Siemaneczko!

Witam.
Mam na imię Mikołaj i mam 14 lat. Ogólnie jestem początkującym programistą i już prawie zaawansowanym grafikiem (w tym tygodniu tablet graficzny :3). Tak właściwie moja przygoda anime zaczęła się jakiś rok temu jak byłem u kolegi. Pokazał on mi FairyTail ,na początku mówiłem ,ale to słabe itd. Jakiś miesiąc później przyjechałem do niego i pokazał mi AMV (chyba wiecie co to) szczerze byłem zachwycony. Pokazał mi jeszcze raz FairyTail jakiś odcinek i tak zaczęła się moja przygoda z anime. Moją ulubioną serią było SAO i dalej jest.
Ale wróćmy do tego ,że programuję ,bo zrobiłem grę na darmowym silniku EclipseOrigins ,a dokładnie “AnimeUniverse-Online”. I mam taką prośbę o wsparcie projektu ,a dokładnie nie przelewaniu pieniędzy tylko dawaniu pomysłów na mapy ,misje ,itemy itd. Pomysły możecie pisać w niżej lub na oficjalnym blogu.
Link: http://animeuniverseonline.wordpress.com/

Jest jeszcze nie skończony blog ,ale zaglądajcie czasami ,bo będą tam screeny z gry i kody do alphy :)
I to chyba tyle.

Witaj! W sumie to kolejny programista zawitał na to forum XD A i mam pytanko czemu Bananowy?

Witaj Mikołaju miło widzieć kolejnego z tego samego wieku :D.Zapraszam na chat, a tak poza tym jaki model tabletu graficznego bo też zamierzam kupić i sam nie wiem jaki.Co do gry z chęcią podsune parę pomysłów.

Cześć! ^^
Mam nadzieję że miło spędzisz z nami czas ^^

Witam Miko, a jaką muzyke lubisz, co? : I

Cześć!
Wreszcie nie jestem najmłodszy (15 lat). Jakbyś czegoś potrzebował, to pisz :)

Witam bardzo serdecznie na forum :)
Kaziek ty nigdy nie byłeś najmłodszy :P Ja bylem przez długi czas a potem była/jest Louise