Mafia 20 - "Spotkanie po latach"

Kilka lat temu grupka znajomych zainteresowanych okultyzmem wybrała się na wycieczkę do lasu, w którym podobno grasował wilkołak; znaleziono tam zagryzione ciała zwierząt a ślady wokół nich pozostawiła ogromna bestia. Po tygodniu poszukiwań w końcu poddali się i na zakończenie tej przygody urządzili sobie imprezę. Alkoholu nikt nie szczędził, wszyscy świetnie się bawili piekąc różne przysmaki na ognisku. Niektórzy, nieco zbyt podchmieleni, postanowili wykąpać się w rzece, zadanie ułatwiło im mocne światło księżyca w pełni. Nagle usłyszeli krzyki dobiegające z obozu; sami zaczęli wrzeszczeć jak małe dzieci, gdy przed nimi przemknął ogromny cień o kształcie zbliżonym do wilka. Zaczęło robić się coraz goręcej a drzewa rzucały upiorne cienie wszędzie wokół, gdy las zaczął zajmować się ogniem. Nie było czasu na przejmowanie się swoimi kompanami - każdy zaczął uciekać w inną stronę i jakoś dotarł do domu. Na wspomnienie o tych wydarzeniach każdy czuł rosnącą panikę i przerażenie - nie rozmawiali nawet ze sobą po tamtych wydarzeniach… Zaczęli o nich zapominać… Do czasu aż przyszło im się spotkać spowrotem. Jednakże ktoś z tej przygody wyszedł całkowicie zmieniony…

ZASADY

  1. Nie wolno zdradzać swoich ról;
  2. Pisanie podczas Fazy Nocy jest zabronione; osoby martwe, niezapisane bądź wydalone nie mają prawa się wypowiadać w mafii;
  3. Gdy chcecie porozmawiać z jakimś innym graczem o mafii robicie to poprzez PW do mg;
  4. Po 2 dniach nieaktywności w mafii zostaje się wydalonym;
  5. Nie można cytować PW ode mnie, jednakże można je streścić własnymi słowami;
  6. Można kłamać ile wlezie! XDD;
  7. Zamiast PW można do mnie pisać przez fb.

GŁOSOWANIE

  1. By głosowanie się odbyło potrzeba, by co najmniej 3 osoby oddały głos ;
  2. W przypadku równej ilości głosów na kilka osób nie ginie żadna;
  3. Głosowanie odbywa się do godziny 22:00;
  4. Głosy mają być wyróżnione, tj. pogrubione, podkreślone, lub, najlepiej, w czerwonym kolorze.

ROLE

  1. Wilkołak - może codziennie zabić maksymalnie 1 osobę; im dłużej nie zabija tym więcej gracze dostają wskazówek odnośnie jego tożsamości.
  2. Zarażony - podczas ataku wilkołaka na gracza jest możliwość, że ofiara zostanie zarażona; wtedy może kontaktować się bez ograniczeń z wilkołakiem; może również zabić 1 raz.
  3. Człowiek - zwykły gracz o nieograniczonym potencjale :-)
  4. Lekarz - może wyleczyć zarażonego; jeśli spróbuje wyleczyć zdrową osobę ona umiera.
  5. Szaman - może codziennie obronić 1 osobę przed atakiem wilkołaka; jeśli weźmie do siebie wilkołaka - umiera.
  6. Nekromanta - moze spróbować wskrzesić martwego gracza; ma 50% szans na powodzenie podczas każdej próby a swojej mocy może użyć 2 razy podczas rozgrywki.

wybaczcie mi te opóżnienia - po 2 tygodniach wróciłam dopiero do domu i cywilizacji
FABUŁA

Po kilku latach spotkaliście się na nowo. Incydent z lasem już dawno odszedł w niepamięć, jednakże tego feralnego dnia zdarzyło się coś, co wam przypomniało o nim na nowo. Ale zacznijmy od początku. 11 z was miało przy sobie zaproszenia do dużego domu znajdującego się na wyspie. Podpisu nie było, jednakże nie wiadomo dlaczego wszyscy przyjęli to zaproszenie i przybyli tu; do rezydencji na odludziu. Choćbyście próbowali uciekać nic wam to nie da. Okna są zakratowane, wszystkie drzwi zamknięte, o czym dowiecie się dopiero próbując uciec. Ehh znów zboczyłam z tematu…
Gdy przybyliście na wyspę i spotkaliście siebie nawzajem ucieszyliscie się bardzo, weszliscie do środka a za wami zamknęły się drzwi i tak miało pozostać na długo… Nie udało wam się ich otworzyć. Po przeszukaniu całego obiektu znaleźliście wiele bradzo przydatnych pomieszczeń jak choćby świetnie zaopatrzoną kuchnię czy małe kino. Było także mnóstwo zamkniętych pokoi. Z nudów postanowiliście obejrzeć jakiś film w sali kinowej. Światła zostały zgaszone. W pewnym momencie usłyszeliście kobiecy krzyk oraz potworny ryk jakiegoś zwierzęcia. Ktoś zapalił światło i wtedy do pokoju wbiegł Yankesss upuszczając ogromną michę popcornu i krzycząc; między rzędami krzeseł leżała Eyirie z rozerwaną szyją, była praktycznie rozerwana na pół. Nikorin szybko zamknęła drzwi; przeliczyliście siebie nawzajem: wszyscy byłi na sali w lepszym lub gorszym stanie. Byters był cały zachlapany krwią jako iż przypuszczalnie siedział koło martwej Eyirie; Mistrz miał rozerwane ubranie i siniaka na twarzy który być może powstał na skutek zamieszania; garderoba Lilki również ucierpiałą nieco a ona sama zemdlała; Egil wymiotował w kącie od smrodu świeżej krwi.

POCZĄTEK FAZY DNIA
size]

taka wskazówka: wilkołak również w formie człowieka dysponuje niezwykłą siła i szybkością ^^ zabije cię i zwieje zanim się kapniesz XDD

Jak mogłem wymiotować od zapachu krwi ; . ;

No i po kiego zaakceptowalismy zaproszenie do tagiego miejsca :v

Potrzeba na rozkładu sił.

Nie myślicie, że nekromanta jest za silny? Max 1?

Eiuuuu! NIeeee moja ukochana! T.T
Rozszarpię tego wilka i zjem! Okej, to jaki rozkład ról?

NAjpierw zrób ktoś listę graczy, mi się nie chce szukać…

  1. byters
  2. Lilka
  3. Youhei
  4. Tsu
  5. Yankes
  6. Egil
  7. Niko
  8. Maru
  9. Mistrz
  10. Alison
  11. Spider

Kto to Yankes?

Co do rozkładu sił - przypuszczam, że mamy 5 osób bez konkretnej roli, po jednym Wilkołaku i Nekromancie i po dwóch Szamanów i Lekarzy.

Nekromanta such a stronk one. Jak kogoś ożywi, to ten ktoś będzie od razu wiedział że został zabity przez xxx. Chyba, że wilk może zmieniać się w potwora…

Szaan to ze swoją umiejką prędzej zabije pewnie niżeli wyleczy.

Jest jakiś powód, dla którego zarażony miałby pomagać wilkowi?

Czy zarażonymi mogą zostać tylko człowieki, czy inni też?

Przypuszczam, że każdy może zostać zarażony, niezależnie od roli. A co do tego, co napisałeś o wskrzeszeniach przez Nekromantę - przecież to jeden z nas się zamienia w tego potwora i w tej skórze właśnie zabija.

W formie wilka jest ofc nierozpoznawalny
za każdym razem jak Nekromanta będzie chciał kogoś ożywić wyjmę pinionska z portfela i rzucę to zobaczymy jak wyjdzie
Zarażony pomoże wilkowi bo wtedy też będzie wilkołakiem ale zależnym od swojego stworzyciela no i też będzie chciał wykończyć resztę, by oni jemu nie zapodali sreberka w serce
Każdego da się zarazić, traci on wtedy swoje zdolności i zyskuje te zarażonego ^^

Ale przypominam że jest tylko 50% szans na udanie wskrzeszenia przez Nekromante…

A ja się zastanawiam, czy z tą przemianą w wilkołaka jest jak w niektórych filmach, że rozgrywają się ubrania. Chociaż chyba wtedy byłoby za łatwo, bo już na początku widać, kto jak wygląda (czyli jestem podejrzana ja i Mistrz)

Może zdjął ubrania, przemienił się, zabił, powrócił do siebie, ubrał się.

Myślę, że ktoś by zauważył, jakby ktoś zaczął się rozbierać, nawet w kinie. Chyba ze ten pierwszy ktoś najpierw by wyszedł.

@Lilka - właśnie też zauważyłam, że gdybyśmy mieli się czepiać fabuły (bo nic innego na razie nie mamy), to by wasza dwójka poszła na pierwszy ogień. Mistrz mógł znacznie ucierpieć podczas walki z Eyirie; mogła się przed nim bronić, za to Ty mogłaś zemdleć, bo tak silnie na Ciebie przemiana zadziałała (o ile coś takiego jest możliwe) + ta nieco poszarpana garderoba.

albo Eiri była niestrawna :v

Cóż, jeśli siedziałam gdzieś blisko, to mogłam nieco oderwać w tej ciemności :) Zawsze może też być, że byters ochlapał się krwią kiedy zabijał. W końcu niemożliwe, że kogoś rozszarpując nie ochlapało się krwią.