Cześć.

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
S

Skejcik

Imię: Piotr
Lat: 13
Ulubione anime: Sword Art Online, Fairy Tail.
Ulubiony gatunek muzyczny: Dubstep
Zainteresowania: Oglądanie Anime, sport i informatyka.
Skąd dowiedziałeś/aś się o forum: Z FP SAO na Fejsie.

Ostatnia edycja:
O

Okashin

witaj na forum możesz mówić mi shin… skąd jesteś?

Ostatnia edycja:
S

Skejcik

Jestem z województwa zachodniopomorskiego, dokładniej z Gryfic :)

Ostatnia edycja:
K

Kurokokoro

Cześć, Azazel-sensei wita Cię ;)
Widziałeś DxD? Rosario + Vampire? Kampfer? Accel World (tematyka podobna do SAO, polecam)? HotD? Zero no Tsukaima?
Jakieś ulubione postacie? Epickie sceny?

Ostatnia edycja:
S

Skejcik

Jestem nowy w Anime, to jeszcze ich nie widziałem… jak na razie obejrzałem SAO, kończę Fairy Tail i zaczynam Death Note i Naruto.

Ostatnia edycja:
K

Kurokokoro

Ja też nie oglądam anime jakoś długo. Jak wolisz się brać za tasiemce to długo Ci zejdzie zanim obejrzysz te znane serie. Jak na razie polecałbym Ci właśnie Accel World’a, bardzo fajne anime, też o VR i nawet w tym samym świecie co SAO tylko 30 lat później. Jeśli nie zrazi Cię główny bohater to powinno Ci się spodobać.

Ostatnia edycja:
P

PhariosShaphire

New member
Cześć xD Jestem Pharios Shaphire
Masz 13 latek ? Kiyama już nie będzie jedynym najmłodszym na forum xD Jak się z tym czujesz? xD

Ostatnia edycja:
S

Skejcik

alt
Kurokokoro:
Ja też nie oglądam anime jakoś długo. Jak wolisz się brać za tasiemce to długo Ci zejdzie zanim obejrzysz te znane serie. Jak na razie polecałbym Ci właśnie Accel World’a, bardzo fajne anime, też o VR i nawet w tym samym świecie co SAO tylko 30 lat później. Jeśli nie zrazi Cię główny bohater to powinno Ci się spodobać.
Obejrzałem tego 1 odcinek z tydzień temu, nie przekonał mnie jakoś, ale spróbuję się przełamać i zobaczyć czy mnie zaciekawi.

@up
Jeej, jestem najmłodszy :D

Ostatnia edycja:
K

Kurokokoro