Powitał.

Siemanko wszystkim mam na imię Krzysiek. Lat 23.
Moje zainteresowania to: Anime, Gadżety i zarabianie pieniędzy. Sporo czasu gram również w gry komputerowe (np. Stardew Valley).
Ulubiony gatunek muzyczny: Rock&Metal.
Ulubione anime: Clannad
To tyle z mojej strony.
Jeśli macie jakieś do mnie pytania, chętnie na nie odpowiem :)

Krzysiu xD
Witam cie baaardzo serdecznie ;)
U mnie juz lapiesz plusy za Clannad i za hobby… :p
Wiec teraz pozwole sobie zasypac cie pytaniami:
Jak trafiles na animes.pl?
Ja dlugo ogladasz juz anime?
Czytasz mangi? Jesli tak to jakie? Jaka jest twoja ulubiona?
Widziales może “No game no Life?” “Sword art Online” albo “Fairy Tail”?
Jezdzisz na konwenty?
Z jakich okolic pochodzisz?
Kawa czy herbata i ile cukru?
Ulubiona pora roku?
Ulubiona potrawa?
I to narazie wystarczy xD

Mam nadzieje ze spodoba ci sie u nas i zostaniesz na dłużej!
Witamy na Animes.pl…

Elo Krzychu!
Zarabianie pieniędzy to najlepsze zainteresowanie na świecie XDDD
Stardew Valley zajebista gra :3 Ale nie gram tylko oglądam na kanale CTSG :D
Studiujesz coś, czy może już jesteś na etapie tylko zarabiania pieniędzy?

Witam Cię serdecznie na forum. Baw się tu dobrze.
A teraz pytanka, bez których nie przejdziesz.
Lubisz sernik?
Widziałeś Mahou Shoujo Madoka Magika?
Masz może konto na MyAnimeList?

Witam Cię na forum, mam nadzieję, że dobrze się będziesz z nami bawił. Zapraszam do udzielania się w rozmowach na czacie i odwiedzania naszych konferencji :)

Cześć! A ja zapytam, o jakich gadżetach mówisz? :D

Cześć Krzysiek, miło Cie poznać :)
Jakie masz zdanie na temat legalizacji marihuany?
Wpadaj na czeteł, Peace! :D

Avenida:
Jak trafiles na animes.pl? Przez Soutbox na kreskowka.pl
Ja dlugo ogladasz juz anime? Hmm z 9 dobrych lat (albo i więcej)
Czytasz mangi? Jesli tak to jakie? Jaka jest twoja ulubiona? Czytałem Bleacha, Fairy Tail
Widziales może “No game no Life?” “Sword art Online” albo “Fairy Tail”? Oglądałem wszystkie nie wywarły na mnie wrażenia.
Jezdzisz na konwenty? Nope.
Z jakich okolic pochodzisz? Podkarpacie>Stalowa Wola. Ale teraz mieszkam w USA.
Kawa czy herbata i ile cukru? Poranna Kawa zawsze na propsie (0cukru). Herbaty od czasu też się napije (1 płaska łyżeczka cukru)
Ulubiona pora roku? jesień/zima(lubię jak pada deszcz lub śnieg.)
Ulubiona potrawa? Takowej to nie mam. Lubie eksperymentować w kuchni ( Tak gotuje)
Golter:
Studiujesz coś, czy może już jesteś na etapie tylko zarabiania pieniędzy? Narazie pracuje od września ruszam na studia.
Mroczna:
Lubisz sernik? Z brzoskwiniami mojej babci <3
Widziałeś Mahou Shoujo Madoka Magika? A kto nie widział :)
Masz może konto na MyAnimeList? Chciałbym założyć, ale jestem zbyt leniwy żeby uzupełnić swoją listę :D
byters:
Dzięks :)
Kayasoyuu:
o jakich gadżetach mówisz? :D Elektronicznych i Erotycznych https://sc.mogicons.com/l/if-you-know-what-i-mean-127.png
Dest3r:
Jakie masz zdanie na temat legalizacji marihuany? Nie mam zdania na temat.

Witaj imienniku!

Życzę Ci długiego i owocnego pobytu na forum, bo naprawdę warto tutaj się zatrzymać na dłużej.

Oglądasz też “zwykłe” seriale, czy tylko anime?
Jakieś ulubione zespoły Rockowe/Metalowe? Nie jestem jakimś ekspertem w tych dziedzinach (słucham przede wszystkim Punku), ale trochę tam liznąłem więc może polecisz coś ciekawego, bo jakoś ostatnimi czasy nie mam czego słuchać :D

Ja także witam na forum!
Czytasz może książki? Jeśli tak to jakie?

Zdobywasz moje serce <3 <-- prosze ;) gotujacy facet! Tak, jakas obsesja na tym punkcie, poniewaz sama uwielbiam kulinarne eksperymenty xD

Adahn:
Oglądasz też “zwykłe” seriale, czy tylko anime? Oglądałem/Oglądam Vikingów, Breaking bad, Supernatural.
Jakieś ulubione zespoły Rockowe/Metalowe? Disturbed,Three Days Grace, Five Finger Death Puch, Asking Alexandria, Bullet For My Valentine, Dead By April, Dead Poetic,Dope,Drowning Pool, Egypt Central, In Flames,Red,Slipknot, Thousand Foot Krutch, System Of A Down. A Punk Rock też kiedyś słuchałem: The offspring i Sum 41.
Zara:
Czytasz może książki? Jeśli tak to jakie? Przyznaje się bez bicia nie mam czasu na książki. Nie czytam.
Avenida:
Również sprzątam i robię pranie :D Heh takie są skutki mieszkania samemu :)

Cześć Krzysiuuu, jestem Ayu miło poznać
Lubisz muzykę klasyczną? Jakie soundtracki możesz mi polecić?
Lubisz boczek?

Miłego pobytu na forum! :>

Ori! Sjań ndum Nekrin de Nekrinius!
Ari na?

A tak serio, to co tam?

Witamy Cię w naszej forumowej rodzince! Ps. USA,zazdro!

Wszystko w porządku :)

W sumie to my się znamy z kreski, ale tak naprawdę teraz dopiero mam szansę poznać Cie lepiej! xD Witam na forum, życze miłego pobytu, zapraszam na chat, konfy oraz do działu z serialami i kreskówkami. ;]

Twoja aktywność w tym wątku pozwala mi sądzić, iż planujesz zabawić na tym forum jednak trochę dłużej. Nie mylę się?

Co Ci się najbardziej podoba, a co nie podoba w USA? W jakim stanie i jakim mieście mieszkasz? Gdzie rpacujesz i co będziesz studiował? Skąd nick Lumek?

To tyle kłeścionów na teraz. :) Pozdro!