Osu!

RHYTHM IS JUST A CLICK AWAY - OSU!

Pewnie większość was miała styczność z tą grą. Jeżeli nie graliście, to zapewne gdzieś wam dane było o tym słyszeć. “Osu!” jest grą polegającą na… klikaniu do rytmu. Taki drobiazg, a jak cieszy! Osobiście gram nałogowo. Wciągnęło mnie niesamowicie. Mimo, że nie znajduje tam wiele muzyki, która mi się podoba, to i tak sprawia dużo frajdy. Dla Otaku jest to gra wprost idealna, gdyż można zagrać sobie w Openingi, Endingi, czy nawet OST z najróżniejszych anime. Chyba wszystko o grze. Tutaj macie jeszcze pewien tutorial:

Ten dział przeznaczam do wolnej dyskusji, możecie chwalić się wynikami, ugadywać na wspólne gry etc.

Gdyby ktoś był zainteresowany można mnie znaleźć pod nickiem: PaybackPL (http://osu.ppy.sh/u/2501247)

Na zakończenie - serdecznie polecam. Może być taką lekką odskocznią od wszystkich innych gier.

W osu! gram już od około roku
Ostatnio zaczęły się jazdy ze zmianą systemu podliczania performance’u
Mój niesławny profil w osu: Pharios- https://osu.ppy.sh/u/2039129

Gra super, ale nie dla mnie słoń usiadł mi na ucho. Brak wyczucia rytmu… nie szło się nauczyć;/

OOO widze że jest wątek poświęcony osu! :D
Ja mam nick kocu15 i gram około roku :)

Jestem nowy ale gierka kozacka :3
jeszcze zobaczycie ze bede lepszy :D

Nie wątpię Doomenie xD

Fajno fajno… wrescie ludzie grający w tą gre :D Uwielbiam w to grac (tez czesto uzywac do odtwarzania muzyki) Nick mam Deviin i gram od roku ^^ (z przerwami :)

Miło że spełniamy ten wymóg ;) Zapraszamy do wspólnej gry :D

też chętnie sobie pogram ;D nie ogarniam no ale cóż, nick xYahiko ;)

Też lubię sobie czasami pograć, nie gram najlepiej. Gram raczej żeby posłuchać muzyki z moich ulubionych anime.:D
Nick: gregb12

Gra chyba nie jest jakoś specjalnie trudna jeżeli ma się trochę wyczucia. Niestety nie pogram za szybko bo mój laptop jest tak zajechany że internet tu ledwo idzie o grach nie mówiąc.
Jak nowego PC kupię to możemy się zmierzyć :D