Mafia 33- Vampire

Mafia 33- Vampire


01.11.1217 jesień. Południowa Bawaria.

Witaj przyjacielu!

W naszej rodzinnej wsi źle się dzieje. Pewien spokojny wieczór został przerwany przez krzyk.
Wszyscy wybiegliśmy z chat by sprawdzić co się stało. Znaleźliśmy Kageno… martwego.
Jego ciało było kompletnie wysuszone, nie miał w sobie nawet kropli krwi.
To był straszny widok.
Pamiętam w jednej z twoich dziwnych książek że te twoje nietoperzaki tak zabijają.
Musisz nam pomóc lub ten stwór wybije nas wszystkich.

02.11.1217 jesień. Południowa Bawaria

Do wioski przybywa dziwna postać w płaszczu. Zbiera wszystkich mieszkańców na rynku.
„Będziemy się tu spotykać każdego dnia by prowadzić śledztwo na temat potwora który was nęka!
Macie jakieś podejrzenia?”

Starszy wampir- morderca, może zabijać codziennie ale nie musi. Masz szansę 1 do 10 by nie zabić swojej ofiary a zamienić go we własnego sługę. Sługa wampira zostaje pozbawiony wszystkich umiejętności. Wygrywa kiedy zgromadzi 3 sługów lub doprowadzi liczbę pozostałych graczy do 4 i zabiję łowcę. Nie może zamienić łowcy w sługę.

Sługa wampira- musi wykonywać wszystkie rozkazy wampira. Jakakolwiek niesubordynacja w stosunku do swojego pana będzie karana śmiercią. Wygrywa razem z wampirem.

Łowca Wampirów- ma zabić wampira, może zabić jedną osobę na całą grę! Swojej roli może użyć dopiero po 3 fazie dnia i do tego czasu nie może zostać zabity. Wygrywa gdy to on zabije starszego wampira. Jeśli wampir zginie przez lincz łowca nie wygrywa.

Guślarz-poprzez MG może komunikować się ze zmarłymi w fazie nocy. Wygrywa po zabiciu wampira poprzez lincz lub przez łowcę.

Zielarz-może 3 razy w ciągu rozgrywki ochronić jedną osobę. Kiedy ktoś jest broniony nie może zostać zabity ani nie może korzystać ze swojej umiejętności. Kiedy zielarz kogoś chroni sam nie może zostać zamordowany. Wygrywa po zabiciu wampira poprzez lincz lub przez łowcę.

Szeryf-może 3 razy sprawdzić rolę innego gracza. Wygrywa po zabiciu wampira poprzez lincz lub przez łowcę.

Latarnik-2 razy na rozgrywkę może sprawdzić czy dany gracz wychodził z domu. Wygrywa po zabiciu wampira poprzez lincz lub przez łowcę.

Wioskowy Głupek-wioskowy głupek. Wygrywa po zabiciu wampira poprzez lincz lub przez łowcę.

1.Zdradzanie swojej roli jest dozwolone.
2. Pisanie w FN jest zabronione.
3.Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko.
4. Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą przed rozpoczęciem rozgrywki.
5.W rozgrywce biorą udział tylko osoby wcześniej zapisane. Osoby martwe bądź niezapisane mają zabronione wypowiadać się w temacie.
6.Jeśli gracz ma pytanie czy jakąś sprawę odnośnie gry wysyła PW do Mistrza gry.
7.Wstawianie screenów wiadomości od MG jest zakazane.
8.Komunikowanie się poza tematem jest dozwolone na prywatnych komunikatorach. Rozmawianie na czacie na forum jest zabronione
9.Gra kończy się gdy zostaną 4 graczy łącznie z zabójcą lub zostanie on wyeliminowany.

Linczowanie

  1. By głosowanie było ważne 50% grających musi głosować
  2. Jeśli będzie równa liczba głosów na 2 lub więcej graczy, MG wylosuje ofiarę
    http://www.zs2.lubartow.pl/liceum/images/stories/jd/losyabs/ikony/ozdobnik.gif

Faza Dnia 1
http://www.zs2.lubartow.pl/liceum/images/stories/jd/losyabs/ikony/ozdobnik.gif
Gdy dziwna zamaskowana postać w płaszczu przybyła do wioski zażądała by zebrać wszystkich na wioskowym placu.
-Od dziś będziemy się tu zbierać codziennie by dyskutować nad sprawą bestii, która was nęka. Jakieś obiekcje?
Nikt się nie odezwał.
-Nie? To bardzo dobrze. Do czasu zabicia zmory przejmuję kontrolę na wioską. Nikt nie wchodzi nikt nie wychodzi czy to jasne?
Tłum zgodził się.
-Teraz, przynieście mi ciało tego nieszczęśnika.
-Oto i on.
-Echhh paskudna robota, sądząc po ugryzieniach to wampir wyższy, ale co on by robił na takim zadupiu?
-Może spał.
Rzucił ktoś z tłumu
-Te głupku nietoperzaki nie śpio
-Kto tu jest do cholery specjalistą ja czy ty?
Łowca podszedł do człowieka z tłumu
-T…ty panie.
-No właśnie więc zamknij gębę i nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojecie. To że wampir spał w okolicach jest bardzo prawdopodobne. Odwiedzaliście ostatnio jakieś stare kurhany lub jaskinie.
-No taaaak ale my nie wiedzieli że tam wąpierz śpi.
-A mówiłem byście tam nie chodzili !
-No tak alee…
-Nie ma żadnych ale.
-Spokój ! Co się stało już się nieodstanie. Czas rozpocząć polowanie na wampira.
http://www.zs2.lubartow.pl/liceum/images/stories/jd/losyabs/ikony/ozdobnik.gif
FD trwa do ok 2 w nocy
Zadnia
-Sporządzić listę graczy
-Ustalić rozkład ról
-Odnalezienie mordercy.

Jak zawsze piszę jako pierwszy. Witajcie wszyscy i powodzenia.

Jak zawsze jestem pierwszy. Witam wszystkich i powodzenia.

Eloelo, liczę na zajefajną gierkę. Mam nadzieję że jako świeżak nie dednę pierwszy.
Powodzenia :3

To i ja pozdrowię i w sumie mam takie same nadzieje jak Eloś.

Z kolei ja mam nadzieje, że pierwszy dednie lax ;p

No to miejmy nadzieję, że uda nam się schwytać tego złego :). Życzę wszystkim powodzenia w grze i zgłaszam swoją obecność. Mam nadzieję, że ta mafia Kageno będzie równie dobra co poprzednia :).

Żelek aż tak się mnie boisz? nie musisz mi tak schlebiać

Widzę już pierwsze ataki personalne padają, czuję, że mafia się szybko rozkręci xD

No to z graczy mamy:
-byters
-Lilka
-Lax
-Kiicia
-Arizel
-Cahir
-Wrex
-Elmor
-elowertoSSS
-Barume
-TroLoL
Daje nam to 11 osób.
1 starszy wampir, 0 sług wampira(ze względu na ich powstawanie), 1 łowca, 1 guślarz, 1 Zielarz, 1 latarnik, 1 Szeryf i 5 wieśniaków. Co wy na taki rozkład?

Sądzę, że jest 1 sługa wampira i 4 wieśniaków.

Żelek ależ ty pusty naucz się czytać ze zrozumieniem

Kijowy, nie popieram trolola. Na bank ze 2 role będą po 2 ludzi

Air wampir gdy zgromadzi 3 sługusów to wygrywa więc uważam że na dany moment jest ich 0.

Oddaje głos na laxtego

Dlaczego? bo tak

Melduje swoją obecność.
Jak na ten czas nie wiele mam do powiedzenia :x

5 wieśniaków jest mało prawdopodobne. Stawiam raczej na taki układ: 1 nietoperek, 1 łowca z racji stanu. Przejdźmy do wieśniaków:
Szeryf - chyba najsilniejsza rola wioski, dlatego obstawiam 1 sztukę
Zielarz - niby silny, ale radzę zauważyć, że jego zioła według opisu nie zapobiegają transformacji w sługusa. Dlatego waham się pomiędzy 1, a dwoma sztukami.
Latarnik - może sprawdzić tylko 2 razy i tylko 1 osobę, zdecydowanie najsłabsza rola, dlatego obstawiam co najmniej 2 latarników.
Guślarz - silny w przypadku, gdy któraś z powyższych osób kopnie w kalendarz bez ujawniania informacji. Obstawiam, że jest tylko 1.
Podsumowując:
1 Wampir, 0 sług, 1 łowca, 1 guślarz, 1 lub 2 zielarzy, 2 latarników, 1 szeryf i 4 lub 3 wieśniaków.

Bardzi dobrze Cahir, podobnie się spodziewałem. na bank będzie 2 zielarzy jednak, bo nie wyczaiłeś 1 szczegółu - oprócz leczenia celu, ratuje też siebie, ponadto blokuje też rolę celu.

Również zgłaszam swoją obecność :D
Myślę podobnie jak Cahir, że jest 3-4 wieśniaków. Byłoby trochę słabo, jakby każdej roli była tylko jedna sztuka.