Hejo!

Witam serdecznie

Nazywam się Klaudia. Rocznik '92. Studiuję i mieszkam w Krakowie, a pochodzę z pewnego, małego, dolnośląskiego miasta.

O forum słyszałam już wcześniej od paru osób (pozdrawiam), ale koniec końców to Laska zmusił mnie do zarejestrowania (nie pozdrawiam :P).
Anime oglądam od niepamiętnych czasów. Bardziej świadomie można powiedzieć, że od 10/11 roku życia.
Pozycje, które lubię najbardziej, bądź mają dla mnie jakieś szczególne znaczenie to: Sailor Moon, Code Geass, Great Teacher Onizuka, Full Moon Wo Sagashite, Nana, Beck, InuYAsha, Tsubasa Chronicle.
Dla zainteresownaych mój mal: http://myanimelist.net/profile/Akasha-chan

Co do muzyki, to co wpadnie w ucho to słucham, raczej staram się nie ograniczać. Ale raczej preferuję mocniejsze brzmienia.
A w wolnym czasie, którego za wiele w ostatnim czasie nie ma, oprócz oglądania, spania i jedzenia, zdarza mi się porobić jakieś zdjęcia czy poczytać książki. Lubię jeże i alpaki.

No i to by bylo chyba na tyle (:

Witaj serdecznie, a pierwszy Cię przywitam. I też nie pozdrawiam Laski. Znamy się trochę, więc jako tako pytań nie mam.

Cześć, serdecznie Cię witam na naszym forum, bardzo dobrze zrobiłaś rejestrując się tu, ponieważ jest to bardzo przyjemna społeczność. Zapraszam gorąco do udziału w konferencjach na Skype oraz do dyskusji na czacie. Cieszę się niezmiernie, że na naszym forum jest tak wiele dojrzałych osób.

Ze swojej strony zapytam, jakie książki lubisz czytać najbardziej ?

PS: Zaproszenie na MALA wyślę kiedy tylko się zaloguję na swoją listę celem uzupełnienia odcinków 2 serii Bakumana.

Miłej zabawy.

Witaj ponownie, również nie pozdrawiam Laski ;)

Hejoooo ^.^ Niuuu
To ja pozdrowię laskę żeby (jej, mu, temu??) nie było smutno XD
Grasz w jakieś gry blizzarda?

Witaj Klaudynkuu :D Ja cię chciałem przywitać pierwszy :c ale drań Han nie śpi.
Sztandardowo bez pytań , bo nie mam cię o czo pytać xD … Anty-pozdrowienia moguaś sobie darować -.-