Mafia 29- W świecie snów

Mafia – W świecie snów

ROLE:

Koszmar- morderca, może zabijać w każdej fazie nocy.
Psycholog- może 3 razy w ciągu rozgrywki ochronić jedną osobę. Kiedy ktoś jest broniony nie może zostać zabity ani nie może korzystać ze swojej umiejętności. Kiedy psycholog kogoś chroni sam nie może zostać zamordowany.
Psychiatra- może 3 razy sprawdzić rolę innego gracza.
Ochroniarz ośrodka- 2 razy na rozgrywkę może sprawdzić czy któryś z graczy wychodził z pokoju
Narkoleptyk – zwykły gracz.

FABUŁA:

Rok 2015, od urodzenia cierpisz na narkolepsje, szukałeś pomocy już wszędzie niestety, ale zawsze byłeś odsyłany z kwitkiem. Pewnego dnia dostałeś jednak list, pierwsze twoje pytanie to, „Kto piszę listy w dzisiejszych czasach?!”.
List był od znanego psychiatry, który zajmował się zaburzenia snu, był napisany ręcznie a treść odnosiła się do twoich prób poszukiwań pomocy, co do narkolepsji. Oferował Ci pomoc w zamian za możliwość przeprowadzenia pewnych badań. Wydawało Ci się to podejrzane, bo skąd ma twój adres? Ale jeśli nie on to, kto inny może Ci pomóc, co nie? Na końcu listu napisany był adres i data rozpoczęcia leczenia.
Stawiłeś się rano, już czekała grupa osób mnie więcej w twoim wieku. Postanowiłeś z nimi porozmawiać, dowiedziałeś się, że wszyscy cierpią na narkolepsje. Poczułeś się wśród nich zaskakująco swojsko. Nagle drzwi się otworzyły, ktoś z tłumu rzuciłby wejść do środka. Tak też zrobiliście. Przywitał was starszy mężczyzna wydawał się być bardzo miłą osobą. Wkrótce zaczął wyjaśniać zasady. Wszystko wydawało się normalne. Pobudka o 08:00 śniadanie potem sesja grupowa, przerwa, sesje indywidualne itp. Na końcu dodał, że macie kategoryczny zakaz kontaktów ze światem zewnętrznym i do końca leczenia nie możecie opuścić ośrodka. Dodał też, że to ostatnia szansa by się wycofać, parę osób wyszło z budynku, ale ty zostałeś. Nie miałeś zamiaru męczyć się z chorobą do końca życia. Gdy upewnił się, że zostali wszyscy chętni zamknął drzwi i okna, został także włączony system zabezpieczeń, który miał zapobiec waszej ucieczce.
Następnego dnia stawiłeś się na śniadaniu, zauważyłeś, że wasze grono się zmniejszyło. Okazało się, że jeden z was jest mordercą a co gorsza nie możecie wyjść, ponieważ zginął klucz, który jest potrzebny do odblokowania wyjść.

Regulamin
Ogólny

1.Zdradzanie swojej roli jest dozwolone.
2. Pisanie w FN jest zabronione.
3.Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko.
4. Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą przed rozpoczęciem rozgrywki.
5.W rozgrywce biorą udział tylko osoby wcześniej zapisane. Osoby martwe bądź niezapisane mają zabronione wypowiadać się w temacie.
6.Jeśli gracz ma pytanie czy jakąś sprawę odnośnie gry wysyła PW do Mistrza gry.
7.Wstawianie screenów wiadomości od MG jest zakazane.
8.Komunikowanie się poza tematem jest dozwolne na prywatnych komunikatorach. Rozmawianie na czacie na forum jest zabronione
9.Gra kończy się gdy zostaną 4 graczy łącznie z zabójcą lub zostanie on wyeliminowany.

Linczowanie

  1. By głosowanie było ważne 50% grających musi głosować
  2. Jeśli będzie równa liczba głosów na 2 lub więcej graczy, MG wylosuje ofiarę.

Faza Dnia #1

Zebraliście się wszyscy w sali, w której zazwyczaj były prowadzone zajęcia grupowe. Był to nie duży pokój, z jednym oknem, stołem na środku i 14 krzesłami dookoła . Nie wiedzieliście czemu ale czuliście się tam bardzo bezpiecznie. Na stole leżał list napisany bardzo niedbałym wręcz chaotycznym charakterem pisma, a jego treść brzmiała tak:
„Witajcie!
Zagrajmy w grę, codziennie będę mordował jednego z was, gra skończy się gdy oprócz mnie zostaną trzy osoby lub kiedy odgadniecie moją tożsamość. Co wy na to?”

Pozdrawiam
Wasz najgorszy Koszmar.”

Mimo, ze wiadomość zakończona była pytaniem wiedzieliście, że nie macie wyboru niż zagrać z nim w te grę.

Zadania na dziś:
1.Sporządzić listę graczy
2. Sporządzić domniemany podział ról
Powodzenia
FN zaczyna się o godzinie 03:00

A ja na to jak na lato. Spokojnie damy radę. Ktoś niech spisze listę osób jeśli można prosić :D

kicia
Arika
wrexxar
airzel
laxty
lilka
kiklors
yankesss
eyirie
trolol
louise
darthdans
nexus
~saphi~

Najpewniej tylko ze 3-6 osób będą zwykłymi graczami

Macie :p

Edit: bo mi się źle napisał jeden gracz :p

Mamy 14 graczy, obstawiam że jest tylko po 1 z każdej roli i pozostałych 10 to narkoleptycy, ale przy założeniu iż narkoleptycy mogą się zmieniać w koszmary mogą być po 2 osoby z każdej zielonej roli.

Mamy 14 graczy i 4 role oraz 10 zwykłych uczestników. Koszmar może mordować każdej nocy, psycholog może ochronić 3 razy na całą grę, Psychiatra sprawdza rolę 3 razy na całą grę, a ochroniarz może sprawdzić czy ktoś wychodził 2 razy:p 3x ochrony, 3 razy sprawdzenie roli i 2 razy sprawdzenie wyjścia graczy w sumie 6 prób na odgadnięcie kto jest koszmarem za pomocą jakiś umiejętność.

Jak psycholog odpowiednio użyje swojej roli to też będzie możliwe sprawdzenie :)

Macie jakieś przeczucia już co do koszmaru? Ja kompletnie bezpodstawnie przeczuwam eyirie albo dartha, ciekawe czy mam nosa ;D

Poczekaj trochę xd
Do pierwszego morderstwa i tak nikt nic nie ustali xd

Czasem się można zdziwić, bo można wiele informacji nawet z bezsensownego gadania wyciągnąć. Ryzykiem jest zwrócenie na siebie uwagi, ale czasem warto :)

Pierwszy dzień jest zawsze najgorszy, bo praktycznie nie ma żadnych wskazówek i jedyne, co możne robić, to czekać.
I myślę, że byłoby nudno, gdyby każdej roli było tylko po jeden, a reszta to zwykli gracze.
Te trzy zielone role powinny być przynajmniej po dwie.

Znając życie to są 2 opcje koszmarem będzie najbardziej oczywista osoba bądź najmniej oczywista

Nie wiemy co Gm wymyśli, znamy tylko rodzaje ról. Nie bez powodu kazał zrobić potencjalną listę żebyśmy ogarneli na spokojnie teraz

Czyli każdy w takim razie…
Ja myślę, że pan Koszmar będzie się mało udzielał w obawie przed kiklorsem. O ile sam kiklors nim nie jest.

Stanie całkowicie z boku będzie lekko zbyt podejrzane raczej będzie się udzielał bynajmniej tak mi się wydaje

Będzie albo się udzielał sporo nie zwracając na siebie uwagę albo prawie nic. Skrajności przyciągają uwagę więc można przymrużyć oko

Hahah od razu mnie i Darthusia? XD Smuteczeq T^T
No to zacznijmy od paru organizacyjnych spraw:

  • wg mnie z fabuły wynika iż morderca jest jeden; czyli 13 graczy jest dobrych
  • umiejki dobrych są naprawdę fajne więc stawiam, że za wiele ich nie ma w grze; max po 2 na każdą w co w sumie wątpię

W sumie biorąc pod uwagę ilość graczy i brak zasady o wyrzucaniu nieaktywnych mamy czas na rozpracowanie zabójcy. Ja dziś chyba wiele nie napiszę bo planuję mocne granie w hotsika ^.^

W zasadzie nie ma mnie teraz w domu ale inicjuje swoją obecność.

Jeśli koszmar będzie 1 to inni też po 1, inaczej byłoby za łatwo/trudno, tym bardziej że 14 ludu gra.

No tak ale wiesz… Trochę ciężko trafić we właściwą osobę z pozostałej 13 no i jak sama się przekonałam, można czasem kogoś sprawdzić i wiedzieć, że jest tym złym ale i tak nie masz gwarancji, że Ci uwierzą…