Mafia 6 - "Pink Nightmare"


FABUŁA

Czasami masz takie dziwne uczucie, jakby ktoś Cię obserwował, jednak wątpisz w to i nie bierzesz to na poważnie…
To właśnie jest Twój błąd.

Wyobraź sobie, Ty słaby i bezradny pionku, że teraz jesteś wolny. Prowadzisz normalne życie, kosztem poprzednich mieszkańców. Jesteś przekonany, że nic nie może przeszkodzić Ci w spokojnym życiu, a przynajmniej do czasu, kiedy nie wpadłeś w moje szpony. Jesteś teraz zdany na siebie. To czy przeżyjesz zależy tylko i wyłącznie od Twoich decyzji. Za chwilę weźmiesz udział w mojej grze… Gdzie stawką jest Twoje życie.
http://fotozrzut.pl/zdjecia/385f4558cb.png

Zostaliście uwięzieni w starym i opuszczonym psychiatryku gdzieś na Ziemi. Wielki niezbadany dotychczas budynek jest jedynie znany waszemu oprawcy. Zna on każdy zakamarek, kryjówkę i przejście. Wszyscy razem obudziliście się w jednakowym czasie będąc w sali konferencyjnej.

Od czasu przejęcia istot nadludzkich nad światem, ludzie stali się rasą wymierającą. Teraz okazuje się, że planują zemstę i odzyskanie swojej własności. Wasze zadanie to odnaleźć wśród was Człowieka, który wykonuje kary śmierci.
http://fotozrzut.pl/zdjecia/e7989fd881.png
Z dnia na dzień będziecie odkrywać nowe miejsca znajdujące się w psychiatryku. Każdy z was ma osobną sypialnie, więc wieczorem jesteście rozdzieleni.

Każde z Was próbuje przeżyć i odkryć sprawcę całego wydarzenia. Kto wygra tę rozgrywkę? Rasa ludzka czy może istoty, które ich wybiły?

ZASADY
1.Zdradzanie swojej roli jest ZABRONIONE! Poinformowanie kogoś o tym, kim się jest lub było grozi wydaleniem z zabawy!
2. Pisanie w FN jest zabronione.
3. Piszemy w pierwszej osobie. Po prostu prowadzimy dyskusje i naszym zadaniem jest przy poprawnej dedukcji oraz wyciąganiu wniosków odnaleźć wyznaczoną osobę. Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko.
4. Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą przed rozpoczęciem rozgrywki.
5. Nieaktywność ponad 2 dni grozi wykluczeniem! BEZ WYJĄTKU!
6.W rozgrywce biorą udział tylko osoby wcześniej zapisane. Osoby martwe bądź niezapisane mają zabronione wypowiadać się w temacie.
7. MG ma prawo ukarać graczy dyskutujących o mafii, jeśli stwierdzi, że rozmowa “poszła za daleko”.
8. Edytowanie i usuwanie postów jest ZABRONIONE!
9.Jeśli gracz ma pytanie czy jakąś sprawę odnośnie gry wysyła PW do Mistrza gry.

GŁOSOWANIE

  1. Głosować może każdy.
  2. Gracze wybierają, czy chcą głosować danego dnia czy nie.
  3. Osoba, która zostanie wytypowana w głosowaniu, zostaje zabita.
    4.Zagłosować muszą max. 5 osób.
    http://www.zs2.lubartow.pl/liceum/images/stories/jd/losyabs/ikony/ozdobnik.gif

FAZY

  • Faza Dnia (FD):
  1. W FD toczy się dyskusja i głosowanie.
  2. FD trwa od godziny ustalonej przez MG.

-Faza Nocy (FN):

  1. Podczas trwania FN czas na działanie mają osoby z umiejętnościami.
  2. Podczas FN pisanie w temacie jest ZABRONIONE!
  3. Od godziny 23:00 do 6:00 gracze wypowiadający się w FN mają czas na wysłanie do mistrza gry informacji o dalszej rozgrywce w postaci PW.
    http://www.zs2.lubartow.pl/liceum/images/stories/jd/losyabs/ikony/ozdobnik.gif
    ROLE
    -Człowiek : osoba, która wykonuje karę śmierci. Każdego dnia musi linczować chyba, że poda ważny powód by nie wykonać wyroku.

-Anioł : może wziąć do siebie jedną osobę raz na 2 dni. Gdy Człowiek postanowi zabić Anioła u którego akurat znajduje się ktoś, Anioł i druga osoba umiera - jest to zabójstwo doskonałe.

-Nekromanta : może sprawdzić tożsamość trzech osób. Wykonuje jeden lincz na cały czas gry. Nie może wykonać dwóch czynności w jednym czasie.

-Grabarz : może przeszukiwać trupy podczas trwania rozgrywki.

-Demon : osoba, która próbuje przeżyć i odkryć sprawcę.

Pamietajcie, że to tylko zabawa. Mamy spędzić trochę czasu razem :>


DZIEŃ 1

Budzisz się w dziwnym i obcym ci miejscu. Na twarzy czujesz chłodny powiew wiatru, jednak unoszący się w powietrzu zapach stęchlizny utwierdza cię w przekonaniu, że znajdujesz się w jakimś pomieszczeniu. Sala, w której się znajdujesz nie jest dobrze oświetlona, panuje półmrok. Wytężasz swój wzrok, dzięki czemu dostrzegasz ciemne, gołe ściany, zbudowane ze starych kamiennych bloków. Podłoga pod twoimi stopami jest wilgotna. W ustach wyczuwasz dziwny posmak, aby po chwili przekonać się, że zostałeś związany i zakneblowany. Nie masz pojęcia, gdzie jesteś ani co się dzieje.
Wtem spostrzegasz, że liny na twoich rękach nie zostały mocno zaciśnięte. Prawdopodobnie wcale nie miałeś siedzieć nieruchomo. Może to tylko początek chorej gry, w jakiej weźmiesz udział?
Zauważasz kolejne osoby w podobnej sytuacji co Twoja. Zdajesz sobie sprawę, że zostaliście tutaj uwięzieni. Jedyną wskazówką jaką wam podarowano to napis widniejący na wielkiej tablicy na środku Sali:
„Nikt Cię nie pytał o zdanie, ale wchodzisz do naszej gry…”

Dane odtajnione:
Szpital składa się z parteru i piętra.
Parter: sala konferencyjna, łazienka, kuchnia
Piętro: sypialnie
Pierwsze piętro dzieli się na dwa skrzydła przejście pomiędzy nimi zajmuje 8 minut w jedną stronę.

Lista nieszczęśników:

  1. @“xYahiko”
  2. @“Kageno”
  3. @“Alison”
  4. @“Payback”
  5. @“PhariosShaphire”
  6. @“Nikorin”
  7.  @"Tsu" 
    
  8. @“Kubson”
  9. @“TroLoL”
  10. @“Golter”
  11. @“Elmor”
  12. @“Maru”
  13. @“Kurokokoro”
  14. @“mangofan97”
  15. @“Egil”
  16. @“Piter”
  17. @“Relo”

Ugh… Co do… Co się dzieje? Gdzie my jesteśmy?

W sumie nie mam zielonego pojęcia, jesteśmy tu… ciemno, głucho, strasznie.

Nie jestem mocno związany więc będę mógł się za chwilę uwolnić. Ktoś może potrzebuje w tym pomocy?

Ja też dam sobie radę, nawet już sobie dałem. Warto by było się gdzieś coś rozejrzeć, czy coś.

Ugh… Diabelne liny… Masz rację… Trzeba się rozejrzeć

Za moment, też będę wolny… Czy wszyscy są cali?
Sprawdźcie, czy nie macie żadnych obrażeń…

Tak przy okazji, ilu nas tu dokładnie jest?

Gdzie my do jasnej cholery, tak w ogóle jesteśmy?!

Ile jest nas tak w ogóle? Co robimy?

Na razie widzę tylko naszą czwórkę…

Dobra piątkę …

Mamo, jeszcze 5 minut…

Ej, jeżeli wszyscy są już wolni, to proponuję przeszukać to miejsce…
Może wtedy czegoś się dowiemy

No emmm… zgubiłam się XD W sensie… nie mamy dzisiaj totalnie żadnych wskazówek co do tego kim może być nasz oprawca. Wszyscy żyjemy.
Mam kilka pytań i spostrzeżeń (pewnie znowu umrę jako pierwsza, bo cośtam):

  1. Dlaczego oprawca nas zakneblował? Do czego to miało służyć?
  2. Dlaczego zostaliśmy tak lekko związani?
  3. To na pewno psychopata… co jest bardzo zabawne biorąc pod uwagę to, że jesteśmy w psychiatryku XD i myślę, że to nasza jedyna wskazówka na razie…

Informacja od MG:
Liczba osób uczestniczących w mafii to 17

Pełna zgoda. Kto idzie na górę? Widzę jakieś schody…

Ja mogę iść. Ktoś idzie ze mną?

17 osób w mafii. Okej, więc jak na mnie przystało proponuję ustalić sobie rozkład sił:

Człowiek - 1
Anioł - 2
Nekromanta -1
Grabarz - 2
Demon - 12

Bardzo mało ról jak na 17 osób i ciężko to ze sobą pogodzić. Nie mam pewności czy człowiek jest jeden, bo patrząc na przydatność innych ról bardzo łatwo będzie go wyeliminować. No… o ile nie będzie takiej bierności. Fabuła nam raczej nakreśla, że nie ma jakiejś możliwości zmiany mordercy, więc pozostanę przy tym, że jest jeden. Aniołów jest dwóch. Nie może ich być za dużo (łatwy cel dla człowieka) ani za mało (zbyt mała blokada). Nekromanta ma więcej do powiedzenia niż człowiek, więc wątpię, że będzie więcej niż jedna taka rola. Grabarz… hmmm… strzelam, że jest ich dwóch. Mogłoby być więcej, ale ich skill chyba nie ma limitu (mogą każdego trupa sprawdzić), więc gdyby było ich za dużo nie miałoby to raczej większego sensu, a dwójka to idealne zestawienie. Przynajmniej według mnie.

Zgodzicie się?

PS. Kiiciu, mogłabyś dodać listę graczy w pierwszym poście?

Idziemy na góre! Niczego się nie dowiemy jak nie sprawdzimy

Kicia napisała też, że będziemy dostawać info pod koniec każdego dnia o naszych znaleziskach itp. Co odkryliśmy, blablabla.
Więc… wyruszajmy na podbój pierwszego piętra!