Hej

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
P

Panzer

Hej

Założyłem profil już jakiś czas temu ale nie miałem pomysłu na avatara, więc piszę dopiero teraz ;)

Ogólnie interesuję się kulturą dalekiego wschodu z racji tego że bliżej coraz bliżej mi do trzydziestki, pamiętam jeszcze stare anime. Jednym z pieszych anime które oglądałem była Tygrysia Maska i tak mi pozostało bo lubię dobre anime czy mange gdzie jest mordobicie, łamanie kości i wycieranie przeciwnikiem podłogi. Lubię fantastykę (ale elfy są pedalskie ) książki fantasy(Gemmell, Grzędowicz, Pilipiuk, Howard ) czytam na przemian z książkami historycznymi i sensacyjnymi. Lubię dobrą muzykę może być poważna, czy hip hop ale też folk-metal czy power metal. Po skończonych studiach pracuję w branży ochroniarskiej w wolnych chwilach trochę ćwiczę. Taki ze mnie spokojny człowiek.

Ostatnia edycja:
Zetsu

Zetsu

New member
Yo!
Do jakiej trzydziestki tobie bliżej, skoro jesteś tylko rok starszy ode mnie.
Btw. dlaczego dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że Ty to TY? Nieładnie, nieładnie… Co do tej twojej fantastyki, to potwierdzam. Z tego co od Ciebie pożyczyłem nie było nic o elfach, chyba…
I nie pochwaliłeś się, że teraz męczysz Bleach’a.
Witaj
P.s.: O której na to piwo idziemy jutro?

Ostatnia edycja:
Penguin

Penguin

EkipaAnimes
Członek ekipy
Witaj na forum, dobrze słyszeć, że jest ktoś jeszcze “stary” na forum, oprócz mnie. Powiedz ile masz lat? Również po studiach pracowałem w branży ochroniarskiej, obecnie już się tym nie zajmuję, dzięki Bogu. Życzę Ci dobrej zabawy na naszym forum i zapraszam do udziału w rozmowach na konferencjach oraz czacie.

Ostatnia edycja:
P

Panzer

Zetsubou Billy:
Yo!
Do jakiej trzydziestki tobie bliżej, skoro jesteś tylko rok starszy ode mnie.