Splash-Let's Playe,Audiologi,Anime,Manga i wiele więcej!

Hejka. Chciałbym przedstawić Wam mój kanał YT na którym nagrywam filmiki. Większość pewnie widziała już mój kanał ale przedstawię go raz jeszcze :)

Jestem początkującym Zagrajmerem który próbuje swoich sił na YouTube. Może początkujący to złe słowo ponieważ zajmuje się Youtubem od około 2-3 lat. Mogę powiedzieć że mój kanał jest raczkujący.

Na moim kanale zamierzam umieszczać filmiki z gier, audiologi które potem zamienią się we vlogi,recenzje,unboxingi oraz wiele więcej. O wszystkich moich planach na kanał możecie przesłuchać tutaj. Nie zabraknie u mnie też filmików o tematyce Anime i Mangi.

Jak już mówiłem, mój kanał dopiero zaczyna raczkować więc nie znajdziecie tego wszystkie na moim kanale tak od razu. Troszkę to potrwa zanim mój kanał się rozwinie ale mam nadzieje że będziecie mi pomagać w jego rozwijaniu oraz go obserwować. Serdecznie zapraszam do subskrybowania, dawania łapek w górę oraz pisania komentarzy :)

Pozdrawiam :D

Splash Nawija #1

Zagrajmy w Devil May Cry 4 #1

Zagrajmy w Devil May Cry 4 #2

Zagrajmy w Devil May Cry 4 #3

Ojejuśku musisz wolniej i wyraźniej mówić! Bo tera robisz dłuuugie przerwy pomiędzy zdaniami, a każde słowo wypowiadasz tak szybko, że słychać tylko jego początek :P

Raczkujący my ass!
Podziwiam cię, ale oceniać nie będę bo wypomnisz mi MOJE błędy, gdy ja wypomnę TWOJE. DMC4 mnie niekoniecznie interesuje w tej chwili jeśli mam być szczery. Ale chętnie obejrzę i dam znać jak mi się spodoba ;)

No raczkujący :D Patrząc na moją liczbę widzów to raczkujący

Niestety na to nic nie poradzę. Jest to rodzinne, mój tata tak szybko mówi i ja tak samo. Niestety ale tego już nie umiem poprawić

Umiesz, umiesz :3 Każdy umie, tylko musisz się na tym skupić XD
Też mam znajomego co tak szybko nawija zawsze (jeszcze szybciej) i nikt go w ogóle nie rozumie, ale jak się mu powie raz czy dwa “zwolnij” i serio zwalnia to wszystko nagle staje się o wiele bardziej zrozumiałe XD