Witam

Witam

Konto na forum założyłam dość dawno (13.12.15r.), ale dopiero miesiąc temu zaczęłam poświęcać mu jakąś uwagę, dlatego doszłam do wniosku, że wypadałoby się przedstawić.

Mam 16 lat i trochę ponad półtora metra wzrostu.

Anime interesuję się od około roku.
Lista moich ulubionych bajek wygląda na chwilę obecną mniej więcej tak: Naruto, Hotarubi no Mori e, Fullmetal Alchemist, Hetalia, Bakuman i Haikyuu (oczywiście jestem świadoma istnienia wielu „lepszych” i „bardziej ambitnych” pozycji, ale jak już wspominałam jestem początkująca i większości tych „świetnych” tytułów po prostu jeszcze nie znam).

Moje doświadczenia z komiksami są dosyć chaotyczne, czytuję w internecie skanlacje mang takich jak: Sankarea, Oyasumi Punpun, Beelzebub, Hourou Musuko, Piano no Mori, Kuragehime itd. itp. (nie z wszystkim jestem na bieżąco). Jeśli chodzi o ich papierowe odpowiedniki, na półce mam obecnie 51 tomików mang i 3 tomy light novel (jeśli kogokolwiek interesuje jakie są to tytuły odsyłam do mojego profilu na myanimelist.net, link na końcu powitania).

Jeśli chodzi o muzykę staram się nie ograniczać. Uważam, że dzielenie rzeczy na kategorie i ograniczanie swoich zainteresowań tylko do jednej z nich jest troszkę głupie (chociaż kiedyś byłam skrajnym przykładem tego typu zachowania). Lubię operę, musicale, muzykę klasyczną, rock n’ roll, rock i metal, grunge (w sumie to podgatunek rocka), akustyczne covery popularnych utworów, starsze piosenki popowe i ten mniej popularny polski pop, muzykę filmową, japońską muzykę rozrywkową, openingi, endingi i ścieżki dźwiękowe z anime, vocaloidy i muzykę elektroniczną. Oczywiście są gatunki, które lubię ciut bardziej i jestem w stanie powiedzieć o nich więcej i te które lubię ciut mniej i słucham ich po części dlatego, że ściśle wiążą się one z moimi wspomnieniami i mam do nich jakiś sentyment.

Zainteresowania:

• spanie