KP "Infinity Ring"

Wzór Karty Postaci.

Imię, Nazwisko, Pseudonim:

Wygląd: (wstawiacie obrazek)

Królestwo: Do jakiego królestwa należycie. (nie możecie brać Gillhtern)

Stronnictwo: Jakie stronnictwo popieracie? [Ma wpływ na początek gry]

Historia: Czyli kim jest wasza postać. MUSI nawiązywać do królestwa do którego należycie. Żadnych ras nie ludzkich, stworzeń nadprzyrodzonych, zero mutacji. zwykli ludzie.

Umiejętności: Dwie umiejętności max. Nie zmyślajcie zbytnio. Nie ma magii.

Imię, Nazwisko, Pseudonim: Rosha

Wygląd:

Jest cały czarny, poza białymi pasmami nastroszonego futra na karku. Przez lewe oko przechodzi pazurzasta blizna, jednak nie uszkadza oka. Jego oczy również są całkowicie czarne.
Stojąc na czterech łapach Rosha mierzy około 1,4 metra.

Królestwo: Nifolv

Stronnictwo: Magowie.

Historia: Rosha przyszedł na świat w Niflovskich lasach. Jego ojciec był przywódcą dużego stada wilków. Gdy Rosha dorósł, jego ojciec był już dawno martwy. Zabity przez myśliwych. Młody wilk przejął obowiązki i tytuł ojca, jednak nie wszyscy go poparli. Silne geny Alfy pomogły mu w walce o tytuł przywódcy stada, jednak podczas jednej z potyczek został poważnie ranny.
Niedługo po przejęciu władzy nad sforą, wszyscy członkowie stada zaczęli odczuwać dziwne wibrację energii. Rosha widział jak część jego poddanych umiera, jednak nie był w stanie nic z tym zrobić. Sam zdawał się być “zarażony”. Spędził trzy dni nie wychodząc z jaskini. Gdy w końcu udało mu się wyczołgać, czuł się inaczej. Po dwoch dniach stało się jasne, że niewielu jego poddanych przeżyło. Jako wilkor stanął na czele czterech wilków. Chciał odnaleźć źródło tajemnej choroby i pozbyć się go.
Umiejętności: Niesamowicie wyczulone zmysły. Ogromna siła i szybkość. (ps. to są dwie umiejętności. nie trzy.)

W ramach wyjątku i twoich próśb przyjmuję kartę. Będę miał zabawę :D

Ja też :d

Poza tym, jest zgodne z regulaminem. “ras nieludzkich” dodałeś jak stworzyłem kp.

To twoje jeszcze jest uznane ;)

Imię, Nazwisko, Pseudonim: Ashaya Hua-Phao, Ash

Wygląd:

Królestwo: Sharbin

Stronnictwo: Magowie

Historia: 19-letnia dziewczyna, córka zielarzy z królestwa Sharbin. Urodziła się i wychowała w małej wiosce mieszczącej się niedaleko pustynnej oazy. Wiodła spokojne, szczęśliwa życie, które spędzała na nauce o roślinach, warzeniu różnych leków i pomaganiu rodzicom. Znalazła mężczyznę swojego życia i zamieszkali razem, a wkrótce na świat przyszło ich dziecko. Niestety szczęście to zostało przerwane przez zagładę zesłaną mocą pierścienia. Dookoła wioski pojawiło się mnóstwo groźnych zwierząt… przypominały wyglądem wręcz jakieś monstra czy potwory. Któregoś ranka wdarły się do małej chatki Ashayi i pożarły jej męża i dziecko. Dziewczyna uratowała się tylko dlatego, że cerowała dziecięce ubranie w innym pokoju i zdążyła schować się do małej piwniczki. Przeczekała w niej cały dzień i noc słuchając wrzasku umierającego męża i powstrzymując się od płaczu, żeby nie wydać żadnego niepotrzebnego dźwięku. Nazajutrz z samego rana wybiegła z piwniczki i zobaczyła przed sobą wyludnioną wioskę. Jej wszyscy bliscy… martwi. Ashaya wzięła z domu lekarstwa, suszone rośliny, woreczki, igły, nici, kilka butelek bimbru i łuk z kołczanem strzał i wyruszyła do gildii magów w królestwie Gillhtern, o której mówili kupcy. To jedyny sposób na zemstę.

Umiejętności: ziołolecznictwo, posługiwanie się łukiem

Jedyna normalna karta. Akceptuję. Fabuła będzie za chwilę ;)

Thomas, Hunt, Kompas

Wygląd: http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/279/c/b/badass_by_88grzes-d6pgeuj.jpg

Królestwo: Gundhort

Stronnictwo: Królowie

Historia: Ojciec Kompasa był jednym z członków armii krajowej, dzięki czemu nie żyło im się najgorzej w tym jakże biednym kraju. Był jednym z dziesięciu tysięcy, które wyruszyło na Kraniec Świata. Niestety, jak pozostali nie wrócił. Thomas postanowił dołączyć do armii, aby móc utrzymać przy życiu jego młodszą siostrę i matkę. Pewnego razu powracając z warty w domu zastał ciała swojej jedynej i najbliższej rodziny. Obiecał sobie, że wyruszy na Kraniec Świata, pomści ojca, a na koniec przywróci dobrobyt w swoim Królestwie. Po tamtych wydarzeniach rozpoczął trening na wojownika. Na jednej z misji jego oddział został otoczony, a dowódca zginął. Przejął dowodzenie i wyprowadził swoich kompanów przez linię wroga. Od tamtego czasu został taktykiem wojennym. Jego wygląd bardzo się zmienił, a - jak twierdzą jego towarzysze - z charakteru to już nie ta sama osoba.

Umiejętności: Zmysł taktyczny, Tropienie

Hmm… Akceptuję Kartę. Fabuła będzie za chwilę