OSCARY 2015

http://www.filmweb.pl/awards/Oscary/2015#

Na stronie macie wszystkie wyniki. Jak osądzacie tegoroczne OSCARY?
Ja osobiście uważam,że trochę nie docenili filmu “Wiplash” i “Gra Tajemnic”
No i IDA NIE POWINNA ZASŁUŻYĆ ZA OSCARA (soryy,ale ten film ssie. Jego specyficzność nie jest ciekawa a wręcz nudna) Jedynie Idzie,bym przyznała Oscara za najlepsze zdjęcia (bo tylko to mi się podobało w filmie) ^^

W tym roku to tylko Gra tajemnic mnie zaciekawiła i ją obejrzę ;d.

Ja polecę od innej strony i od mojego hmm… mojej złości xD
Nie chce mi się pisać drugi raz, więc skopiuje sobie z FB.

‘IDA -> OSACAR -> ŻYDZI -> POLACY
To od początku: Idę oglądałam, film mi się podobał, aktorsko Kulesza wymiata, ale… nie jestem krytykiem filmowym ani nie znam się na tyle żeby oceniać czy godny to film Oscara czy nie. Najwyraźniej godny i super, niech się polskie kino rozwija, ale ból dupy towarzyszący wygraniu osacara przez Idę tak mnie wkurwił, że chodzę i kurwię i myśleć przestać nie mogę! Dlaczego? Zacytuję:
"Cieszcie się, cieszcie durne polaczki, że wygrał film, który pokazuje Polskę w złym świetle i teraz wszyscy i każdy statystyczny europejczyk czy amerykanin będzie myślał, że to myśmy żydków wybijali. Czyste sranie do własnego gniazda. Prożydowski film!’ (Żydków… szkoda, że nie piszą Polaczki… echhhh.)
Mniej więcej takich komentarzy, z takim wydźwiękiem można się naczytać w internecie pod każdym tematem o Idzie i oscarze.