Witajcie!

Cześć! Żyję już nieco ponad dwie dekady, studiuję. O forum dowiedziałam się, gdy szukałam facebookowych grup dla fanów mangi i anime.

Jak mój nick wskazuje, jestem wielką fanką gier The Elder Scrolls, do tego stopnia że administruję polską wiki na temat TES. Tam administracja zaraziła mnie miłością do mangi i anime, więc zaczęłam czytać i oglądać. Moje ulubione mangi/anime to Tengen Toppa Gurren Lagann, Fullmetal Alchemist, Steins;Gate, Hellsing, One Punch Man… i jeszcze inne, ciągle wyszukuję nowe i je oglądam, kupuję też mangi w lokalnym sklepiku w swoim mieście. Pierwszym anime był Ruchomy Zamek Hauru, pierwszą mangą Hellsing. Dzisiaj zajmuję się nie tylko społecznością TES, ale też odbudowuję pewien czas temu umarłą polską Hellsing Wiki.

Witaj na forum!
Zapraszam na czat na pewno ciepło zostaniesz przywitana :)

Co do pytań:
Która część TES była dla Ciebie najlepsza?
Oglądasz anime, które ktoś Tobie poleci?

Miłego pobytu na forum!

YO!!
Witaj i baw się dobrze.
Ulubiona postać z anime?

Co do czatu, już od pewnego czasu jestem na Waszym discordzie :D

W podobnym stopniu lubię TESy, ale pewnie Morrowind, Oblivion i Online zajmują najwyższe miejsca.

Tak, oglądam anime jeżeli ktoś mi je poleci, ale wyszukuję też sama.

Ulubiona postać? To trudne pytanie. Z Hellsinga Integra i Kapitan-Wilkołak, z Gurren Lagann Kamina, dalej już nie będę iść bo będę godzinę decydować o ulubionych postaciach.

Witaj w naszej elitarnej loży.

Pytania:
Skąd nadajesz?
Jakiej muzyki słuchasz?
Lubisz boczek?

Miłego pobytu w tym przyczółku.
: )

Z Wielkopolski, mojej kochanej pyrlandii xD
Zwykle metalu albo OST z gier, albo coś lżejszego jak folkowa wersja Percival Schuttenbach.
Boczek? W sumie lubię, chociaż nie jest to moja ulubiona potrawa

FUS RO DAH!!!
Część jestem benek, miło mi cię poznać. Skoro Wielkopolanka to masz plusa chociażby u mnie.
Gralas może w serie Final fantasy ?
Lubisz kebsy?

Plusy za muzykę również. I w końcu ktoś z bliższych rejonów :p

Witaj ;)