Akurat z nim, z nią bym tam był, była...

  • Autor wątku Mistrz_Rozpierduchy
  • Data rozpoczęcia
  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
Mistrz_Rozpierduchy

Mistrz_Rozpierduchy

Donator
-Zabawa polega na tym by tworzyć hipotetyczne sytuacje, a następna osoba musi określić z którym użytkownikiem z forum chciała by się tam znaleźć gdy by zaistniała taka sytuacja.
-Po czym po napisaniu wyczerpującej odpowiedzi, stworzy następną hipotetyczną sytuację.

I tak będziemy się umieszczać w różnych miejscach i sytuacjach mogą wybrać osobę towarzyszącą (będącą użytkownikiem forum “Animes”)

Czyli proste zasady:
-Udzielamy odpowiedzi na sytuację, zdarzenie (fajnie by było jak by się opisało dla czego tak xD)
-Wymyślamy następną hipotetyczną sytuację dla następnej osoby chętnej udzielenia odpowiedzi :p

Jako iż jestem twórcą tego wątku zacznę od stworzenia jakiejś sytuacji. Mam głowę pełną pomysłów, ale te lepsze zostawię na później xD

Wygrywasz wycieczkę do Japonii na tydzień z opłaconym hotelem oraz 10.000$ na wydatki dla każdej z osób. Kogo byś zabrał/Zabrała z sobą? (tylko jednego użytkownika z forum)
 
Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Z Yankisiem,bo go bajdzioooo kocham. Gralibyśmy sobie razem i bawili, gotowalabym mu codziennie pyszne rzeczy i całowała i tuliła i… XD

Planetę opanowały zombie, kto zostanie Twoim partnerem do eksterminacji tych potworów?
 
Ostatnia edycja:
Mistrz_Rozpierduchy

Mistrz_Rozpierduchy

Donator
Nie wiem… Wybrał bym Youheia myślę, że on bardzo chętnie by się wyżył na tych wszystkich umarlakach :p rozumiem, że jak eksterminacja to infinity ammo i po jakimś minigunie :p

Więc pytanie z gatunku apokalipsa zombie: Jest apokalipsa zombie w stosunku 1000 zombie na 1 ocalałego. Jesteś jednym z ocalałych. Z kim z forum podjął/podjęła byś się próby przetrwania i surwiwalu w czasie apokalipsy? Kto według ciebie zapewnił by ci największą szansę na przetrwanie.
 
Ostatnia edycja:
Yankesss

Yankesss

Donator
Z Eiu gdyż w apokalipsie duże znaczenie ma też zdrowie psychicznie i nie ześwirowanie a dzięki osoby którą kocham na apokalipsie zombie bym zachował ‘zdrowy’ rozsądek…plus moje kochanie chodziło na poligony, strzelnice i karate więc i nie tylko w tym pomoże! XXXD

Statek wycieczkowy zatonął ty i ktoś przeżyliście i wylądowaliście w łódce na bezludnej wyspie, niewielka wyspa taka tam dżungla mała na oceanie. Z kim byś chciał się tam znaleźć?
 
Ostatnia edycja:
Mistrz_Rozpierduchy

Mistrz_Rozpierduchy

Donator
Z łódką xD to od razu jest możliwość ratunku :p czyli nie ma sensu panikować. W zależności co bym miał przy sobie i co by z wraku dopłynęło do brzegu to bym wybrał hmmmm…

ciężki wybór… Jak bym wybrał Kiicie to mam tylko Kiicie i sam wszystko robię :p jak bym wziął Ulczi to bym został zdominowany xD mógł bym wylądować tam z Maru i było by to najlepsze rozwiązanie :p

Wybrał bym Eyirie :D Yankesss od razu ruszył by na ratunek by się nic nie stało tam na wyspie i byśmy byli uratowani :p

Na świecie nastąpił jakiś wypadek w wyniku czego ludzie zostali zesłani do bunkrów. Bunkry są dwu osobowe. Kto by był twoją parą w bunkrze?
 
Ostatnia edycja:
U

ulczi

Donator
Co zdominowany? ;_; Mam zawsze przy sobie nóż i zapalniczkę, więc co to za dominowanie? Reszte robisz Ty ja pomagam proste :D

Hmmm parą w takim bunkrze hmmm ciężki wybór… Z Tobą bym się zapiła na śmierć to jest pewne :D Nie wiem może ze Spiderem? Miała bym z kim grać w cs’a :v

Masz możliwość polecieć w kosmos kręcić pierwszego na świecie pornosa tam XD kogo bierzesz jako kamerzystę/kę? :DD
 
Ostatnia edycja:
Monster

Monster

New member
To zalezy czy ja mialbym byc aktorem, czy po prostu rezyserem… ale mysle ze jako kamerzyste wybralbym Spidera. Niech sie pobawi chlopak.

. . .

Nasze forum urzadzilo wycieczke. W Toruniu nagle zaczelo scigac cie stado dzikich policjantow, zupelnie nie wiesz dlaczego. Oczywiscie postanawiasz wplatac w to kogos z forumowiczow, by wspolnie obmyslic plan ucieczki. Kogo zdecydowalbys/zdecydowalabys sie wplatac w plan ucieczki przed stadem dzikich policjantow?
 
Ostatnia edycja:
K

Kageno

Donator
Nie wiem czemu ale wziąłbym Lukosa…

Zostałeś porwany a twój oprawca proponuje ci grę. Możesz zadzwonić do jednej osoby z forum. Ma za zadanie uratować cię w pojedynkę. Nie może kontaktować się z policją ani mówić o twojej sytuacji nikomu pod groźbą śmierci. Kogo byś wybrał.
 
Ostatnia edycja:
S

Satros

Donator
Oczywiście że Mistrz Rozpierduchy, ma chłop już obycie z bronią, więc najbardziej prawdopodobne że to własnie on byłby w stanie coś samemu zdziałać :D

W bibliotece miejskiej znajdujesz mapę skarbów. Kogo bierzesz na poszukiwania? :D
 
Ostatnia edycja:
Penguin

Penguin

EkipaAnimes
Członek ekipy
Z Maru byśmy poszukali skarbu i przeznaczyli go na szczytne cele ;-)

Jesteś w ZOO, tygrys ucieka z klatki i Cię goni. Z kim chcesz uciec ? Bądź ewentualnie kim chcesz nakarmić tygrysa, by oczywiście samemu się uratować ? :)
 
Ostatnia edycja:
Monster

Monster

New member
Kiklors… mozliwe ze uwedzi tygrysa predzej niz bysmy od niego uciekli.

Jestes w parku, ktos namawia cie na zjedzenie waty cukrowej. W koncu ulegasz… ale poniewaz jest tego zbyt duzo, musisz sie z kims podzielic. Z kim chcialbys zjesc wate cukrowa?
 
Ostatnia edycja:
K

Kiicia

New member
Hm… Zjadłabym watę cukrową z Zetsu <3

Masz do wyboru wyjście na plażę albo spacer w lesie, z kim i gdzie byś wyszedł. Dlaczego dokonałeś takiego wyboru? :D
 
Ostatnia edycja:
S

Satros

Donator
Z Maru na spacer w lesie bo z tego co wiem to lubi spacery … chyba xD

Dostajesz 100 milionów ale musisz się nimi podzielić z kimś z forum na pół. Kogo wybierasz? xD
 
Ostatnia edycja:
K

Kiicia

New member
Myślę, że wybrałabym Mako. Jest racjonalną osobą i pewnie dobrze by zagospodarowała taką sumą xd.

Porywają Cię kosmici , kogo zabierzesz ze sobą?
 
Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Yankisia a jeśli jego nie będzie się dało to Kicię XD

Przenosisz się do oblężonej przez wojska północy w czasie wojny secesyjnej Atlanty, scena rodem z “przeminęło z wiatrem”. Obok padają pociski a jankesi już wkraczają, ponieważ byłęś/aś ich wielkim wrogiem jak tylko Cię dopadną zginiesz w mękach. Kogo wybierzesz jako swojego towarzysza w ucieczce i przetrwaniu w dziczy? Weź pod uwagę, że jeśli was złapią twój towarzysz/ka zginie razem z tobą ^^
(właśnie oglądam przeminęło z wiatrem stąd to XD )
 
Ostatnia edycja:
Yankesss

Yankesss

Donator
Bierem Eiu i uciekamy razem do lasu jako wolni strzelcy południa, nie będziemy jak te pacany strzelać w szeregach licząc żę kula nie doleci ale jako jedni z pierwszych snajperów strzelać zza drzew kryjącymi się przed pociskami! XD
Albo byśmy postanowili się pobawić w Assasyna XD

Wczesne średniowiecze, jesteś szlachcicem w swoich włościach i spędzasz czas z wybraną przez siebie osobą, twoje włości napadają wikingowie, jak i z kim bronisz swoich włości przed najazdem wikingów? XD
 
Ostatnia edycja:
Mistrz_Rozpierduchy

Mistrz_Rozpierduchy

Donator
skazany na porażkę… Kogo wybrać. Kobiety czy płaskoklatesów… Kobieta czy suchoklates -.-

Mógł bym wziąć Eiu i oddać ją wikingom w zamian za spokój :p myślę, że dowódca Wikingów poszedł by na taki układ ;)
Patrząc na to, że większośc z was nie dała by rady nosić nawet skórzanej zbroi, a co dopiero broń i tarczę czy coś dwuręcznego i tym machać… Sądzę, że kobiety mają tu więcej pary :p

Wybieram Zetsu :p chlali byśmy cały czas jak by przybyli Wikingowie to byśmy ich wyzwali na picie alkoholu :p A gdy już byśmy kończyli, a oni by nie mieli siły to byśmy przerwali mówiąc “sory chłopaki musimy kończyć bo jesteśmy umówieni na picie”
A jak by się nie zgodzili to normalnie Zetsu łapie dwa toporki, ja go za nogi i robimy młynek :p

Jest rok 1939 10 września. bronisz wycofujących się towarzyszy broni. Niemcy nacierają. Są dwa CKMy, dwa karabiny, szable i skrzynka granatów. Z kim byś się bronił/broniła wiedząc, że na 100% tu zginiecie
 
Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Wybieram Ciebie, Miszczu bo Cię lubię, ale nie szkoda by mi było gdybyś zginął, mojego ukochanego na pewną śmierć bym nie wzięła.

Kogo byś ze sobą zabrał/a do nocnego klubu na dziką imprezę? XDD
 
Ostatnia edycja:
Yankesss

Yankesss

Donator
Moja ukochaną Eiu…bo jak bym sam poszedł to by mnie zabilaxD
Lecisz w kosmos statkiem rodem sci-fi, kogo że soba bierzesz i czym byście ta tobą zajmowala.
 
Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Biorę Yankisia bysmy sie razem,bawili i wgle zyli ^^

Masz chodzić do podstawówki przez 1 semestr, kogo wybierzesz na swojego towarzysza?
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom