Mafia 45 - Cthulhu wgah'nagi Fhtagn!

#1

Wyspa Lakuda’ka, Gdzieś na pacyfiku.

“Wyspa sztormów”, “Przeklęta Wyspa”, “Ogród kostuchy”… Wiele nazw określa niewielką, ponurą, prawie bezludną ziemię. Jednak jednej rzeczy można być pewnym - Nie jest to raj na ziemi. Niewielka wysepka z aktywnym miniaturowym wulkanem, Cała porośnięta masą dziwnych roślin nie występujących w tym klimacie - głównie krzewy cierniowe, niemal bezlistne drzewa, wysokie trawy, a to wszystko spowite mgłą. Ten widok przeraża niemal każdego, kto zawita w to miejsce. Jednak na tej wyspie znajdują się ślady ludzkości. Wokół wulkanu widać stare ruiny przypominające te azteckie, natomiast przy brzegu stoi niewielki budynek i przystań rybacka.

Grupa archeologów jednak postanowiła udać się na wyspę, aby zbadać te ruiny, które górując ponad mgłą, kuszą każdego poszukiwacza skarbów i tajemnic przeszłości. Wyprawa przyniosła całkiem korzystny wynik, ponieważ znaleziono tam pisma w języku nieznanym ludzkości, a oprócz tego - Szmaragdowy naszyjnik z ozdobami w kształcie macek ośmiornicy. Nikt jeszcze nie spodziewał się tego, co miało się wydarzyć.

Zaraz po wyjściu z ruin, niebo całkowicie spochmurniało, a ocean wzburzył się tak bardzo, że Łódź, którą przypłynęli archeolodzy roztrzaskała się na pobliskich skałach. Grupa udała się do budynku mając nadzieję, że gdy sztorm się zakończy, wymyślą jakiś sposób, by wydostać się z tej pułapki. W międzyczasie jeden z uczestników zauważył, że naszyjnik przepadł.
Wchodząc do budynku zauważyli czerwony napis na ścianie:

Zasady mafii:

  1. Podczas fazy dnia można dyskutować w temacie, natomiast podczas fazy nocny obowiązuje całkowity zakaz rozmów.
  2. Rozmowa poza wątkiem nie jest zabroniona, ale nadużycia będą karane (sojusze i zmowy poza wątkiem traktuję jako zachowanie psujące rozgrywkę)
  3. 3’dniowa nieaktywność powoduje samobójstwo gracza i wydalenie z gry.
  4. Nie edytować treści postów, można jedynie dopisywać treść po słowie “EDIT:”. Za usuwanie postów nastąpi natychmiastowa śmierć. Poprawy “literówek”, które nie zmieniają słów są dozwolone bez tłumaczenia edycji.
  5. Pytania odnośnie mechanizmów i gry kierować do GM, najlepiej przez PW.
  6. Można kłamać, oszukiwać, manipulować, łapać za słówka i wszystko inne w celu zwycięstwa.
  7. Można zdradzać informacje o sobie w temacie, jednak proszę o rozwagę.
  8. Lincz jest ważny, gdy powyżej 50% żywych uczestników odda swój głos. Jeśli ponad 66% żywych głosuje na tą samą osobę, lincz następuje natychmiastowo.
  9. Aby głos był ważny, nie potrzeba podawać powodu.
    Cel - Głosujący 1, Głosujący 2 oznacza głosowanie linczu (na cel).
    Dla upłynnienia rozgrywki proszę o wstawianie aktualnego wyniku głosowania przy każdej zmianie w głosach.
  10. Całkowity zakaz wstawiania screenów od GM, ani innych sposobów na udowodnienie ingerencji mistrza gry. Jeśli chcecie przekazać informacje - róbcie to własnymi słowami!
  11. Eventy mogą skrywać informacje odnośnie rozgrywki. Razem z tymi informacjami dochodzą też nowe zasady, które trzeba znać i przestrzegać.
  12. Zastrzegam sobie prawo do karania bez ostrzeżenia graczy, którzy nawet jeśli nie naruszają regulaminu, psują rozgrywkę innym graczom (np zdradzanie cudzych ról poza wątkiem, mocne sojusze bazujące na prywatnych czatach, itp)
    Role:

Brak danych

Cel mafii: Odnaleźć naszyjnik Cthulhu

Nowy mechanizm - Szaleństwo (insanity)
Każdy uczestnik mafii ma 100 sanity na początku gry. Gdy poziom sanity spadnie do 0, następuje jedna z trzech opcji:
1: Ofiara popada w szał i zabija losową osobę z Ekspedycji
2: Ofiara załamuje się psychicznie i popełnia samobójstwo
3: Ofiara cierpi na bezsenność i nie może wykonywać żadnych akcji w eventach / FN
Poziom sanity będzie aktualizowany poprzez PW przed rozpoczęciem FD.