Mafia 36 - Xenosite

#1

Dziennik dzień 0: Obiekty badane 0012 - 0023 znajdują się na pokładzie L.S.C.C
“Animes” - okrętu stworzonego by imitować pojazd wycieczkowy. Zgodnie z planem doznał on uszkodzenia napędu, unieruchamiając całkowicie go w pustej przestrzeni kosmicznej. Przedmiot badań - Xenosite został wypuszczony do przewodów wentylacji statku, pomyślnie infekując jeden z obiektów. Po uruchomieniu instalacji alarmowej, zebrano wszystkich w sali konferencyjnej, aby przedstawić pogląd sytuacji i zapoznaćwszystkich z Adiutantem SI - Wrexxar. Odtąd wszystkie pytania obiektów mogą być zadawane bezpośrednio do niego.

Mechanizmy:
Każdy człowiek może napisać w FN dowolną prośbę do systemu odnośnie nocnej akcji. może zablokować wybrany pokój, zabić jego mieszkańca, dowiedzieć się gdzie był ostatnio, itp. Ograniczenia to własna wyobraźnia. To czy prośba zostanie zaakceptowana, zależy od rzutu na tą akcję przez GM-a. Im trudniejsza i ważniejsza operacja, tym trudniej o sukces. Akcje dotyczące Xenosite, a nie jego nosiciela (np w kim siedzi teraz Xeno, u kogo siedział Xeno-host itp) są traktowane jako naruszenie tajności eksperymentu, otrzymując ostrzeżenie. 2 ostrzeżenia powodują “nieszczęśliwy wypadek” zaplanowany przez GM-a. Odpowiedzią na akcje może być zaakceptowanie prośby, odrzucenie lub zagadka odnośnie Xeno. Maksymalnie jedna akcja na jedną FN. Następnie wybiera w czyim pokoju chce spędzić noc. Osoba nie odwiedzająca nikogo, zostaje w swoim pokoju. Pokoje martwych są zamykane, by zapobiegać “zagnieżdżeniu się” Xenosite’a, lub jego nietrafionych ataków.

W FD można na forum pytać śmiało SI o dowolną sprawę, nie ma natomiast obowiązku odpowiadać. System jest uszkodzony, więc może również kłamać.
Fabuła jest interaktywna, więc wasze pytania i decyzje decydują o kolejnych eventach i rozwoju sytuacji.

Role:

Badany - j.w. zapisane w mechanizmach. Jego celem jest przeżyć i pozbyć się Xenosite

Doktor - osoba taka jak badany, jednak w pokoju w którym się znajduje, nie może zginąć więcej jak 1 osoba. (wyjątkiem jest atak bezpośredni Xenosite)

Szef ekspedycji - ma większą szansę w akcjach systemowych, jednak jeśli padnie ofiarą xenosite, pasożyt może wykonać 2 ataki następnej FN.

Xenosite - pasożyt siedzący w 1 z użytkowników. Każdej nocy przeprowadza losowo jeden z 4 ataków:

a) Atak gazowy, zatruwając wszystkich obecnych w danym pomieszczeniu.

b) Atak bezpośredni, zabijając właściciela pomieszczenia. (omija leczenie doktora)

c) atak mentalny, blokując rolę gracza na daną fn, ta osoba podczas FD musi napisać nick osoby, która ma dostać powikłania tego ataku. Pewna informacja o nim o akcji następnej FN zostanie przekazana Xenosite przed atakiem

d) Atak pasożyta - Zabija poprzedniego nosiciela, przenosi się na nowego.

Xenosite po zakończeniu FN dostaje informacje, gdzie spędziły noc wszystkie osoby. sam również może chodzić “spać” do innych. Jego celem jest Zostawić max 3 osoby przy życiu (nie wliczając jego). dodatkowo może korzystać z systemu, jednak nie może nikogo nim zabić, dodatkowo ma mniejszą szansę sukcesu na pozostałe akcje.

System linczu - Agresywna obrona systemu:
[u]Mechanizm linczu uruchamia pierwsza osoba “głosująca”. Jeśli mechanizm zostanie uruchomiony, lincz MUSI dojść do skutku, inaczej jedna losowa osoba zginie. Aby lincz został uznany, wystarczą dokładnie 3 głosy na daną osobę, po czym ta osoba ginie natychmiastowo. Lincz nie kończy FD.

[/u]

Zasady:

1 - każdy uczestnik dostanie potwierdzenie udziału oraz swoją rolę w mafii.
2 - Pisanie w FN jest Zabronione
3 - w dyskusji biorą udział tylko osoby zapisane do mafii, które wciąż żyją.
4 - Wstawianie screenów wiadomości od GM jest surowo zabronione
5 - Gra się kończy po zabiciu xenosite lub gdy max 4 osoby zostaną przy życiu.
6 - Komunikacja poza mafią jest dozwolona, jednak będzie to miało wpływ na działanie systemu
7 - Korzystanie z systemu proszę brać na poważnie (nie pisać postów np: chce wiedzieć jakie majtki miał dany użytkownik zeszłej nocy), jednak humorystyczne akcje związane z fabułą są dozwolone (opis śmierci przez system)
8 - Nieaktywnym graczom może stać się mały “wypadek”, który zależy od czasu nieobecności.
9 - w grze będą losowe eventy, Które zostaną wyraźnie zaznaczone przez GM-a.
10 - Osoby zabite systemem linczu, mają natychmiastowy zakaz pisania postów. Jest to na tyle dynamiczny system, że nawet GM może nie nadążyć być na bierząco.
11 - Edycja postów odbywa się poprzez napisanie “EDIT:” i wyjaśnienie powodu edycji tam gdzie to potrzebne. Usuwanie wiadomości jest surowo zabronione.

#2

Day 01 - sala konferencyjna

Początek raportu
Witam nowe obiekty badawcze. Zostaliście wybrani do projektu “Xenosite”. Jestem Adiutant Wrexxar,
który będzie przewodził całym projektem. podczas fazy otwartej, możecie zadawać otwarte pytania
dotyczące stanu statku oraz załogi, natomiast w fazie nocnej, zostajecie musicie rozlokować się
do pomieszczeń. Każdy z was przed snem, ma prawo skorzystać z akcji systemu, wysyłając wiadomość
do Adiutanta. wiadomość wyglądać ma następująco:
"
System - piszę swoją prośbę o dowolną nocną akcję. opis dodatkowy nie jest wymagany.
Dzisiejszą noc spędzam w pokoju gracza - Nick gracza.
"
dodatkowo, w fazie otwartej, jedyna możliwość zwrotu do Adiutanta jest przez wpisanie “@Sys” przed wypowiedzią.
Każde słowo w poście zawierającym @Sys jest bezpośrednio traktowane jako polecenie do adiutanta.
Proszę o nie wspominanie o “Projekcie”, ponieważ jest on uważany jako “Ściśle tajny”, więc
adiutant ma w poleceniach ukarać osoby starające się naruszyć protokół tajności danych.
Faza otwarta (dnia) trwać będzie codziennie od 15:00 do 24:00. Reszta czasu to faza zamknięta (nocy).
w razie braku odpowiedzi o odpowiednich porach przez adiutanta, obiekty badawcze mają pozwolenie na
rozmowy. Adiutant uzupełni raport zaraz po zakończeniu konserwacji systemu.
Wszelkie pytania można kierować bezpośrednio do adiutanta od tej chwili.
Koniec raportu

#3

@Sys Za złamanie regulaminu jest jedna kara czy może jest ona losowa?

#4

System może ukarać w nieograniczonej ilości możliwości. Od zwykłego Warna, przez blokadę systemu na x nocy, aż po wypadek śmiertelny lub niekorzystne wydazenie dla całej zalogi.

#5

@sys, w nocy możemy Cię poprosić o wykonanie dowolnej akcji, tak?
I jak to jest z podawaniem w jakich pokojach chcemy spać? Jakiś numer podajemy czy do kogo należy ten pokój?

#6

Ograniczenie akcji to szansa powodzenia i twoja wyobraźnia. A co do sposobu nocowania, wyjaśnione zostało to w raporcie

#7

Fn rozpoczyna się. Fabułę napisze jak wrócę na chatę

#8

Night 01
Dziękuję za udział w posiedzeniu, proszę udać się do pomieszczeń, użyć systemu i dobrze się wyspać. jutro was czeka sporo pracy.
po zamknięciu następuje całkowity zakaz komunikacji ze sobą aż do godziny 15:00. Życzę miłej nocy.


#9

Day 02 - Sala konferencyjna
Początek raportu
-Badany ElowetroSSS dzisiejszej nocy, został rozczłonkowany, jego ciało natychmiastowo zaczęło się rozkładać przez
czynnik kwasowy wykryty w jego organizmie. Był to kwas zaaplikowany atakiem Xenosite.
Jego pokój zostaje poddany kwarantannie, przez co będzie permanentnie zablokowany.
-Ilość pozostałych badanych - 10
-Wszystkie pokoje zostały tej nocy zamknięte (po waszych zmianach noclegu).
System zablokowany został przez atak wirusowy jednego z badanych. Układ po restarcie wykrył błąd w systemie
podtrzymywania życia. Aby przeżyć, jeden z was musi zginąć przed godziną 23:50, inaczej dwie losowe
osoby zginą zatrute CO2.

Zadania dla was:
Zróbcie listę żywych.
Dokonajcie linczu w dniu 02.
Odkryjcie sprawcę blokady systemu.
Odnajdźcie sprawcę śmierci ElowetroSSS’a
Koniec raportu

#10
  1. Dest3r
  2. Laxty
  3. Airzel
  4. Eyirie
  5. Kiicia
  6. Saquato
  7. switowit
  8. Yankesss
  9. nexus
  10. Kageno

Lista zrobiona według daty zapisania się, osobiście jestem za zlinczowaniem żelka XD

#11

A jakiś argument za? .

#12

Po prostu czysta intuicja, rzuciłem pomysł i czekam na reakcje ludzi.

#13

Zakładając, ze wirus nie został wprowadzony przez Xenosite, to decyzja ta była dość słaba.

Najwyraźniej Xenosite jest w stanie poruszać się szybami wentylacyjnymi w związku z czym blokowanie drzwi przeszkadza tylko badanym w lokalizacji/rozpoznaniu tego paskudztwa.

#14

Widzę, że aktywność ogromna XDD

zadania:
Odkryjcie sprawcę blokady systemu.
Odnajdźcie sprawcę śmierci ElowetroSSS’a

  • Skoro jest zapisane w 2 punktach, to oznacza, że to nie xenosite zrobił blokadę? Czy jak…? T^T
#15

Jest taka opcja.

Problem z wykonaniem tych zadań polega na tym, że nie bardzo mamy jakiekolwiek wskazówki.
Nawet jakby każdy się przyznał gdzie był w nocy, to Xeno i tak może sobie zasuwać po wentylacji.
A na rozpoznaniu blokującego również nie mam pomysłu, poza próbą wykorzystania systemu do tego.

#16

Stawiam na to że blok padł od któregoś z obiektów natomiast zabił Xeno

Dzisiaj musimy kogoś zabić inaczej zapłacimy za to podwójną cenę

#17

A Xenosite nie jest przypadkiem pasożytem? Bo jest żywiciel w którym ten żyje więc to nie jest tak że pasożyt kontroluje żywiciela, albo żywiciel nie wie że jest w nim pasożyt.

No bo skoro jest żywiciel to musi być to pasożytniczy byt więc raczej nie porusza się wentylacją, myśle że odkrycie powodu blokady systemu pomoże nam odkryć jak umarł dokładnie ten…ten…nie znam go ale ten ludzik.

#18

Zapytaj “Adiutanta” powinno to rozjaśnić klika spraw

#19

Jeśli Xenosite nie moze się poruszać po wentylacji i blokowanie na niego działa. To wystarczyłoby podzielić ludzi by po dwóch spali w pokojach, zablokować drzwi i w tym w którym ktoś zginie, będzie pasożyt. To by było zbyt proste. Dodatkowo, jeśli drzwi były zablokowane to jak zginął w takim razie Elo? Ktoś z nim wtedy był?

Poza tym jak widać było w rozpoczęciu: “Przedmiot badań - Xenosite został wypuszczony do przewodów wentylacji statku, pomyślnie infekując jeden z obiektów.”

Niewykluczone, że pasożyt jest w stanie opuścić żywiciela i przebywać poza nim przez pewien czas.

Przy czym nosiciel faktycznie może nie zdawać sobie sprawy z tego, że jest nosicielem.

#20

Blokowanie pomieszczenia za pomocą kwarantanny, blokuje wszystkie możliwe drogi ucieczki. Wirus ubiegłej nocy infekował tylko system, jednak skutkowało to uszkodzeniem statku, blokując tylko drzwi.