Dzień dobry! ^.^

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
K

Kayasoyuu

Kasia jestem, lat 22. Znalazłam się tu, bo nie mam żadnych znajomych kórzy też lubią anime i mangę, więc trochę mi samotno >.< Z tej całej samotności wyhodowałam awokado, które ma półtora metra i imię ^^"

Ulubione anime: Shingeki no Kyojin, Durarara, Darker than Black, Owari no Seraph. Obecnie ogladam Coppelion.

Jestem programistką (praca i hobby ^.^), oprócz tego lubię bawić się Photoshopem, grać (PC: Wiedźmin III, S.T.A.L.K.E.R, Skyrim, te klimaty), spać, jeść (sushi, frytki, warzywa na ostro - tak z ulubionych) :D
Muzyka: ambient, chillstep, soundtracki, post-rock, post-metal, czasami elektronika.

Mieszkam w Bielsku-Białej, chcę jechać na Magni w tym roku, ale nie wiem, czy się ogarnę!
http://myanimelist.net/animelist/Tebanashimasu

Miłego dnia~

Ostatnia edycja:
Ayame

Ayame

New member
Cześć Kasiuuu, jestem Ayu miło poznać
Lubisz muzykę klasyczną? Jakie soundtracki możesz mi polecić?
Lubisz boczek?

Wpadaj na czat! :)

Ostatnia edycja:
G

GodKiklors

Donator
Cześć
Jesteś lewo czy praworęczna?
Lubisz wędzonki?

Ostatnia edycja:
K

Kayasoyuu

Ayame - Ciebie także miło poznać! Po części - lubię projekty takie jak Two Steps From Hell i The Cinematic Orchestra, ale Mozart czy Bach to dla mnie za poważnie ^^" Soundtracki: ostatnio znalezione 10/10 , Matrix , z anime - genialna składanka . Lubię boczek, ale jadłam go póki co tylko na burgerze :D kiedyś zrobię jajecznicę z boczkiem, jak będę miała wenę na robienie jedzenia.

Kiklors - Hej! Jestem praworęczna. Tak, lubię, ale jestem wybredna. Raz moja mama zrobiła taką wędzoną szynkę na wielkanoc, co była najlepszą szynką na świecie i od tamtej pory nic wspomnienia tej szynki nie przebiło.

Ostatnia edycja:
G

Golter

New member
Siemanko!
Czym się zajmujesz w tej pracy programistki? Studiujesz/studiowałaś?

Ostatnia edycja:
K

Kayasoyuu