Hejo!

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
A

Akasha

Witam serdecznie

Nazywam się Klaudia. Rocznik '92. Studiuję i mieszkam w Krakowie, a pochodzę z pewnego, małego, dolnośląskiego miasta.

O forum słyszałam już wcześniej od paru osób (pozdrawiam), ale koniec końców to Laska zmusił mnie do zarejestrowania (nie pozdrawiam :p).
Anime oglądam od niepamiętnych czasów. Bardziej świadomie można powiedzieć, że od 10/11 roku życia.
Pozycje, które lubię najbardziej, bądź mają dla mnie jakieś szczególne znaczenie to: Sailor Moon, Code Geass, Great Teacher Onizuka, Full Moon Wo Sagashite, Nana, Beck, InuYAsha, Tsubasa Chronicle.
Dla zainteresownaych mój mal: http://myanimelist.net/profile/Akasha-chan

Co do muzyki, to co wpadnie w ucho to słucham, raczej staram się nie ograniczać. Ale raczej preferuję mocniejsze brzmienia.
A w wolnym czasie, którego za wiele w ostatnim czasie nie ma, oprócz oglądania, spania i jedzenia, zdarza mi się porobić jakieś zdjęcia czy poczytać książki. Lubię jeże i alpaki.

No i to by bylo chyba na tyle :)

Ostatnia edycja:
hanler

hanler

New member
Witaj serdecznie, a pierwszy Cię przywitam. I też nie pozdrawiam Laski. Znamy się trochę, więc jako tako pytań nie mam.

Ostatnia edycja:
Penguin

Penguin

EkipaAnimes
Członek ekipy
Cześć, serdecznie Cię witam na naszym forum, bardzo dobrze zrobiłaś rejestrując się tu, ponieważ jest to bardzo przyjemna społeczność. Zapraszam gorąco do udziału w konferencjach na Skype oraz do dyskusji na czacie. Cieszę się niezmiernie, że na naszym forum jest tak wiele dojrzałych osób.

Ze swojej strony zapytam, jakie książki lubisz czytać najbardziej ?

PS: Zaproszenie na MALA wyślę kiedy tylko się zaloguję na swoją listę celem uzupełnienia odcinków 2 serii Bakumana.

Miłej zabawy.

Ostatnia edycja:
A

Airzel

New member
Witaj ponownie, również nie pozdrawiam Laski ;)

Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Hejoooo ^.^ Niuuu