Deskorolka (mój filmik) ZOBACZCIE!

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
A

axen1617

Witam, chciałem się podzielić filmikiem jaki zrobiłem, trochę wstawek i jazda na deskorolce, napiszcie co sądzicie, deskorolka jest fajna i polecam każdemu spróbować, oczywiście łącze deskorolkę z muzyką, a w przyszłości chciałbym skleić jakiś fajny montaż pod ulubione nutki z anime ale do tego trzeba umieć więcej tricków dlatego próbuję się rozwijać i ciągle jeżdżę. Pozdrawiam!

Zapraszam też na inne filmiki na kanale axen1617 ;p

Ostatnia edycja:
G

GodKiklors

Donator
Tony Hawk normalnie ;p
Fajnie jeździsz ale nie znam się na tym bo ja sam nigdy nie jeździłem na niczym innym niż rower XD
A na końcu deska ci wypadła czy to tak specjalnie bo nie umiem stwierdzić? ;p

Ostatnia edycja:
A

axen1617

Tak, wypadła, tak miało być to był taki końcowy trick i jeszcze chciałem coś spróbować po tym, ale nie wyszło :p

Ostatnia edycja:
Mistrz_Rozpierduchy

Mistrz_Rozpierduchy

Donator
O bardzo fajnie :D ja kiedyś też jeździłem. Z punktu A do punktu B :p teraz nawet ustać nie potrafię xD

Ostatnia edycja:
A

axen1617

Dzięki Mistrzu ;p no każdy coś kiedyś próbował ;p

Ostatnia edycja:
Yankesss

Yankesss

Donator
Na zachętę lajka masz XD

Ostatnia edycja:
K

Kiicia

New member
OMC, JAK SŁODZIUTKO!
To naprawdę bardzo fajne xD Podobał mi się te podskoki z obrotem deski, więcej takich!
Aż namyśl przyszedł mi serial kiedyś puszczany na disney xd Zeke i Luther , o takich skeaterach …
trolololoo!

Ostatnia edycja:
Maru

Maru

New member
propsy :D bardzo ładnie,serio,zajebiscie!

Ostatnia edycja:
A

axen1617

Dziękuje wam! Za super słowa Kicia i Maru :DD Cieszę się że wam się podoba

Ostatnia edycja:
A

axen1617

Dziękuje wam! Za super słowa Kicia i Maru :DD Cieszę się że wam się podoba
Sprawdza ktoś to jeszcze ;p?

Ostatnia edycja:
Penguin

Penguin

EkipaAnimes
Członek ekipy