Hejo! :)

Hej ludzie!

Była kiedyś na tym forum taka osoba jak Gie-chan (ale kto by tam pamiętał xD, szybko się zawinęła bo czasu na nic nie było…) to ja:) Niestety pogubiłam wszystkie hasła itp. a że wiek już podeszły to i pamięć słaba.
Tak czy siak postanowiłam założyć nowe konto na tym jakże zacnym forum i jeszcze raz się przywitać:) i mam nadzieję że tym razem jednak już tutaj zostanę ^_^

Tak więc jeszcze raz witam wszystkich!

Siemanko jestem Ayu. Miło poznać! :D

Wpadaj na czat.

Lubisz boczek? Muzykę klasyczną? filmową? :D

Witaj! Napisz wiecej o sobie:
Ile masz lat? (podeszly wiek? Nie przesadzajmy)
Czy lubisz czytac?
Jakie masz hobby, zainteresowania?
Jaka lubisz muzyke?
Kto jest twoim idolem?
Ulubione anime i manga?
Oraz jak tu trafiłaś, bo widze ze wczesniej mialas konto (tylko ile wczesniej, i czy bylas stalym userem)
Wybacz jesli sie mylę piszac w formie żeńskiej - wywnioskowalam iz jestes dziewczyna (?!) i mam nadzieje, ze sie nie mylę ;)

Jeszcze raz witam, mam nadzieje na udana współpracę!
Ave…

Hej, miło Cie poznać ;) Fajnie, postanowiłaś tutaj zawitać drugi raz :D
Wolisz frytki karbowane czy cienkie i długie?
Jaki keczup jest Twój ulubiony?

Siemaneczko xDDD

Lubisz może masło?
Co kojarzy Ci się z czerwoną cegłą?

Nie kojarzę, mówiąc szczerze, Twojego wcześniejszego konta, natomiast cieszę się, że zdecydowałaś się do nas wrócić i mam nadzieję, że bawić się będziesz tutaj dobrze. Zapraszam serdecznie do udziału w rozmowach na czacie i konferencjach forumowych, które, od czasu do czasu, mam przyjemność organizować na Skype.

Oooo, a ja kojarzę akurat XD
Witaj ponownie na forum, co Cię skłoniło do powrotu? XD

Hejka, witam serdecznie na forum. To teraz pytanko: jak masz na imię? Masz może konto na MyAnimeList?

filmowa muzyka jest super zwłaszcza ze stajni TSFH:)

Jestem rocznik 89 wiec wiek podeszły jak widać:) Czytać lubię bardzo zwłaszcza fantastykę. Hobby? hmmm…gitara i koszykówka. Jeśli chodzi o ulubione anime to napewno GTO, mang niestety nie czytałam dużo (tyle co zdołam pożyczyć od znajomych) bo nie mam kasy żeby kupować a na komputerze jak czytam to zaraz zaczynam płakać bo mnie oczy szczypią:/

Nie lubie frytek i keczupu ^_^

Masło to konieczność, nie przełknę chleba który nie jest posmarowany masłem -,-

“[…] Czerwony jak cegła, rozgrzany jak piec,
Muszę mieć, muszę ją mieć[…]” tararararraa

Chętnie dzięki:)

Wiesz co zniknęłam bo kłopoty ze zdrowiem i ogólnie brak czasu:P Ale się już pozbierałam do kupy

Imię moje pospolite i przeze mnie nie lubiane…ekhm…Gosia:)
konto na Mal’u mam a jakże:

http://myanimelist.net/profile/AlMaU?q=AlMaU