Witam serdecznie, jak się domyślacie - jestem tu nowy.
Co by więcej coś o sobie powiedzieć - jestem Michał, mam już ponad dwadzieścia lat na karku, ile konkretnie to mówił nie będę.
Studiuję, w wolnych chwilach tworzę AMV, w sumie już będzie z dwa lata odkąd zacząłem, nie licząc sporych przerw wywołanych brakiem weny i pomysłów.
Pozdrawiam
Witaj na forum i baw się dobrze. Wbijaj na czat.
No to czas na pytania!
Jaką muzykę lubisz?
Grasz na jakimś instrumencie?
Co takiego ciekawego studiujesz?
Oh, nie sądziłem, że tak szybko będę musiał się przyznać do bycia kucem - głównie metal, przez black po death, heavy i tak dalej, i tak dalej. Dodatkowo rock, też w różnym wydaniu.
Co do instrumentu - o ile nerwy się pod niego zaliczają to zdarza mi się bardzo często grywać.
Co do kierunku, chciałoby się rzec, że prawo ale jednak nie… resocjalizacje.
No to witam
Ulubiony kolor?
Masz zwierzątko?
To chyba tyle ^.^
Miłej nocy ! ! !
Witam, witam.
No cóż, moim ulubionym kolorem jest ten, którego nie jesteśmy w stanie dostrzec ze względu na ograniczenia naszych oczu - czarny.
Co do zwierzątka - psa i kota, takie trochę niebezpieczne połączenie, zważywszy, że pies jest grzeczny a kot poluje na wszystko co się rusza, włącznie z ptakami i kretami… i innymi psami.
Hejka o/
To ja się zapytam, czy grywasz w gry na android/ios?
Od czasu, do czasu, aktualnie mnie jakoś przyciągnęło do SAO MD. Podoba mi się system walki i postaci, mimo, że jakimś ogromnym zwolennikiem SAO nie jestem.
Siemaneczko
Lubisz masło?
Zupa pomidorowa z ryżem czy z makaronem?
Nope, masło jest najgorsze i tłuste.
Makaron z ryżem, bez zupy pomidorowej ;/
Witam na forum. Myślę, że Ci się spodoba tutaj.
Cześć, baw się z nami dobrze, wpadaj na czat i wrzucaj jakieś fajne AMV :), czytujesz coś ciekawego?
Siemka, czytasz moze light novelki? Jakie jest Twoje ulubione anime?
Baw się dobrze na forum