Witam wszystkich :D

Imię: Damian
Lat: 14

Ulubione anime: Mirai Nikki, Psycho-Pass, Angel Beats i Date a Live

Ulubiony gatunek muzyczny: Metal i Rock
Zainteresowania: Anime, rysuję i gram na gitarze :v

Skąd dowiedziałeś/aś się o forum: Często przebywałem na waszym tsie i się zarejestrowałem :D

Oooo, ja też uwielbioam Mirai Nikki, Date a Live dość lubię również :-D
A co rysujesz? Mamy tu specjalny dział, gdzie można się pochwalić swoją twórczością XD

A tak wgle to hej, miłego czasu spędzonego tutaj, z forumowiczami życzę XD

Siemanko miło cię poznać :)
Oby ci się tu dobrze czas spędzało :D

Heej… widze kolejnego rysownika xD Ooo… i jeszcze gitarka!!! xD … u mnie, mniej wiecej to samo xD

  • Youhei happy -

Witam witam, milo mi… mam nadzieje ze bedzie ci sie tu podobac :)

Witam jam jest Nekrin de Nekrinius!

Witam młodego na forum :P

Rysowaniem tego nie mogę nazwać, ale najczęściej rysuję postacie z Anime i Mangi xD

Witam na forum! >u< :heart:
Miło mi Cię poznać :3 :heart:

Witamy w naszej rodzince! Skąd jesteś? ;)

Fajnie, że nowych osób przybywa :). Może kiedyś będzie okazja na TS pogadać :)

Siema!!! : )

Lubisz masło? D:

A z Kalisza ^^

Ano, często na TS siedzę :D

Lubie x’D

Fajnie fajnie, mam nadzieję, że będziesz aktywny ^^

Heh, postaram się ^^

Grasz w coś? .-.

Ogólnie to ostatnio mam faze na LoLa, CSa i Osu! :v

Ach nic w co ja gram…

W coś jeszcze tam gram, daj tytuł, to Ci powiem ^^

Planetside 2 i World of Warcraft (Wrath of the lich king na privie)