Rozgrywka Ludem

(Temat poświęcony na część strategiczną gry)

1 TURA

  • do zbierania żarełka wysyłam 80 ludziów, z czego 60 na polowanie a 20 do uprawy ziemi
  • 1 osoba ma wędzić mięso, żeby nie zmarnowało się to, co nie zostanie zjedzone, zaczniemy robić zapasy
  • 4 osoby mają nauczyć się robić narzędzia z dostępnych rzeczy
  • 5 osób wysyłam do zbierania kamienia
  • 5 osób ma obserwować innych ludzi i naturę i uczyć się i próbować coś wymyślić
  • 5 osób pójdzie ze mną i będą moją druzyną pierścienia w przygodach po Nekronie

KONIEC TURY

Twoi ludzie szybko wzięli się do roboty po wspaniałej przemowie która napełniła ich energią i poczuciem jedności z każdym w wiosce. Bójki czy kłotnie teraz są rzadkością w twej wiosce, a z wszelkimi sporami idą zawsze do ciebie. To poczucie braterstwa dobrze wpłynęło na twój lud.

Otoczenie ciężarnych kobiet i par spodziewających się dziecka ochroną i dobrymi warunkami spowodowało iż twoi ludzie zaczęli chętniej baraszkować. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odpowiednia higiena i przeczyszczanie ran spowodowało zmniejszeniem szansy na możliwe epidemie.

Podział pracy był na tyle dobry że ludzie się szybko zorganizowali, dzięki czemu ich praca się uwydatniła w zdobywaniu jedzenia jak i zdobywania surowców.

Wędzenie mięsa i magazynowanie go było dobrym pomysłem, a człowiek odpowiedzialny za ich wędzenie stał się szanowanym ludzikiem w twej społeczności. Jednakże jedzenie po pewnym czasie w końcu się psuło.

Bonusy:
Przemowa i poczucie jedności/współnoty:10% do zadowolenia
Dobry podział zadań:5% do żywności i produkcji
Wędzenie mięsa.: Możesz gromadzić połowę nadwyżkę jedzenia, jednak tylko z tury na turę (czyli nadwyżka z tej tury już w turze 3 będzie niejadalna).
Dzieci naszą przyszłością:1% do płodności

Rozpoczęcie tury drugiej

Możesz gromadzić połowę nadwyżkę jedzenia, jednak tylko z tury na turę - czyli jak mam żarcia 117, ludzi do wykarmienia 106 to mogę zgromadzić 5,5 sztuki?

2 TURA

  • 71 ludzi do zbierania żywności; 18 do uprawy ziemi, 53 na polowanie

  • 1 osoba do wędzenia mięsa

  • 1 osoba do oprawiania skór

  • 4 do produkcji narzędzi

  • 1 do zbierania kału zwierząt i trawy na nawóz

  • 1 osoba do wykopania dołu, w którym będzie składowany nawóz

  • 5 osób do “kamieniołomów”

  • 5 osób do zbierania drewna

  • 5 ludzi do uczenia się

  • 7 ludzi do budowania domów

  • 5 ludzi do mojej drużyny pierścienia

Kilku twych ludzi którym było dane zbieranie śmierdzących placków nie było dość zadowolonych…ale kogo obchodzi paru ludzi? Ważne że roślinki są szczęśliwe.

Ludzie rozgościli się w dolinie i przyjęli ją jako nowy dom, było to całkiem łądne, spokojne i bezpieczne miejsce…tylko nie mają pewności co do tych roślin wyrastających ze skał ale kogo obchodzą jakieś kwiatki.

Bonusy:
Nawóz: 5% do rolnictwa
Nowy dom:5% do zadowolenia ze znalezienia całkiem bezpiecznego miejsca zamieszkania.

Rozpoczęcie tury 3

3 TURA

  • 1 wędzenie mięsa
  • oprawa skór
  • zbieranie nawozu
  • 4 produkcja narzędzi
  • 5 drużyna pierścienia
  • 26 uprawa ziemi
  • 47 polowanie
  • 5 kamieniołomy
  • 5 drwale
  • 5 nauka
  • 7 budowniczy
  • ustanawiam siebie jako sędziego, niech ludzie przychodzą do mnie z problemami
  • każę budować długie domy (patrz biskupin)

KONIEC TURY

Zadowolenie zwiększone o 5%.

Arkusz zaktualizowany.

Rozpoczęcie tury czwartej.

Eiu, zabierz ludzi z “budownictwo” ponieważ powstała osobna zakładka do budowy poszczególnych budynków i tamtą tabelkę chcę już usunąć wreszcie.

4 TURA

  • 1 wędzenie mięsa
  • 1 oprawa skór
  • 1 zbieranie nawozu
  • 4 produkcja narzędzi
  • 5 drużyna pierścienia
  • 26 uprawa ziemi
  • 48 polowanie
  • 5 kamieniołomy
  • 5 drwale
  • 5 nauka
  • 7 budowniczy