4, czasem także w Simsy ^
^ A tak to raczej za bardzo nie gram, chyba, że znasz jakieś gry warte polecenia ^_^

Bardzo lubię boczek :3 A co do kanapek - nie bardzo przepadam za połączeniem sera z szynką (chyba, że w tostach ), ale w ostateczności najpierw kładę ser a potem szynkę ^_^

Jeśli już w coś gram, to czasem w Wiedźmina 3 na PS4, czasem także w Simsy ^^ A tak to raczej za bardzo nie gram, chyba, że znasz jakieś gry warte polecenia ^^

Co myślisz o poligamii?

Potrafisz gotować (rosół)?

Witam cie serdecznie

Masz może mala?

Ulubione anime?

Widziałaś zankuyou albo zetsuen?

Polecam TG1 i TG2 najlepsze animu lepsze od mangi 10/10

Jestem raczej zwolenniczką monogamii, ale jeśli ktoś woli mieć kilka partnerów/partnerek - nic mi do tego. Nigdy nie zaglądam ludziom do łóżka ;)
Potrafię gotować nie tylko rosół ^^
Mala założyłam nowego - zaraz podam linka :D