Anime z dużą liczbą odcinków - ecchi

• Autor wątku xxfaalcoonxx
  • Data rozpoczęcia
  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
X

xxfaalcoonxx

Poszukuję fajnego anime z dużą liczą odcinków 30,40
Ważne żeby było dużo walki jak w Bleachu, trochę ecchi, dużo cycków, dużo pań walczących mieczami .
Coś typu Omamori Himarai i Bleach tylko żeby było dużo walk i ecchi.

Ostatnia edycja:
A

Adahn

Nie jestem fanem (dla mnie mega przeceniony shounen z wyjątkiem fajnej muzyki), ale Fairy Tail zdaje się spełniać większość twoich wymagań.

Jeśli masz myanimelist to wrzuć tutaj link do swojej listy, będziemy widzieć co już obejrzałeś/łaś i łatwiej będzie coś polecić :)

Ostatnia edycja:
X

xxfaalcoonxx

niestety nie posiadam myanimelist ale jestem początkującym w oglądaniu anime dopiero zacząłem oglądać bleacha tydzień temu i skończyłem omamori himari to moje 2 pierwsze anime i szukam czegoś w stylu omamori himari gdzie jest jakaś laseczka co walczy , fajne piersi są, dużo walki .

Ostatnia edycja:
Z

Zara

Donator
Adahn wyprzedziłeś mnie z Fairy Tail więc polecę Dakara Boku Wa, H Ga Dekinai

Ostatnia edycja:
B

Barume

Duża liczba odcinków to tak Toriko, D.Gray-man, Naruto, One Piece, Katekyo Hitman Reborn, Detectiv Conan, Dragon Ball, Pokemony, World Trigger, Ginga Eiyuu Densetsu, Gintama,Hokuto no Ken, Hunter x Hunter, Inuyasha, Kindaichi Shounen no Jikenbo, Ranma 1/2 na koniec mój faworyt GREAT TEACHER ONIZUKA.

Ostatnia edycja:
Arika

Arika

New member
Ecchi? Walka? no to chyba najsłynniejsze highschool dxd, highschool of the dead.
alt
Arika:
Ecchi? Walka? no to chyba najsłynniejsze highschool dxd, highschool of the dead, a i jeszcze Shinmai Maou no Testament.

Ostatnia edycja:
Arika

Arika

New member
Ecchi? Walka? no to chyba najsłynniejsze highschool dxd, highschool of the dead, a i jeszcze Shinmai Maou no Testament.

Ostatnia edycja:
Ayame

Ayame

New member
alt
Arika:
No tak ;p