Pato, pato.

Imię: Julia
Lat: -2737463427637
Ulubione anime: Z pewnością byłby tu HOTD, jednakże nie potrafię wybrać jednego i źle bym się czuła określając tylko jedną pozycję.
Ulubiony gatunek muzyczny: Rock, metal, metal alternatywny, metal symfoniczny, rap, muzyka klasyczna. ?
Zainteresowania: Ranking moich zainteresowań prezentuje się następująco: koszykówka, ręczna, j. polski, historia, grafika.
W kosza gram od dwóch lat na pozycji rozgrywającej, w ręczną może z rok, grafiką z dwa miesiące, może krócej. Historię naszej ojczyzny wprost uwielbiam - Szczerze polecam wszystkim film “Powstanie Warszawskie”, które doskonale pokazuje, jak walecznym jesteśmy narodem, i ba… Nie poddajemy się.
Cóż, planuję zaciągnąć się do służby wojskowej.
Prócz tego, co się w zainteresowania nie wlicza - uwielbiam serial TWD. :heart: Wszystkie filmy/seriale/książki etc, o zombie wprost uwielbiam. Oczywiście takie, które są o czymś, a nie…

ZJADŁY JOM ZOMBI BO WSZEDŁA DO POKOJÓ, KTURY BYŁ Z NAPISEM “NIE WHODŹ”.
Really. :smiley: