Rasy

Otoż w tym temacie moi drodzy macie opisać rasy jakimi będziecie grać, zanim podam wzor jakieś małe zasady.

  1. Nie możecie tworzyć dwoch ras o takiej samej nazwie, nie chce by było 2 typy ludzi.
  2. Nie musicie jedynie tworzyć rasy człowieka bo ją to chyba wszyscy znamy XD
  3. Możecie tworzyć co chcecie, aliena, potwora, humanoida, żywiołaka, syrene, cokolwiek.
  4. Mam prawo do zmienia odrobinie waszej rasy tłumacząc to mutacją czy czymś podczas podroży wymiarowej, nie chcę rasy zbyt OP albo zbyt słabej.
  5. Możecie stworzyć postać z rasy ktorą zrobił inny gracz.

Na razie tyle może poniej dodam więcej zasad.

Wzor.

Nazwa Rasy:
Długość życia:
Opis rasy:
Anatomia:(jeśli ją coś wyrożnia na tle innych ras, nie mowa tu tylko o dodatkowych narządach ale też o tym żę np: serce mieści się po prawej stronie klatki piersiowej. A jak anatomia jak u zwykłego humanoida to napisać ‘Humanoidalna’)
Średnia waga:(Zostawić puste jeśli jest taka jak u człowieka)
Średni wzrost:(Jak wyżej)
Cechy rasy:(Obowiązuje ta sama zasada co z postaciami, na 2 pozytywne cechy 1 wadliwa, a jeśli cecha jest neutralna to spokojnie)
Wygląd:

Nazwa Rasy:Wirus ( Wskrzeszony przez kontakt z mutagennym wirusem w swym oryginalnym świecie)
Długość życia: żyje wiecznie ( skutek wirusa)
Opis rasy:Powstał na skutek wypadku w laboratorium , który od razu go zabił jeszcze jako człowieka ze względu na protokoły anty wypadkom biologicznym przez ochronę laboratorium i przybywa na początku jako już nieumarły z cechami wirusa który go wszkrzesił
Anatomia:Humanoidalna
Cechy rasy: Regeneracja zdrowia, super szybkość, możliwe że może zmienić się w bardziej niebezpiecznego potwora z powodu tego że mutagenny wirus który go wszkrzesił nie jest za bardzo stabilny, możliwe że nie może mieć potomstwa póki nie zarazi osoby która by chciała być z nim.
Wygląd:Jest jak porzedniej rasy tyle że na wskutek wskrzeszenia przez wirus ma już czerwono pomarańczowe oczy z cechami kocimi.

Nazwa Rasy: Num

Długość życia: ~200lat

Opis rasy: Są to stworzonka żyjące na planecie Ziemia ale są praktycznie nie do uwidzenia przez człowieka (posiadają specjalną zdolność maskowania). Kiedyś żyły w lasach teraz żyją razem z ludźmi w domach, chowając się po piwnicach i zakamarkach mieszkań (aktywne zazwyczaj w nocy).

Anatomia: Humanoidalna z nienaturalnie większą głową oraz ogonem.

Średnia waga: 5kg

Średni wzrost: 7cm

Cechy rasy:

Pozytywne

  • maskowanie (zwłaszcza przeciwko ludziom)
  • szybkość (są niezwykle szybkie a zwłaszcza nocą)
    Wady
  • słabo widzą w dzień

Wygląd: Wyjątkowe małe stworzonka (max 10cm) z nienaturalną większą głową (chodzi o proporcje, większe niż u człowieka). Każdy osobnik tej rasy ma niebieskie oczy, które zamieniają się w czarne ale tylko w dzień. Dodatkowo każdy z Numów posiada swój unikalny ogon, który pomaga w szperaniu nocom. Reszta cech wyglądu przypomina ludzkie.

Nazwa Rasy: Slime [Żywiołak magii]
Długość życia: Długowieczny
Opis rasy:
Slimy powstały poprzez skumulowanie pokładów magicznych w radioaktywnych odpadkach. Nikt do końca nie wie, jak te dwie rzeczy, pochodzące z różnych światów mogły się połączyć, ale prawdopodobnie ma to coś wspólnego z kwantowością czasoprzestrzenną.
Choć większość slimów jest bezmyślną ruchomą papką, nie posiadającej oddzielnej świadomości, czasem, pojawiają się takie, których umysł kształtuje się w szybszym tempie. Takie żywiołaki nie mogą pojawić się same - inteligencja wśród zywiołu nie przychodzi od tak sobie. Slime może zyskać świadomość jedynie poprzez przebywaniu w pobliżu innych gatunków. Samoczynne jej wykształcenie może trwać kilkadziesiąt lat. Jest jednak sposób, dzięki któremu ten wyjątkowy żywiołak potrafi zyskać inteligencje w zaledwie tydzień. Oczywiście jedyny sposób, aby tak przyśpieszyć naturalne dojrzewanie może zostać osiągnięte tylko poprzez magie.
Magowie często przekazywali swoje myśli do żywiołaka, a jako stworzenie w 50% stworzone z magii, wyłapywało je i łączyło ze sobą. Dzięki temu jedną telepatycznie przesłaną myślą można było rozkazać slimowi, aby np. Bronił danego miejsca do końca swojego życia. Każda raz przesłana myśl na zawsze stawała się częścią tej istoty.
Slimy są podobne do żywiołaków wody, jednak w przeciwieństwie do tamtych, dla glutowatych kuzynów woda może okazać siię zabójcza. Jako żywiołaki nie potrzebują snu. W okresach wysuszenia(Utrada co najmniej pięciu litrów wody) są silnie podatne na ogień.
Anatomia:
Slime to radioaktywne ciecze i odpadki ożywione za pomocą magii. Jest umysłem zamkniętym w żelowym ciele. Nie posiada organów, kości ani niczego podobnego. Może dowolnie zmieniać kształt. Ciało fizyczne slime’a to w 95% woda,a reszta to odpadki radioaktywne etc. Zywiołak może kontrolować, czy chce wydzielać efekt radioaktywności, nie jest on jednak wielki i kosztuje go bardzo wiele wysiłku.
Cechy rasy: Nieśmiertelna(prawie). Podatna na temperatury. Może zamarznąć, jednak po rozmrożeniu wraca do normalnego stanu. Jeżeli “uschnie” - tj, utraci wodę, przechodzi w stan hibernacji - jest jakby martwa. Najczęściej występuje wtedy w postaci małej twardej kulki lub cienkiego osadu na ścianach etc. By powrócić do poprzedniego stanu wymaga spędzenia kilku dni w wodzie. Całkowity brak wyobraźni. Slimy nie potrafią niczego wymyślić. Niepodatność na trucizny. Zbyt duża ilość obcego płynu jest jednak śmiertelna - wlicza się w to nawet wodę. Slime może z łatwością rozpuścić się w rzece, tym samym doprowadzając do swojej śmierci - zebranie się w jednym miejscu po czymś takim jest praktycznie nie możliwe. Niepodatność na działania fizyczne - wodniste ciało. Kleistość. Zmiana kształtu. Można pozbawić ją energii magicznej, tym samym uśmiercając. Nieustannie potrzebuje pobierać ze środowiska wodę, która wyparowywuje z ciała przez cały czas. Świetna pamięć. Wysiłki fizyczne wzmagają wyarowywalność wody z organizmu. Slimy myślące często przybierają kształt czegoś co polubiły - również innych osób i zwierząt.
Wygląd:
http://screenshootereu.blob.core.windows.net/engine4files/hukislnmbgccuovknclehmkwarumfswifiyyowkngajkfhpwinmnsqfujnharbhjjtwlqxvqrxxgcaqscxesfipoddobokwftabl

Nazwa Rasy: Nefilim
Długość życia: ok. 100 lat
Opis rasy: Nefilimy są potomkami ze związku Demona z Aniołem, czyt. Zbyt wiele ich nie istnieje. Jako iż są to takie istoty posiadają moce anielskie oraz demoniczne których mogą używać naprzemiennie, można rozróżnić je poprzez zmianę zabarwienia tęczówki odpowiednio niebieskie lub odcienie tego koloru to moc Anielska, zaś czerwień i jego odcienie oznaczają moc demoniczną, ta moc pozwala im używać wrodzonej cząstki mocy danej rasy, inną cechą charakterystyczną zmiany mocy jest zmiana wyglądu broni na charakterystyczne dla danej rasy, Nefilimy po narodzinach otrzymują pierwszą broń która zostaje z nimi powiązana na resztę życia, broń ta nie musi być noszona, Nefilimy przyzywają ją kiedy jej potrzebują.
Anatomia: Humanoidalna
Średnia waga:
Średni wzrost:
Cechy rasy:
Zalety.
Duże wyszkolenie bojowe, zwiększona odporność na każdy rodzaj mocy nadprzyrodzonej bądź fizycznej , broń zmieniająca kształty,
Ponad ludzkie możliwości poruszania się (wysokie skoki, bieganie po ścianach)
Wady.
Mogą wpaść w szał, podczas walki w którym mogą nie rozpoznać wroga czy przyjaciela,
Zdarzają się niekontrolowane zmiany mocy
Wygląd: Humanoidalny ze zmianą zabarwienia tęczówki związane ze zmianą mocy, gdy Nefilim nie używa żadnej mocy jego oczy są naturalnego koloru (jak u ludzi)

Nazwa rasy: Xeos

Długość życia: Około 1000 lat (przelicznik starzenia się: 10 lat = 1 rok u człowieka)

Opis rasy: Rasa przystosowana do życia w bardzo mroźnych klimatach.

Anatomia: Rasa ta jest zbudowana z tkanek przypominających lód, jednak będących od niego znacznie bardziej wytrzymałych i odpornych na topnienie. Każda tkanka u człowieka ma swój lodowy odpowiednik u Xeos.

Średnia waga: ~~~

Średni wzrost: Nie przekracza 160 cm.

Cechy:
Pozytywne:
~ nieograniczona odporność na zimno,
~ duża odporność na obrażenia fizyczne,
~ łatwość używania swojej magii - na poziomie wyuczonego odruchu,

Negatywne:
~ im wyższa temperatura powyżej zera tym większe skutki uboczne
( 0 - 10°C - narzekanie;
10- 15°C - lekka ospałość;
15 - 20°C - spowolnienie reakcji, trochę minie, zanim coś do nich dotrze;
20 - 25°C - brak chęci do robienia czegokolwiek, osłabienie organizmu, ślimacze tempo w jakichkolwiek czynnościach;
25 -30°C - brak chęci do życia, słabszy oddech i możliwe chwilowe utraty przytomności;

30°C - powolna utrata kontroli nad swoją magią - organizm sam próbuje się ochłodzić, możliwe burze śnieżne wokół osobnika lub nagle ochłodzenie jego otoczenia na jakikolwiek inny sposób
Możliwość ochłodzenie się pozwala tylko na zmniejszenie temperatury odczuwalnej o maksymalnie 10°C, tj. przy 30°C temperatura odczuwalna będzie wynosiła 20°C)
~ wolniejsze tempo poruszania się niż u zwykłych ludzi

Wyglad: Rodzą się ze śnieżnobiałą skóra, która pod wpływem otoczenia, w którym się wychowują nabiera różnej barwy (najczęściej blado różowej lub niebieskiej). Ich włosy zazwyczaj są w kolorze podobnym do skóry, czasem różnym tylko o dwa, trzy odcienie. Oczy zazwyczaj są w kolorze zlewającym się z białkami i pokryte czymś na kształt szronu (co pełni funkcję ochronną) i nie posiadają kanalików łzowych. Często, w celu ochrony przed ciepłem, coś podobnego pojawia się na ich skórze.

Nazwa Rasy: Terioa

Długość życia: ~120~ lat

Opis rasy: Rasa stworzona przez zabawy nad genetyką ludzką- próba stworzenia sztucznego człowieka. Jako że zostali stworzeni sztucznie nie umieli z początku okazywać swoich uczuć, lecz jakimś czasie na skutek negatywnych oddziaływań ze strony ludzi(byli dla ludzi tylko niewolnikami), zaczęli coś czuć, ich pierwszym uczuciem był gniew, który pozwolił używać im “Terioa’s Heart”, później obserwując ludzi byli wstanie czuć “to samo co człowiek”.Choć są neutralną rasą, niektórzy przedstawiciele tej rasy z całego Terioa’ńskiego serca nienawidzą ludzi.

Anatomia: Humanoidalna, ale rodzą się tylko z czarnymi włosami i niebieskimi oczami, ich krew jest niebieska. Zawsze są bladzi, a nawet prawie biali.

Średnia waga: ~~

Średni wzrost: ~~

Cechy rasy:
Pozytywne:
-Potrafią zwiększać swoje aspekty fizyczne poprzez tak zwany “Terioa’s Heart”(Ich lewe oko zaczyna płonąć niebieskim ogniem)
-Wytrzymalsi i odporniejsi niż ludzie
Negatywne:
-Uczucie gniewu może w nich wyzwolić “Terioa’s Kolu”(Ich oczy stają się fioletowe, a z lewego wydostaje się fioletowy ogień), przerwanie tego jest praktycznie nie możliwe. W trakcie czują tylko chęć mordu i nic więcej, zabijają dopóki sami nie zginą.
Wygląd:
http://iv.pl/images/51596375276964907105.jpg

Nazwa Rasy: Krasnoludy
http://i683.photobucket.com/albums/vv197/boukouman/dh3.jpg~original

Długość życia: 500 lat ( Krasnolud z urazą żyje nawet 2000 lat )

Opis rasy: "Choć niscy wzrostem, są najtwardszymi i najbardziej nieustępliwymi wojownikami i najlepszymi kowalami w świecie Warhammera. Powszechnie znana jest ich pożądliwość złota, kamieni szlachetnych i piwa. Nigdy nie wybaczają urazy, póki jej nie pomszczą, a i te niechętnie wybijają sobie z pamięci.Nie używają magii- zamiast niej opanowali sztukę kucia magicznych run. Poznali technologię pary i rozwijają ją. Ich maszyny latające są zasilane silnikami spalinowymi na spirytus. A ich działa są najpotężniejsze w całym starym świecie.
Krasnoludzkie społeczeństwo opiera się na Twierdzach, w których żyją. Każda Twierdza ma swojego Króla, a Król największej krasnoludzkiej Twierdzy- Karaz-a-Karak jest królem wszystkich krasnoludów. Obecnie panującym jest Wielki Król Thorgrim Strażnik Uraz. Na dole drabiny społecznej znajdują się krasnoludy, które się zhańbiły określane mianem zabójców (slayers). Zabójcy włosy malują na pomarańczowo, stawiają z nich irokezy i szukają honorowej śmierci walcząc z trollami, gigantami, smokami i demonami. Wyżej w hierarchii znajdują się krasnoludy, które nie mają własnej twierdzy, ale pochodzą z dobrego rodu, który nigdy nie okrył się hańbą. Kolejnym szczeblem są krasnoludy z dobrego klanu, mieszkający w znanej i poważanej Twierdzy, a na samej górze znajduje się rodzina królewska. Krasnoludy bardzo cenią i szanują swoje brody. Broda to dla krasnoluda symbol Honoru Krasnoludzkiego.
Znane krasnoludy:
Wielki Król Thorgrim Stażnik Uraz Pochodzi z najstarszego i najzacniejszego rodu, a w jego żyłach płynie krew samego Grungniego. Od najmłodszych lat marzył o pomszczeniu wszystkich uraz, które są zapisane w Wielkiej Księdze Uraz, która towarzyszy mu zawsze (nawet podczas snu). Jest to zadanie niewykonalne nawet dla tysiąca pokoleń, ale gdy Krasnoludom zaświta jakaś myśl stają się zawzięte. Tradycja nakazuje by Król, gdy tylko zechce usiąść, siadał na Tronie Władzy. Do boju rusza dzierżąc wiele starożytnych i potężnych przedmiotów. Między innymi: Pancerz Skaldoura, Smoczą Koronę Karaz, Topór Grimnira i oczywiście Wielką Księgę Uraz.

Thorek Żelazna Brew Thorek jest potężnym Kowalem Run. Sprawuje pieczę nad Kowadłem zagłady Karak Azul i prawdopodobnie jako jedyny z kowali run posiadł wszystkie jego tajemnice. Niektórzy powiadają, że jest najstarszym żyjącym Kowalem Run. Jedno jest pewne - w walce jest potężnym sprzymierzeńcem.

Josef Bugman

Najsłynniejszy krasnoludzki piwowar. Jego słynne piwa jak “XXXXXX” albo “Trollowe” nierzadko goszczą na krasnoludzkich stołach, nawet królewskich. Pewnego dnia Gobliny zniszczył jego Browar. Od tego czasu on i jego towarzysze poprzysięgli zemstę na Goblinach. Zdarza się, że jego banda wyskakuje wprost z dziczy i dołącza się do armii Krasnoludów przed bitwą z Goblinami.

Gotrek Gurnisson
http://vignette2.wikia.nocookie.net/warhammerfb/images/6/66/Gotrek.jpg/revision/latest?cb=20130714062500
Gotrek jest krasnoludem, który w przeszłości popełnił straszliwy czyn, który przyniósł wielką hańbę jego rodzinie i klanowi. Zbrodnia była tak ogromna, że Gotrek podjął się życia jako zabójca trolli, poszukując honorowej śmierci, walcząc przeciwko potworom i innym niebezpiecznym istotom. Gotrek posiada wygląd typowego krasnoludzkiego zabójcy: umięśniony, pokryty tatuażami, z brodą farbowaną na rudo (zawiązaną w liczne warkocze); jego włosy uformowane są na irokeza, również ufarbowane na rudo. Podczas jednej z walk stracił jedno oko. W czasie walki używa ciężkiego topora."

Anatomia: Anatomicznie nie różnią się od ludzi. Za to ich skóra jest twarda niczym bestii. Normalny człowiek ma problem z przecięciem jej mieczem. Są bardzo silni. Jeden krasnolud jest w stanie podnieść pusty wóz i iść z nim kilometry, a jednorazowo jest w stanie podnieć pełny wóz.

Średnia waga: 80

Średni wzrost: 155cm

Cechy rasy:
Pozytwne:
Krzepcy (Krasnolud jednorazowo jest w stanie podnieść tonę)
Inteligentni (świadczy o tym ich poziom technologiczny w ich świecie)
Wytrzymali (Potrafią długo pracować, walczyć, pić i biec)
Widzą w ciemności na 30m
Twardzi ( strzały dla krasnoludów to akupunktura, a ludzie z mieczami mogą co najwyżej wydłubać im bród spod paznokci, który i tak stępi ich ostrza )
Magia runiczna (tylko kowale run mogą wykuwać runy)
Honorowi
Odporni na warunki pogodowe

Negatywne:
Alkoholicy
Zachłanni
Mściwi
Nieufni

Wygląd:
http://fantastyczne-stworzenia-obrazki.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1077219/files/blog_ur_4421161_6497613_tr_krasnolud-_warhammer.jpg

Średniego wzrostu istoty, prawie tak szerokie jak wysokie. Posiadają długie włosy oraz długie brody (im dłuższa broda tym starszy krasnolud) Są dobrze zbudowani chociaż mają duże brzuchy. W sumie jak krasnolud wygląda każdy wie :panda10:

NAZWA RASY
Kotołak
DŁUGOŚĆ ŻYCIA
około 60 lat dla mężczyzny i 70 dla kobiety
OPIS RASY
Rasa kotołaka stworzona została przez zabawy z genetyką i krzyżowaniem gatunków. Sprawiło to, że powstało połączenie człowieka z kotem. Jest to bardzo ciekawa rasa, ponieważ zarówno wygląd, charakter jak i umiejętności, stanowią połączenie kota z człowiekiem. Kotołaki wyglądają bardzo różnie i mogą mieć różne indywidualne charaktery, jak to koty. Mogą być, ładne, brzydkie, wredne miłe, przyjacielskie, wrogie, słodkie, kwaśne (xD). Jeśli chce się poznać kotołaka bliżej, najlepiej zapewne obserwować jego reakcje i zachowanie.
ANATOMIA
Humanoidalna, z wyjątkiem ogona oraz pary kocich uszu oraz rzecz jasna, pazurków, które mogą wypuścić, jak i ostrych, jak u kota zębów. Oczy są zwykle (chociaż nie zawsze) połączeniem cech wyglądu człowieka i kota.
ŚREDNIA WAGA
Jak u człowieka
ŚREDNI WZROST
Jak u człowieka
CECHY RASY:
-pozytywne:

  1. Duża szybkość biegu.
  2. Możliwość oddawania wysokich skoków, która się rozwija wraz z rozwojem kotołaka.
  3. Bardzo ostre pazury i kły.
  4. Dobry wzrok.
  5. Dobry słuch.
  6. Przymilanie się innym rasom (można odczytać jako charyzma przez słitaśność xD), która charakteryzuje niektóre z kotołaków.
    -negatywne:
  7. Rasa ta bardzo szybko się męczy (po przebyciu pewnego dystansu czy oddaniu dużej ilości skoków musi złapać oddech)
  8. Na skutek połączenie z kotem potrzebuje częstego dłuższego wypoczynku (snu)
  9. Rasa ta żyje krótko w porównaniu z innymi.
    -neutralne:
  10. Brak jednoznacznie określonego charakteru, który jest połączeniem indywidualnych cech kota i człowieka stanowiących jedność.
    WYGLĄD:
    http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201206/1339347393_by_em145_600.jpg
    Źródło inspiracji jeśli chodzi o obrazek www.demotywatory.pl :D

NAZWA RASY: ogniołak/żywiołak ognia
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: dopóki go ktoś nie zabije albo sam się nie “wypali”
OPIS RASY: Rodzą się z ognia, ich narodziny są zupełnie przypadkowe i nieprzewidywalne. Wyglądają jak ludzie aczkolwiek temperatura ich ciała jest podwyższona (ok 40 stopni). Nie starzeją się, więc na zawsze pozostają w postaci w jakiej wyłonili się z ognia. Nie rozmnażają się. Mogą wywołać przypadkiem pożar lub lekko zacząć się palić co jednak nie robi im krzywdy bo oni sami bezpośrednio się nie palą; całe ich ciało jest ognioodporne.
ANATOMIA, WAGA, WZROST: humanoidalna; rzadko przybierają postać czystego ognia gdy nie mają masy ani określonej wielkości - jest to jednak niebezpieczne bo ciężko wrócić z powrotem do poprzedniej formy, można się wypalić.
CECHY RASY:
*Pozytywne:

  • nieśmiertelność
  • szybka regeneracja; w “ognistej formie” niemożliwe do zranienia
  • odporność na temperatury nawet skrajne
  • duża szybkość
  • dobra pamięć
  • spalając jakiś przedmiot może poznać jakąś część jego historii
  • kontrola ognia; jakiegokolwiek, wulkanów też
  • odporność na trucizny i mocna głowa; odporność na jakiekolwiek zatrucia pokarmowe - może zjeść wszystko
    *Negatywne
  • szybko spala energię - musi dużo jeść i często
  • wrażliwość na wodę i wilgoć
  • mała siła
  • nie potrafi się ukrywać a w nocy bardzo się wyróżnia poprzez jasna poświatę którą emituje
  • słaby wzrok
    *Neutralne
  • nie śpią
  • wybuchowi, ze zmiennymi humorami
  • mogą pochłaniać ogień
  • oczy wyglądają jakby “płonęły”
    WYGLĄD:
    humanoidalny z lekką poświatą; im bardziej emocjonalne reakcje przejawia tym bliżej jest tej formy:

http://www.youwall.com/papel/fire_girl_wallpaper_e0ba4.jpg

Nazwa Rasy: Mirelov

Długość życia: ~200 lat (proces starzenia jest wolniejszy tz. jak masz 20 lat wyglądasz na 15 lat, jak masz 50 lat wyglądasz na 30 lat, jak masz 150 lat wyglądasz na 60 lat, jak zaczynasz umierać wyglądasz na 80 lat)

Opis rasy: Historia naszej rasy jest niewyjaśniona. Pojawiliśmy się na tej planecie, by ją poznać. Jest ona spokojna, żyją na niej przyjazne stworzenia. Nazwaliśmy naszą planetę Miro, tętniła ona życiem i harmonią, znajdują na niej się gęste zielone lasy, powiewane ciepłym wiatrem równiny, wysokie skaliste góry, lodowe kratery i kaniony, ogniste czarne ziemie, a w powietrzu magiczna niezwykła substancja Mir. To Mir nadaje naszej planecie życia, jego magiczne właściwości nie są jeszcze w pełni odkryte, ale zdołaliśmy go wykorzystać by osiągnąć nową wspaniałą technologie. W wieku 13 lat każdy otrzymuje FoMir, urządzenie dzięki którym możemy kontrolować materie, przemieniać ją i ją dostosować do nas, dzięki czemu możemy komunikować się, latać, zmieniać przedmioty w inne, tworzyć przejścia między oddalonymi miejscami, przechowywać przedmioty w jednej małej kulce, i wiele więcej nieodkrytych funkcji. Oczywiście Mir pozwala nam tworzyć wiele ale ma swoje warunki i prawa, wszystko co działa dzięki Mir-u go zużywał, oczywiście nie możemy się tym martwić ponieważ nasza planeta jest nim wypełniona. Przez wiele tysiącleci przyzwyczailiśmy się do kontrolowania materii w naszej krwi i płucach płynie Mir, ale jest to zadanie niezwykle trudne psychicznie i potrzeba do niego potężnej woli by w pełni to opanować i móc ją swobodnie manipulować. Musimy też pamiętać o prawach fizyki, możemy wygenerować skrzydła ale nie cały czas możemy nimi latać ponieważ czym dłużej i czym wyżej tym więcej zużywamy energii psychicznej na podtrzymanie materii i energii fizycznej na pokonywanie oporów. Także nie możemy przemienić czegoś w coś innego, to zawsze będzie ta sama materia, drewno będzie zawsze drewnem, ale drzewo może się stać krzesłem drewnianym. Nie odkryliśmy jeszcze całej naszej planety, jesteśmy ludem pragnącym wiedzy, chcemy wiedzieć wszystko. Na potrzeby naszej edukacji stworzyliśmy sztuczną inteligencje, też dzięki Mir, dzieła ona wraz z FoMir, każdy otrzymuje swoją małą postać która zawsze jest przy właścicielu, jedna na całe życie, uczy się z nim i pomaga mu.

Opis FoMir: Urządzenie dostaje każdy w wieku 13 lat, jest ono przypisane do właściciela, dołączona jest do niego program sztucznej inteligencji EvE który uczy się razem z jej właścicielem, przybiera oda kształt małego ludzika (z ogonem) i posiada wiele funkcji (in. skanowania ciała właściciela i ostrzegania przed chorobami i niebezpieczeństwami w strefie działania FoMira (ok. 3 m wokół właściciela) , a także pobierania podstawowych informacji z otoczenia). FoMir pozwala wyświetlić okno menu w kilkunastu centymetrowej odległości od właściciela w którym można zapisywać informacje i tworzyć 3d mapy okolicy i przedmiotów. Pozwala on kontrolować materie. Mir może zmieniać materie i jej kształt na stałe, ale tworzyć nową, skomplikowaną materie może tylko czasowa, a jej działanie musi być kontrolowane przez twórce. Każde działanie FoMira zużywa Mir w ilości:

-Funkcjonowanie menu i programu EvE – 1ml./dzień (24h)
-Generowanie skrzydeł (dużych obiektów) i latanie – 3ml./5 min.
-Kontrolowanie materii – 2xs (x – wielkość materii w metrach, s – czas w minutach)

Anatomia: Humanoidalna + Ogon
Średnia waga:
Średni wzrost:
Cechy rasy: Zwinność dzięki ogonowi, Korzystanie z FoMir, Nieprzystosowanie do walki (nigdy nie walczyli).

Wygląd: Wygląd taki jak u człowieka + z tyłu ciała wystaje cieki długi czarny ogon zakończony strzałką (>) sięgający zazwyczaj do czubka głowy. Na prawym nadgarstku znajduje się przymocowany metalicznego koloru Mir z okrągłym wejściem na kapsułkę z niebieskim skrystalizowanym Mir-em.

JEŻELI KTOŚ CZEGOŚ ALBO COŚ TO PISAĆ NA PW LUB GDZIEŚ PRZY OKAZJI

Nazwa Rasy: Lamia

Długość życia: około 100 do 200 lat (w zależności od stylu życia)

Opis rasy: Lamie to rasa tylko żeńska. Nie ma przypadku męskiej lamii. Lamie to pół kobiety, pół węże. Górny odcinek ciała, od miednicy to zazwyczaj ciało niesamowicie pięknej kobiety, zaś od miednicy w dół, to już ogon węża. Lamie są zazwyczaj zimno krwiste, więc ich słabością jest zimno. Hibernują się wtedy, podobnie do węży, zaś są najbardziej aktywne w upałach. Lamie to, można śmiało powiedzieć, podstępna rasa. Do rozmnażania potrzebują pierwiastków męskich, a takowych same nie posiadają. Dlatego też najczęściej Lamie najpierw kuszą mężczyzn, by ich później zabrać ze sobą do swoich wiosek, jako maszynki do zapładniania. Lamie posiadają wiele talentów, związanych z zarówno naturą ludzką (myślą jak ludzie, czują jak ludzie), jak i wężową (szybkość i łatwość poruszania się, wspinaczka, cisza podczas poruszania się).

Anatomia:

  • Górna część ciała jest ludzka. Jet to ciało kobiety, o oczach węża, jednak tak pięknych, że nie działa to odpychająco na przedstawicieli innych ras. Ciało ludzkie wraz ze wszystkimi odpowiadającymi narządami wewnętrznymi ciągnie się aż do miednicy (narządy rozrodcze też są ludzkie, umieszczone w tym samym miejscu co u ludzkich kobiet).

  • Dolna partia ciała to gon węża, zależny od plemienia, z jakiego wywodzi się Lamia (może mieć barwę i budowę grzechotnika, żmii, bądź każdego innego węża) Odbyt posiadają tak samo jak u węży.
    Cechy rasy:

Pozytywne:
+Czuje jak człowiek
+Jest oddanym, lojalnym wobec przyjaciół
+Potrafi się świetnie maskować
+Potrafi wspinać się po każdej powierzchni
+Potrafi uwieść każdego mężczyznę, nie ważne jak bardzo by się opierał, nie ważne z jakiej jest rasy
+Jest zawsze otwarta na innych
+Niesamowicie zwinna i szybka, a przy tym cicha
+Ma dobrą pamięć
+Niewrażliwa na trucizny
+Niewrażliwość na wysoką temperaturę (wtedy właśnie staje się bardziej aktywna)

Negatywne:
-Niestabilność emocjonalna (w końcu to kobieta) P.S. GOMENASAI DZIEWCZYNY!!! :*
-Wrażliwość na niską temperaturę (poniżej 20 stopni zaczyna się przygotowywać do hibernacji, może ją zatrzymać przywdziewając ciepłe urania)
-Jest dosyć duża, więc pomimo umiejętności maskowania, łatwo ją zobaczyć (ale gdy się postara to nie masz szansy)
-Łatwo się zniechęca
-Łatwo ją obrazić
-Jest uparta
-Nadzwyczajne umiejętności wpakowywania siebie i innych w kłopoty (zazwyczaj z mężczyznami, zazdrosnymi o taką piękność jak ona, bądź więcej, gdy są w grupie)
-Często problem z dogadaniem się z przedstawicielkami innych ras płci żeńskiej

Wygląd przykładowy:

Nazwa rasy: Elfy

Podtypy:
-Słoneczne Elfy (Wysokie Elfy)
-Leśne Elfy
-Drowy (Mroczne Elfy)
-Dzikie Elfy
-Morskie Elfy
-Księżycowe Elfy
-Avariel’e (Skrzydlate Elfy)

Wygląd Rasy:
Z racji swojej dobroci (nie licząc Drowów), są darzone sporą sympatią u przedstawicielem innych ras. Kochają piękno w prostej formie. Potrafią być niesamowicie zdeterminowane, co nie wychodzi na zdrowie agresorom. Jeśli chcą osiągnąć jakiś cel, to nie szczędzą sobie trudu. Żywot mają całkiem długi. Dożywają gdzieś koło siedmiuset lat. Dorosłość osiągają po setce. Dzięki tak długiej linii życia nauczyły się nieco inaczej patrzeć na życie widząc nieco inne wartości. Nie zwykły przejmować się rzeczami niezbyt ważnymi. Są dosyć oporne na nawiązywanie przyjaźni i konfliktów, jednak nie zapominają tego tak łatwo i mogą okazać się wielkimi przyjaciółmi. Jeśli ktoś wyrządził im krzywdę, z całą pewnością i bez wahania będą się mścić lub w lepszych przypadkach okazywać pogardę.

Dla wszystkich podtypów tego ludu są pewne cechy wspólne:
• długie, szpiczaste uszy

• długowieczność
• związki z naturą i lasem (wyłączając Drowy)
• uzdolnienia magiczne
• piękny wygląd
• długie włosy
• piękny i melodyjny głos

Opis podtypów:

  1. Słoneczne Elfy (Wysokie Elfy)

CHARAKTER: Są odosobnione i dzikie. Zachowują się cicho względem każdego, nie licząc przedstawicieli swojej własnej rasy. Szybko mogą stać się wrogie w nieprzyjemnych sytuacjach.

WYGLĄD: Silnie zbudowane. Mają ciemną skórę, a włosy w zakresie od czarnego do jasnego brązu., rozjaśniające się z wiekiem do srebrnawego odcienia. Są wzrostu innych elfów, ale masywniej zbudowane. Ważą średnio koło 55 kilogramów. Ubranie ograniczają do minimum, jednak nadrabiają ozdobami w postaci tatuaży, barw wojennych, piór oraz paciorkowatej biżuterii.

WYSTĘPOWANIE: Bardzo rzadko widywane poza swoimi leśnymi domami. Niegdyś zamieszkujące w ogromnych leśnych metropoliach, dziś zepchnięte w dzicz przez cywilizację. Wybrali życie w dziczy nad budowlami i studiowaniem ksiąg.

  1. Leśne Elfy

CHARAKTER: Lepiej rozumieją od swoich krewniaków, że ich przeznaczenie jest połączone na dobre i na złe z ludźmi, krasnoludami czy niziołkami, którzy mieszkają wszędzie wokół. Zachowują się pokornie i rzadko ozdabiają się biżuterią.

WYGLĄD: Mają miedzianą skórę z lekkim odcieniem zieleni lub brązu i brązowe, zielone lub koloru leszczyny oczy. Włosy zazwyczaj brązowe lub czarne. Okazjonalnie blond lub miedzianoczerwone. Są wzrostu innych elfów jednak z budowy przypominają Dzikie Elfy. Preferują proste ubrania jak Srebrne Elfy, jednak nie aż tak kolorowe. Często noszą skórzane pancerze, a kiedy przebywają w bezpiecznych miejscach zakładają dobrze uszyte stroje. Czy pancerze czy normalne szaty, zawsze są w ciemnych odcieniach zieleni i brązu, by lepiej „zlewać” się z otoczeniem.

WYSTĘPOWANIE: Należą do jednych z liczebniejszych ras elfich. Widzą swoje tereny jako następstwa pradawnych elfickich królestw, pałających dumą i potęgą.

http://booky.rit2.pl/wp-content/uploads/2014/10/2_1329918170.jpg

  1. Drowy (Mroczne Elfy)

CHARAKTER: Podzielone wiecznymi waśniami. Mimo wszystko łączy je nienawiść do elfów z powierzchni. Nie pragną niczego innego jak wrócić na powierzchnię i sprawić po stokroć większe cierpienie swym krewniakom, niż same cierpiały tysiąclecia temu. Nie ma bardziej złowieszczych elfów niż drowy. Te czarnoskóre istoty, zwane Ssri-tel-quessir, zostały przeklęte w przeszłości przez elficki panteon za oddawanie czci Lloth, staczając się na samo dno moralności i zła. Niektóre odłamy Mrocznych Elfów preferują neutralny styl życia.

WYGLĄD: Noszą się w czarnej skórze o odcieniu hebanu. Mają całkowicie białe lub bladożółte włosy. Często krwistoczerwone oczy, jednak blade(czasem prawie białe) z odcieniami różu, srebra, bzu czy błękitu są również spotykane. Są najniższe i najszczuplejsze wśród elfów.

WYSTĘPOWANIE: Najczęściej żyją w podziemiach, gdzie rywalizują między sobą o władzę, jednak w bardzo żadkich przypadkach wychodzą na powierzchnię.

  1. Dzikie Elfy

CHARAKTER: Są odosobnione i dzikie. Zachowują się cicho względem każdego, nie licząc przedstawicieli swojej własnej rasy. Szybko mogą stać się wrogie w nieprzyjemnych sytuacjach.

WYGLĄD: Silnie zbudowane. Mają ciemną skórę, a włosy w zakresie od czarnego do jasnego brązu., rozjaśniające się z wiekiem do srebrnawego odcienia. Są wzrostu innych elfów, ale masywniej zbudowane. Ważą średnio koło 55 kilogramów. Ubranie ograniczają do minimum, jednak nadrabiają ozdobami w postaci tatuaży, barw wojennych, piór oraz paciorkowatej biżuterii.

WYSTĘPOWANIE: Bardzo rzadko widywane poza swoimi leśnymi domami. Niegdyś zamieszkujące w ogromnych leśnych metropoliach, dziś zepchnięte w dzicz przez cywilizację. Wybrali życie w dziczy nad budowlami i studiowaniem ksiąg.

http://api.ning.com/files/XnWrGSFN4hNMhFbc9clsqNTZRjwRyHSEbn*DELCwSSzX0GGf1i21X2H6AEOWOuXXhtBy2OopnelCq9Fe3W2r1FOlcOwFdKkC/Wild_Elf_by_mcafee2000.jpg?width=750

  1. Morskie Elfy

CHARAKTER: To lód o wielkim sercu.

WYGLĄD: Są wysokie, mierzą od około 150 do 180cm. Mają długie kończyny z silnymi mięśniami służącymi do pływania. Występuje u nich między palcami dłoni i stóp cierka błona. Są szczupli niemal jak ich lądowi kuzyni. Mają skórę w odcieniach zieleni z nieregularnymi, brązowymi plamkami i cętkami, czasem też występuje skóra w odcieniach błękitu z białymi plamkami. Kolory oczu Morskich Elfów są identyczne jak ich lądowych krewnych. Preferują odzienie składające się z kompozycji przeróżnych podmorskich roślin o zielonych, czarnych i brązowych odcieniach. Z drugiej jednak strony, elfy te wolą pływać bez wdzianka.

WYSTĘPOWANIE: Rzadko spotykane przez przedstawicieli „ziemnych” terenów. Zamieszkują morza.

  1. Księżycowe Elfy

CHARAKTER: Są ciche, zamknięte we własnych, stworzonych przez siebie enklawach. Są uparte, jednak otwarte tylko dla tych, których uznają godnych ich czasu.

WYGLĄD: Mają jasną skórę z lekkim odcieniem błękitu, oraz srebrnobiałe, czarne lub niebieskie włosy. Ludzkie kolory są rzadkością. Oczy niebieskie lub zielone ze złotą otoczką. Preferują proste odzienie, w odcieniach ziemi, co ułatwia im stapianie się z koronami drzew. W bezpieczniejszych miejscach ubierają się w stroje o krzykliwych kolorach. Lubują się w tatuażach i przeróżnych mistycznych wzorach malowanych na ciele. Włosy noszą często spięte w kucyk lub warkocz.

  1. Avariel’e (Skrzydlate Elfy)

CHARAKTER: Te elfy są znane ze swej potężnej magii, która po tysiącach lat może być znaleziona w ruinach ich prastarych miast. Często pilnują elfickiego dziedzictwa nie wpuszczając „nieelfy” na tereny swoich dawnych miast. Są najbardziej aroganckie i zarozumiałe ze wszystkich elfów. Twierdzą, że są jedynymi prawdziwymi elfami, a reszta to po prostu pomyłka.

WYGLĄD: Mają opaloną skórę, włosy w kolorach złotego blond, miedzi i czerni, a oczy zielone lub złote. Uwielbiają kontemplację, wiedzę, zabawy oraz sympatyczne pieśni innych elfów. Ucieleśniają nadludzkie piękno, grację i prezencję elfiego rodu. Preferują wspaniałe stroje o zimnych kolorach, zdobione złotymi i mithrilowymi niciami we wzory.

WYSTĘPOWANIE: Najczęściej pośród najstarszych miast elfich, bądź w ruinach takowych.

Nazwa Rasy: Kitsune
Długość życia: 1000+ lat.
Opis rasy: Kitsune są rasą wynikającą z nadużycia magii. Wywodzi się ona z lisów żyjących na jednym ze światów. Miały one w zwyczaju zakładać swoje “wioski” (od dwóch do szesnastu dojrzałych osobników) w okolicy rzeki many, która to rzeka była wykorzystywana do uprawiania magii na tej planecie (A także szła przez praktycznie całą za pomocą wielu wstęg). Im więcej różnych czarodziejskich sztuk było uprawianych, tym bardziej zaburzała się równowaga. U lisów z mniejszą tolerancją zaczęły się pojawiać dodatkowe ogony.
W pewnym momencie doszło do utonięcia pewnego elfa. Wydarzenie to odbiło się echem po całej rzece, i nagle najbardziej podatne lisy zaczęły się zmieniać, po czym zadziałał efekt domina. Im więcej lisów się zmieniło, tym więcej chciało się zmienić, aż wszystkie przyjęły formę którą mają dziś.
Ich społeczeństwo jest pokojowo nastawione, głównie ze względu na brak zagrożeń na ich planecie. Żyją w małych miastach, z rozwojem technologicznym na poziomie średniowiecza… z jednym wyjątkiem. Żadne z nich nie dało rady wyprodukować odpowiednio wygodnej pościeli która nie znikałaby po kilku godzinach, więc w ciągu kilku lat stworzono fabrykę w której średniowieczna technologia oraz magia działają razem by wyprodukować jak najwięcej poduszek i kołder. Wydaje się głupie, ale jeśli śpi się dwanaście lub więcej godzin…
Anatomia: Humanoidalna podstawa. Lisie uszy i od jednego do dziewięciu ogonów. Lekko inna budowa kości.
Średnia waga: Ok. 20% mniejsza niż u człowieka o tym samym wzroście.
Średni wzrost: Ok. metr sześćdziesiąt, ale znane jest przynajmniej pięć przypadków sięgających ponad dwóch metrów.
Cechy rasy:
Pozytywne:

  • Brak starzenia się po przekroczeniu wieku zależnego od kitsune, od 12 do 30 lat.
  • Łatwo stosują magię.
  • Są w stanie zasnąć gdziekolwiek i kiedykolwiek
  • Odporne na choroby które działają na istoty humanoidalne
  • Odporne na mutacje
  • Niektóre są w stanie podejmować różne akcje przez sen.

Negatywne:

  • Spore zapotrzebowanie na sen, od 12 do nawet 18 godzin na dobę.
  • W wypadku niespodziewanego kontaktu możliwe jest uwolnienie zgromadzonej magii. Ciężko przewidzieć skutki.
  • Bardzo łatwo zarówno odwrócić, jak i przyciągnąć ich uwagę. Ot, ciekawskie jak lisy.
  • Ze względu na niższą masę łatwiej je przewrócić, podnieść itp, niż inne rasy.

Neutralne:

Nazwa Rasy: Lacri
Długość życia: 1600 lat z czego 1 rok życia przepada na 15 lat człowieka
Opis rasy: Nie jest do końca znana historia powstania ów rasy. Wiadomo jednak, że żyła ona jeszcze za czasów średniowiecza. Ich misją jest dożycie do końca ludzkości bądź świata.
Anatomia: Narządy są ułożone po przeciwnej stronie niż u humanoida. Posiadają ogon.
Średnia waga: Jak u człowieka.
Średni wzrost: Nie rosną wyżej niż do 160cm
Cechy:
Pozytywne:

  • Potrafią znikać i dobrze się wspinać
  • Nie starzeją się
  • Dobrze posługują się bronią białą
  • Posiadają dużą siłę fizyczną
  • Bardzo dobrze widzą w nocy
  • Mają zwiększoną odporność na siłę fizyczną, magiczną oraz nadprzyrodzoną.
  • Mają kontakt z życiem pozagrobowym
  • Kontrolują duchowe stwory
    http://images6.fanpop.com/image/answers/487000/487795_1373996204562_500_281.jpg
    Negatywne:
  • Mają słabą pamięć
  • Wrażliwe na wysokie temperatury
  • Uparte i głośne
  • Ich ogon jest słabym punktem
  • Podczas pełni księżyca stają się bardzo ospałe i szybko się męczą.

Wygląd: Posiadają podobną budowę ciała jak u człowieka z wyjątkiem wystającego różowofioletowego ogona. Mają śnieżnobiałą cerę i zazwyczaj kolorowe włosy. Ich oczy świecą nocą.

Lidow
Długość życia:Do 100 lat
Opis rasy: Lidowem się nie rodzisz, Lidowem się stajesz. Istoty ,które zbytnio zagłębiły się w arkany magii ciemności mogą zostać pochłonięte. Stają się wtedy Lidowem, żywym cienie. Lidow po przejęciu ciała nieszczęśnika może wymazać osobowość i wspomnienia poprzednie właściciela. Jednakże rzadko się to zdarza. Z wyrobioną osobowością łatwiej się ukryć swoje prawdziwe ja w osadach.
Anatomia: Humanoidalna
Średnia waga:
Średni wzrost:
Cechy rasy:
Zalety
-Gdy są w swojej prawdziwej postaci i sprawność fizyczna dwukrotnie przekracza możliwości nawet najsprawniejszy przedstawicieli swojej poprzedniej rasy.
-Cień Lidowa w "uśpionej "postaci może może wędrować niezależnie od ciała.
-Idealnie widzą w ciemnościach
-Gdy w swojej prawdziwej postaci nie muszą spać, jeść, pić itp
Wady
-Wrażliwi na świtało.
-W “uśpionej” formie są słabsi od przedstawicieli swojej poprzedniej rasy.

Wygląd: Lidow zazwyczaj wygląda jak człowiek (lub jakakolwiek inna istota która została Lidowem), z jedną różnicą, cień Lidowa jest zawsze mniejszy od cienia normalnego człowieka, jest to spowodowane tym ,że część znajduje się w ciele by je kontrolować. Jeśli jednak Lidow wyczuje niebezpieczeństwo porzuca swój kamuflaż i wygląda mniej więcej tak :

Nazwa Rasy: Uboże

Długość życia: żyją tak długo jak dom, w którym służą

Opis rasy:
Uboże są dobrymi demonami wiejskich domostw. Pomagają budzić domowników, uspokajać zwierzęta, znajdować zagubione dzieci czy krowy, głaskać koty i psy, a na koniec dnia usypiają domowników. Rodzą się wtedy, kiedy w domu jest dużo miłości - urodziło się dużo dzieci i zwierząt i domownicy potrzebują pomocy. Uboże pojawia się wtedy przed domem i zmaterializowane puka do drzwi, żeby słownie przypieczętować dożywotnią umowę. W zamian za pomoc Uboża, należy przyjąć je pod swój dach, karmić (szczególnie w czwartki!) i traktować jak domownika, mimo że zobaczyć Uboże można tylko raz w roku - na Dożynki. Wtedy materializuje się, tańczy i śpiewa ludzkim głosem. Zbiera podarki od domowników (ubrania, biżuterię itp) i je z nimi kolację, żeby móc pracować o pełni sił przez kolejny rok.

Anatomia:
Humanoidalna. Wyróżnia je jedynie obojniactwo i możliwe lekkie zmiany wyglądu.
Każde Uboże jest obojniakiem i posiada oba narządy rozrodcze, ale przyjmują jedną zasadę mówienia i zachowania dla spokoju domowników. Są więc Uboża męskie oraz damskie (częściej). Teoretycznie są w stanie się rozmnażać, ale nikt jeszcze nie słyszał o przypadku miłości dwóch Ubożąt.

Średnia waga:
Średni wzrost: są nieco niższe niż ludzie, od 130 do 160cm (160cm zdarzają się niezwykle rzadko)

Cechy rasy:
Rozmawianie ze zwierzętami i wiatrem
Drobna zmiana wyglądu
Taniec i śpiew
Podstawy magii powietrza
Podstawy magii leczniczej (uspokajanie zwierząt, uśmierzanie lekkiego bólu)

Słaba orientacja w terenie - przez całe życie mieszkają w jednym miejscu
Słaba tolerancja na alkohol
Strach przed nieznajomymi

Wygląd:
Humanoidalny. Ponieważ na co dzień Uboża nie są zmaterializowane, mają możliwość lekkiej zmiany wyglądu kiedy już je widać - mogą zmienić kolor oczu i włosów, a także ich długość. Mają oba narządy płciowe i same wybierają z jaką płcią chcą się identyfikować.

Nazwa Rasy: Arian

Długość życia: To skomplikowane… Arianie to nie jest jeden duży organizm, a komórka… Dodatkowo Arianie mają klasę społeczną i sami tworzą inne upośledzone komórki, które tworzą następnie potrzebne im większe struktury. Można powiedzieć, że Arianie to są głównie neurony, krwinki czarne i inne co powoduje, że mogą żyć od kilku dni aż do kilkudziesięciu, a może kilkuset lat! Nie mniej to nie byłaby prawda. Arianie odróżniają się od komórek tylko jednym, mianowicie czymś co można nazwać duszą, która jest co najmniej długowieczna, większość Arianów po stadium komórkowym umiera z pewnych przyczyn, nie zaś przez “czas”, same zaprzeczają temu, gdyż uznają, iż to co zabiło ich pobratymców jest im po prostu mało znane, a nie jest czasem.

Opis rasy: Wyobraź sobie cały świat zamkniętym w jednym stworzeniu, tysiące myśli i głosów w jednej głowie. Wyobraź sobie ciało, które przede wszystkim walczy z samym sobą, ale potrafi jedno, współpracować, być rządzonym i rządzić. Mają wielkie problemy z replikowaniem się, jest to działanie poświęcające dużo czasu, wymagające dużych nakładów energii oraz umiejętności. Zaś tworzenie Harim, czyli istoty, jaką inni ich widzą jest tak rzadkie, oraz tak trudne, że teraz stało się prawdopodobnie niemożliwe, jednym słowem niezdolni do reprodukcji. Ich główną umiejętnością jest telekineza i komunikowanie się mentalnie.

Harim - Jest to struktura 6 nożna. Głowę posiada dużą, głównie przez grubą czaszkę i wielkie kły(mięśnie szczęki muszą mieć oparcie). Mają wiele ostrych zębów, ale gdzieniegdzie widnieją zęby odpowiedzialne za miażdżenie. Nie posiadają nosa, za to posiadają kilkanaście rurkowatych języków odpowiedzialnych za łapanie zapachów, czy głębszego wbijania się w ofiarę, niektóre są wypełnione najagresywniejszymi komórkami, które stanowią swojego rodzaju truciznę, czasem też po przysposobieniu się mogą zamiast komórek mieć tam naprawdę truciznę lub inne bakterie.
Tłów jest 3 metrowy i potężny (przypominają wielkością bardzo dużego i masywnego niedźwiedzia, trochę dłuższego). Pierwsze odnóża są tuż przy głowię i głównie służą do skoków i wbijania się, są zakończone twardym stożkiem, jednak w stożku są macki, które czasem służą im do pomocy w czymś. Druga para odnóży, właściwa odpowiedzialna za bieganie, są to ostre pazur, które są całe czarne i bardzo chropowate, ostatnie są takie same. Ich ciało jest przezroczyste, nie mniej w niektórych punktach (plecy, kości) są koloru czarnego, całe ich ciało jest raczej pokryte łuską, im ciemniejsza tym twardsza(ciemna łuska wytraca trochę bardziej ciepło i jest martwa). Dodatkowo całe ich ciało jest pokryte rurkowatymi włoskami, które są często biało-przezroczyste, wytrzymałe, ale łatwo brudzą się (materia wpada do środka tych rurek) i podczas pływania powoli wypuszczają powietrze, przez co w końcu toną. Posiadają ogon 1-2 metrowy, który jest dosyć cienki i ostry, ale niezbyt silny.

Anatomia:Kompletnie inna :D
-Dużo jedzą, w przypadku braku tlenu lub jedzenia zaczynają magazynować i stają się powolne, a nawet zasypiają tylko po to by zmagazynować energię (mogą ją czerpać z słońca, czy też z tego co dotykają białą lub przezroczystą łuską.
-Oddychają głównie przez jamę gębową i łuskę.
-Regeneracja ich jest żałosna, spowodowane jest tym, iż podczas zranienia koncentrują się, by się uleczyć, jest to oczywiście wydajniejsze przy mniejszych ranach, zadziory mogą w jednej chwili zregenerować, jednak gdy większa powierzchnia ich ciała jest zraniona potrzebują po prostu więcej czasu. Jedną ranę zregenerują szybko, dwie normalnie trzy długo(komórki, mają jakby mniej płytek krwi, ale mocniej mogą je skoncentrować).
-Wszystkożerne, potrafiące przeprowadzić fotosyntezę, czy powolne procesy z otaczającym ich światem, a nawet pobierać duchową energię. Oprócz tego pierwszego sposobu wszystkie inne są mało wydajne i 18 kacl (dzienna dawka) potrzebują odpowiednio 10 dni(jak mają tylko czarną łuskę, tracą tą zdolność, a raczej wydłużą się do 300 lat), 90 dni, 150 dni, gdy pierwszym sposobem mogą od razu zdobyć dzienną dawkę.
-Nie mają centralnego układu nerwowego, myśli stadnie.
-Choroby są dla nich prawdziwą wojną i końcem świata, co prawda są bardzo odporne, ale gdy zachorują lub pojawi się trucizna w ich ciele to bardzo mocno odbija się to na nich (panikują Arianie, jako komórki i toczy się mała wojenka domowa).
-Dużo by tego pisać xD

Średnia waga:1250kg
Średni wzrost:(gdy stoją na przednich) 2.9 metry
Cechy rasy:

-Odporność na choroby i trucizny (przez częściową martwicę i filtrowanie z specjalnymi komórkami, oraz szybkim uodparnianiu się).
-Telekineza, która zastępuje im ręce w 90% przypadkach. (ręce Lucy xD)
-Regeneracja. (powolna, strasznie powolna, ale zawsze)
-Magiczna rasa, ale mało.
-Pamiętają (a raczej mają w sobie) swych przodków.
-Mogą używać 80% sił swojego ciała, ale oczywiście szybciej się męczą, nie mają po prostu ograniczeń, więc mogą urwać sobie kończynę, gdyby chciało.
-Brak jednego wrażliwego punktu(np. przestrzelone serce nie jest dla nich groźniejsze od zadrapania.).

-Abstynenci, nie tolerują używek.

-Poważne rany mogą skutkować stratą ich zdolności umysłowych, szybciej osiągają limit, gdzie po prostu nie da się ich odratować lub powrót do zdrowia będzie dopiero możliwy po kilkunastu latach.
-Przy poważnych obrażeniach, zwłaszcza w okolicach kręgosłupa/głowy mogą zmienić osobowość, czy wpaść w panikę, tak okropną że mogą się same udusić.
-Niemowy, próbują znaleźć różne sposoby na komunikowanie się (magia, telekineza, wstrzepienie kilka swoich komórek!)
-Duże zacofanie technologiczne (praktycznie nie używali narzędzi i innych rzeczy).
-Używki ich łatwo zabijają i otępiają.
-Gdy są zmęczone są o wiele słabsze.
-Możliwość samozagłady.
-Gdy wahają się nad czymś, nie każda komórka się podporządkuje, więc ich reakcje są słabsze i wolniejsze.
-Duże skutki uboczne w przypadku zatrucia lub choroby, im więcej ciała mają tym skażonego, tym mają dodatkowe ujemne bonusy.

Wygląd: (chyba opisałem powyżej xD Później dopiszę)

Mam nadzieję, że coś takiego może być, będę to uzupełniać jeszcze, o ile będę miał czas :D Niebieskie pismo będzie oznaczało niezatwierdzone zmiany, oki?