Alternatywna historia

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
N

Naruto

Witajcie

Tak dla własnej przyjemności i rozwoju postanowiłem stworzyć grę (taką dla fanów… nic poważnego raczej…) opartą o świat Naruto.
Problem w tym, że nie chciałbym tworzyć jakiegoś nowego wątku głównego i odchodzić od całej historii.
Myślę, że lepiej rozpocząć jakby wątek poboczny w jakimś momencie całej historii takiej jaką znamy.

Macie pomysł, który moment byłby najlepszy?
 
Ostatnia edycja:
N

Naruto

a czemu akurat ten moment?
to jest tak mniej więcej połowa całości, nie?

ja szczerze mówiąc zastanawiałem się nad jakimś wątkiem z początku historii, gdzie postacie nie są jeszcze tak potężne jak później :)
 
Ostatnia edycja:
L

Laaks

New member
Brak potęgi to lekko nuda chyba że ładnie zrobiłbyś jakieś drzewko rozwoju jeżeli to ci przeszkadza to najlepiej egzamin na chunnina
 
Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Można by sie zastanowić co te wszystkie postacie robiły gdy Naruciak ostro trenował
 
Ostatnia edycja:
N

Naruto

tylko, że w grze nie chodzi o skupienie się na postaciach z serii
to gra multiplayer czyli każdy by trenował swojego ninja, nie jakiegoś Naruto, Sasuke czy innego już znanego
 
Ostatnia edycja:
L

Laaks

New member
Bożu zrób to byle gdzie jak tak ma to wyglądać
 
Ostatnia edycja:
N

Naruto

— 05.02.2016 —
www: http://narutogame.pl
fb: https://www.facebook.com/narutogamepl

kilka informacji na temat postępów w grze
0. mapa nadal mała i tylko kilka przeciwników (częsty respawn) w celu przetestowania funkcji gry
  1. dostosowano system walki pod nowe umiejętności (blokowanie, unik, krytyk, celność) i statystyki (cios fizyczny PATT, obrona fizyczna PDEF, cios duchowy SATT, obrona duchowa SDEF, szybkość SPEED i życie LIFE)
  2. w związku z powyższym zresetowano postacie trzeba zacząć od nowa
  3. zaprogramowano nowy system walki uwzględniający powyższe zmiany
  4. regeneracja postaci i potworów przywrócona
  5. jak ktoś by pytał po co SPEED - im większa różnica w szybkości tym więcej obrażeń się zadaje
  6. można wybierać typ ataku: fizyczny albo duchowy
  7. ustawiono parametry przedmiotów i ich ceny, żeby kupować/zakładać przedmioty trzeba mieć odpowiedni poziom postaci, przedmioty wzmacniają także umiejętności blokowania uników itd
  8. domyślnie wszystkie nazwy wolałbym mieć w wersji EN niż PL i jak najmniej opisów a obrazowo przedstawiać wszystko
wciąż poszukuję grafika do gry i osób, które chciałyby pomóc przy tworzeniu fabuły i misji
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom