No Hej

Heloł. Mam na imię Dominika i mam za sobą już 15 wiosen. Do moich ulubionych serii należą miedzy innymi: Kimi no na wa, Noragami oraz Shingeki no kyojin. W anime siedzę ponad rok. Więc można powiedzieć że jestem ,zaawansowanym nowicjuszem’’ XD Jeśli chodzi o muzykę to kocham pewien japoński rockowy zespół, a mianowicie My First Story <3 Interesuje się… Hmm ciężko stwierdzić. Lubię grać w siatkówkę, słuchać muzyki no i oglądać anime ;-D Ogólnie to jestem smutnym ironicznym memiarzem. Nie mam nikogo z kim mogłabym porozmawiać o anime oraz innych moich zainteresowaniach więc postanowiłam założyć tu konto z nadzieją, że może ktoś taki się znajdzie ;’’) O forum dowiedziałam sie wpisując w google z nudów ,anime forum’’ :D. Nie wiem co jeszcze mogłabym dodać. Pytajcie jeśli chcecie ;> A no i oczywiście możecie pisać :3 Mam nadzieję, że się polubimy ^^

Hejka :D
Lubisz może orzeszki?
Jesteś nocnym markiem?

a lubie lubie :D oj taak. zdecydowanie aktywniejsza jestem w nocy.

Witaj! Baw się z nami dobrze i wbijaj na czat.

Jakiej muzyki słuchasz?
Grasz na jakimś instrumencie?
Lubisz smoki?

o muzyce wspominałam ;> niestety nie :c jedyne co umiałam to grać gamę na flecie w podstawówce XD a co do smoków - spoko sa :3

Siemanko, mam nadzieję, że będziesz bawiła się z nami dobrze, a skoro Jesteś - smutnym, ironicznym memiarzem, wpadaj na nasze konfy xD

Hej, cześć i czołem!
Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?

z chęcią odwiedziłabym Japonię :>

Yo!
Jestem Benek ;)
Skąd jesteś?
Lubisz alpaki?

hej hej :D jestem z Rzeszowa i lubie alpaki ;’’)

Yoo,
Witamy na pokładzie, baw się dobrze i wpadnij na czat.
Lubisz fantasy ?
Czytasz light novelki ?

nie przepadam za fantasy ;/ a light novelek jeszcze nie miałam okazji przeczytać.

Yo!
Witaj i baw się dobrze

Hii
Ulubiony baton xD?

Witaj!
Wpadaj na czat i baw się dobrze.
Pytanie na dziś: czy lubisz masło? ;O

O hajo.
Mam kolegę memiarza oglądającego anime :D
Jak chcesz mogę zapoznać xd
Jaki gatunek preferujesz?
Baw się dobrze :)