Mniam czy Blee?


#401

mniam (z miodem moze i dobra, ale ogolnie to herbaty bez mleka mi nie smakuja za bardzo… no chyba ze z tymi biszkoptami wlasnie)

pikantny kurczakburger!?


#402

mniam (jedna z ulubionych kanapek 2.miejsce)
(PS.Sprubuję tej herbaty z mlekiem ale jaka herbatę pjesz)

BigMac


#403

mniam (jak gdzies znajde to napisze, zwykle ktos inny mi ja przygotowuje, wiec nie zawsze wiem jaka jest xD )

Frytki


#404

blee

kurczak


#405

Mniam

Kukurydza


#406

mniam

Jägermeister


#407

Mniam

Raki :D


#408

Blee

Koktajl bananowy


#409

Mniam

Oliwki


#410

blee

Mango


#411

mniam

skittlesowka


#412

mniam

Rum


#413

mniam (Arrr)

łosoś wędzony


#414

mniam

banan w czekoladzie


#415

Mniam

Kluski z mięsem


#416

mniam

woda z cukrem i cytryna (!?)


#417

mniam (!?)

golonka


#418

mniam

kielbaska z daniela xD


#419

mniam

faszerowany admin


#420

Mniam

Nutela