The I of The Dragon


#1

Gra z 2002 roku, która była również grą podchodzącą jeszcze pod moje dzieciństwo.
Jest to pierwsze RPG gdzie sterujemy czymś innym niż człowiekiem, a zarówno niezwykle oryginalnym.
W tymże RPG sterujemy… młodym smokiem.

Fabuła
Jeśli chodzi o zarys historii, to jest w nim coś o tym, że gdy ludzie pojawili się na ziemiach smoków, zawarli z nimi pokój i przez wiele lat wszystko dobrze się toczyło. Obie rasy nawzajem sobie pomagały. Z nieznanych przyczyn, w dotychczas spokojnym regionie zaczęły pojawiać się dziwne istoty, atakujące wszystko co znalazło się na ich drodze. Smoki uciekły, tak jak większość ludzi. Ostatnią nadzieją dla tych, którym droga ucieczki została odcięta, jest samotne jajo, pozostawione przez resztę smoków.

Początek rozgrywki
Do wyboru mamy trzy smoki -
Morragh -The Necromancer - Mój ulubiony, czarny smok. Posiada wysoką początkową regenerację, którą, według mnie powinno się silnie upować po zdobyciu lvla. Jego umiejętności skupiają się na przyzywaniu małych pojedyńczych jednostek, lub całych armii, walczących dla niego. Pozostałe czary, poza podstawowymi zaklęciami natury, dostępnymi dla każdego smoka, skupiają się na wzmocnieniu przyzwanych istot. Jego największą siłą jest trucizna. Zaklęcie o dość dużym cooldownie czyni z czarnego smoka maszynę do zabijania. Po 2 sekundach castowania, Morragh wytwarza w swoim ciele źródło zabujczego gazu, opadającego na ziemie. Źródło utrzymuje się przez jakieś 40 sekund i zadaje multiplikujący się demage każdemu przeciwnikowi na którego opadnie gaz. Przeciwnik będzie powoli tracił życie, aż nie zginie.
Nekromanta używa fireball’a

Annoth - The Fire Breather - Smok skupiający się na zadawaniu obrażeń poprzez ataki podstawowe. Jako jedyny ma możliwość używania dwóch typów ataku oddechu - Fireball i Breath. Chwila wytłumaczenia: Fireball - atak ładowany, im dłuższy charge, tym większe jednorazowe obrażenia. Kula ognia leci dość wolno. Breath - Atak ładowany. Nieważne jak długi jest charge, obrażenia zawsze będą wynośić 1, jednak długość chargu oznacza jak długo, nieprzerwanie smok może zionąć ogniem.
Smok skupia się więc na silnym ataku ognistym, oraz na maksymalnym życiu.

Barroth - The Magician - Skupia się głównie… A właściwie wyłącznie na zaklęciach. Jego skille skupiają się na obrażeniach i kontroli tłumu. Mają przy tym niesamowity zasięg castu. Głównym atrybutem, który upuje się u lodowego smoka jest Mana inflow. Mimo, że łatwo go zabić, Magik potrafi w ciągu krótkiej chwili zadać ogromne obrażenia.
Jego ognisty atak to Breath, który jako jedyny ma dodatkowy efekt - Przeciwnik, który będzie rażony jego oddechem przez około dwie sekundy, zostanie na jakiś czas zamrożony i nie będzie mógł wykonywać jakiejkolwiek akcji.

Statystyki:
W grze istnieje 6 statystyk:

  • Fly speed - wpływa na prędkość lotu naszego smoka.
  • Life - zwiększa maksymalny stan życia
  • Regeneration - zwiększa tempo regeneracji życia na sekundę.
  • Fire power - Zwiększa obrażenia zadawane przez ognisty oddech.
  • Breath Capacity - Zwiększa prędkośc z jaką odnawia się pojemość płuc, co oznacza zwiększenie prędkości ataku.
  • Mana inflow - Zmniejsza cooldown wszystkich używanych umiejętności.

A tu mały gameplay z nekromantą:

W tym przypadku widzimy sterowanie myszką, ja jednak preferuje full keyboard.

Jestem w trakcie wrzucania gry na chomika, gdy skończę, osobą które znam podeśle hasło, żeby ściągnąć za darmo.

Ktoś chętny?

http://chomikuj.pl/ceryl007/gry