Uszanowanko :>

No witam :d cóż, nie lubię zanudzać swoimi opowieściami życiowymi, no ale wypada się przedstawić xd
Zwę się Dawid, 20 lat, studencik z Kotliny Kłodzkiej :d studiuję obecnie filologię angielską jednak planuje skończyć jeszcze filologię japońską i coś związanego z historią (nie wiem tylko jeszcze co xd)
Co do zainteresowań można powiedzieć że po trochu interesuje się wszystkim, od muzyki po szkicowanie, od historii po geografie. Mógłbym tak pisać z godzinę ale czasu brak. Jeśli chodzi o mangę i anime to świadomie zacząłem je oglądać od 2007 roku. Pamiętam, że przez przypadek znalazłem na wbijam.pl dział poświęcony Naruto Shippuuden i w ten sposób wszystko się zaczęło. Mangę zacząłem czytać jakiś rok później gdy zacząłem bardziej zgłębiać się w temat :D
Zawitałem tu z jednego powodu. Kiedyś byłem członkiem nieistniejącego już forum NTSD-site na którym spędziłem niezapomniane miesiące dobrej zabawy i świetnej konwersacji. Pomyślałem sobie, że poszukam sobie jakiegoś forum i zobaczę czy jest możliwa powtórka. Tak oto pojawiłem się tutaj po przeglądnięciu kilku innych forów ;d (to wydało mi się najbardziej przytulne że tak powiem xd)
To tyle, pozdrawiam :D

Hej! Lubisz gofry? jeśli tak to z czym

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Siemka Dawid,

czytasz moze light novelki?

Baw się dobrze na forum :)

Cześć, miło powitać tyle nowych osób na forum, szkoda, ze nie mam tyle czasu jak kiedyś, ale zapraszam na czat, może będziemy mieli okazję się poznać i pogadać :)

Witaj na forum.

W jaki sposób szukałeś forum dla siebie?

Ori! Sjań ndum Nekrin de Nekrinius!
Ari na?

A tak serio to, co tam?

Siemnakooooo!
Witam cie serdecznie na forum, w naszej małej rodzince :p

Kilka pytań kontrolnych (jesli juz wyzej na cos odpowiedzialas, to sorki - pytania u mnie sa standardowe wstawiane metodą “kopiuj - wklej” tylko z lekkimi modyfikacjami)
Jak trafiles na animes.pl?
Widziales może serie “No game no Life?”, “Sword Art Online” oraz “Fairy Tail”?