Witam :))

Imię: Arkadiusz
Lat: 17
Ulubione anime: Boku no Pico, Pico x Chico, Pico x Coco x Chico xd nie no żarty… Highschool DxD, Relife, Trinity Seven, Shokugeki no Souma, Machine-Doll wa Kizutsukanai oraz Dragon ball

Ulubiony gatunek muzyczny: Głównie Rap emocjonalny ale poza tym wszystko co wpadnie w ucho :)
Zainteresowania: Oczywiście oglądanie Anime hehe. Projektowanie for wielotematycznych. Obsługa Mybb PHP Przemo. Grafika komputerowa oraz foto-manipulacja komputerowa. Edytowanie szablonów oraz stylów do for każdego rodzaju.

Skąd dowiedziałeś/aś się o forum: Vudzio to moja rodzina która mi przedstawiła to forum.

Mam nadzieje ze mile spędzę czas z innymi użytkownikami :))

Nie znam to chyba jakiś 40 latek +rep
Cześ co myślisz o apokalipsie zombie !?

Na to czekam najbardziej na świecie!!!

cześć
Jesteś lewo czy prawo ręczna?
I czy lubisz wędzonki? :D

Prawo ręczny :)
Szczerze… To nie przepadam

Siemano :D Na pewno będziesz się tu świetnie bawił! Na jakim anime najbardziej się zawiodłeś? Wbijaj na czat ^^

Hej! Pierwsze skojarzenie:

Rysujesz/obsługujesz tablet, czy “z myszki”? Pozdro!

Cześć Arek, witaj na forum, życzę Ci miłych chwil spędzonych w naszym towarzystwie i dobrej zabawy :3

Siemaneczko xDxDxD
Lubisz może masło?
Jeśli powiem “czerwona cegła” to jakie będzie Twoje pierwsze skojarzenie?

Myszka :D

Piernik [quote]Jeśli powiem “czerwona cegła” to jakie będzie Twoje pierwsze skojarzenie?[/quote]

rozkwit białych róż

Cze.

Potrafisz gotować?
co sądzisz o poligamii?

A Queby to ty synek słuchasz?

a owszem potrafię, najczęściej robię jajecznicę :D
Sam nie wiem co o tym sądzę…
Słucham a jak że

Siemnakooooo!
Witam cie serdecznie na forum, w naszej małej rodzince :p

Kilka pytań kontrolnych (jesli juz wyzej na cos odpowiedzialas, to sorki - pytania u mnie sa standardowe wstawiane metodą “kopiuj - wklej” tylko z lekkimi modyfikacjami)
Jak trafiles na animes.pl?
Widziales może serie “No game no Life?”, “Sword Art Online” oraz “Fairy Tail”?
Jesli tak, to co sadzisz o tych seriach?
Czytujesz moze mangi?
Masz jakies ulubione tytuły?
Ulubiony nightcore?
Kawa czy herbata i ile cukru?
Ulubiona pora roku?
Ulubiona potrawa?
I najwazniejsze pytanie!!
Umiesz narysować stożek?

Haha :)

Zapraszam Cię na czat <3 oraz mam nadzieje ze zostaniesz u nas dlugo…