Ohayōgozaimasu!

Imię: Kacper
Lat: Rocznikowo 21 >.<
Ulubione anime: Wszystkie te, które oceniłem na 9 i 10 w mojej liście : http://myanimelist.net/animelist/Hisato
Ulubiony gatunek muzyczny: Nie posiadam ulubionego gatunku muzycznego, słucham wszystkiego po trochę oprócz rapu i metalu.
Zainteresowania: Narty, muzyka, zwierzęta, jedzenie (tak, lubię boczek ;3), wycieczki, gry, anime, manga, kultura japońska, drzemki, spotkania ze znajomymi, wygłupy oraz pewnie wiele innych rzeczy o których w tym momencie nie pamiętam xD
Skąd dowiedziałeś/aś się o forum: Przypadkowo znalazłem je w sieci.

Co sądzisz o poligamii?

Polecam TG1 TG2 10/10 naprawdę warto niektóre przemyślenia zmuszają do refleksji a anime lepsze niż manga , manga słaba nie polecam

Umiesz gotować?/rosół

Cześć, fajnie, że wpadłeś na nasze forum. Jest tu naprawdę fajna atmosfera, a ludzie sympatyczni. Z pewnością będzie Ci tutaj miło. Zapraszam do uczestniczenia w rozmowach na naszym czacie, jak i również do udziału w konferencjach, które organizujemy na Skype.

Ohayo, nyaa~! jestem zbyt leniwa żeby w tej chwili patrzeć na liste ale mam dwa pytania. Oglądasz One piece’a i czy grasz w gry, a w tym lola? xD

Siemanko! witamy w naszej forumowej ekipie. Wpadaj na chat, poznaj się z nami, będzie fajnie :D Jak masz jakieś pytania co do Anime to wal śmiało, każdy ci tu jakoś pomoże bardziej lub mniej :P

Laxty: Osobiście nie jestem zwolennikiem poligamii. Ugotować potrafię jedynie omlet >.<
TG1 i TG2 to jakiś skrót?

byters: Dzieki za zaproszenie, na pewno wpadnę ;)

Neko Majo: Zatrzymałem się na bodajże 603 odcinku w One Piece, może jeszcze kiedyś do tego wrócę. Co do gier to gram czasami w osu! i the binding of isaac afterbirth.

Wrexxar: Dzięki wielkie na pewno nie raz o coś zapytam! :D

Siema, oglądasz jakieś seriale?

Hej! Jaka jest twoja ulubiona piosenka? Czy masz ulubiony zespół? Jaki jest najlepszy film który do tej pory oglądałeś? :3

Hej Hisato, jestem Ayu i miło mi Ciebie poznać :D
Mam nadzieje, że Ci się tutaj z nami spodoba.
Skąd wiesz o boczku

Wpadaj na czat!! :D

Airzel: Ciągle katuje Przyjaciele i Jak poznałem waszą matkę :D

Hotushi: Hmm bardzo trudne pytania >.< ! Jestem taka osobą, że jak poznam coś nowego i mi się spodoba to od razu staje się moją ulubioną rzeczą a ostatnio słuchałem troche muzyki klasycznej przez pewne anime ! :D Co do filmu to bardzo spodobał mi się Ruroni Kenshin, którego gorąco polecam!

Ayame: Mi również miło Ciebie poznać Ayu! A co do boczku to zauważyłem w innych wątkach gdy kradłem szablon! xD

TG1 TOKYO GOUL

JAK MOŻESZ NIE WIEDZIEĆ?

Aaa sorry jestem słaby w skrótach >.< Pierwszy sezon obejrzałem, a drugi mam dopiero zamiar obejrzeć!

Nie rób tego, jeśli nie chcesz się zrazić a podobał ci się 1 sezon. Przeczytaj lepiej mangę :)

Możliwe że tak zrobię lecz najpierw muszę znaleźć na to czas! >.<

OhaYO!
Pytań nie mam, bo kawy brak i ciężko mi myśleć o tej godzinie. Witaj i baw się dobrze na forum

Nie słuchaj wrexia obejrzyj anime jest naprawdę dobre szkoda nie zahaczyć

Anime na pewno prędzej czy później też obejrzę :)

Hejcia :D zagrałbyś w hotsa albo wowa cata na privie? ^.^

Hej, w hotsa grałem przez jakiś czas ale jednak gry moba to nie moja broszka, a na wowa nie mam tyle czasu >.<

Witam Cię serdecznie drogi użytkowniku! <3

Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na bardzo długo!
Moje pytania:
1.Lubisz koty?
2.Ile masz wzrostu?
3.Twój rozmiar buta?
4.Gdybyś miał zostać owocem to jakim?