Seikon no Qwaser

Aleksander Nikołajewicz Hell jest jednym z Qwaserów - potrafi władać pierwiastkiem żelaza. Spotyka różne dziewczyny mające większe bądź mniejsze biusty, rozpętuje się walka pomiędzy kościołem, a prawosławną szkołą. By móc wykorzystać swoje arcypotężne alchemiczne moce w walce, qwasery muszą… wysysać mleko z kobiecych piersi.

Anime ogólnie fajne tylko że fabuła jest trochę niespójna.

P.S: Powinno być Aleksander Nikołajewicz Hell ;D.

Nie oglądałem tej serii ale już poprawiam :)

Obejrzałam jeden odcinek z wysysaniem mleka i mi wystarczyło XD

Według mnie zbyt chamskie ecchi

Jakoś nie przekonuje mnie to ecchi. Uważam że jest przesadzone z tymi piersiami i i ich rolą. Po prostu tragedia.

To anime to coś w stylu brakującego ogniwa pomiędzy ecchi a hentai xD Aleksander byłby słodki, gdyby nie ten jego głos…
To jest po prostu jeden wielki cycek z fabułą. Chociaż zakończenie sezonu drugiego było straszne. Pierwszy jakoś dawał radę i było sporo momentów, które mnie po prostu rozwalały czy wprowadzały w osłupienie.

Da się to wgl oglądać? XD Bo te cycki… Picie mleka… Omg jak usłyszałam ten opis pare lat temu mój mozg odrzekł kategoryczne NIE

Jak jest się tak spaczonym jak ja to nie ma problemu. Jeśli nie przeszkadzają ci bez przerwy podskakujące cycki i pojękiwania dziewczyn to możesz spróbować. Z pojawieniem się pewnej bohaterki pojawia się też yuri i sado-maso. Jest też wątek z użaleniem się dziewczyn, które nie mają cycków w rozmiarach… no, większych niż F? Bo serio, główna bohaterka nie jest deską, ale to, że nie ma tak dużych cycków, by sama mogła je sobie ssać chyba ją dołuję i próbuje je powiększyć. A, no i główny bohater ma 13 lat, wygląda jak dziecko i ma strasznie męski głos… no i ma jakąś obsesję na punkcie cycków.
Jeśli to wszystko ci nie przeszkadza to możesz oglądać.

Aham… Innymi słowy człowiek wychodzi ze zrytym beretem XDD

Jak się zaprzesz to nic ci się nie stanie xD To nie jest aż tak nienormalne, po prostu dziwne.

Obejrzałam to i drugą serię xD TO JEST PO PROSTU…NIE MAM POJĘCIA CO.

Jednym powodem dla, którego to obejrzałam był główny bohater Sasha <3
Jak nic tam tylko cycki, zboczenia i więcej cycków :D

I jest jeszcze wątek religijny! xD Idealne połączenie :D

Cycki i Jezus? Omg bo to jednak muszę XD …