Hi?

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
E

eongdeh

Cześć wszystkim,

ostatnio chodziło mi po głowie by zarejestrować się na tego typu forum, no i jestem tutaj. Mimo, że moja ‘faza’ na anime bywała intensywniejsza, wciąż lubię obejrzeć coś interesującego i w miarę krótkiego. Pewnie nie jestem jedyną osobą, której przygoda z anime/mangą zaczęła się od obsesji na punkcie pokemonów. Na chwilę dzisiejszą myślę jednak, że do moich ulubionych tytułów mogę sobie zaliczyć Zankyou no terror, Aku no hana czy Initial D.

Na co dzień zdarza się, że gram na gitarze (jestem samoukiem), uczę się języków, na serio uwielbiam to robić. Sporo też czytam - głównie science-fiction. Często wpadają mi w ręce tytuły, których prawie nikt nie czyta i nikt właściwie nie chce dać się przekonać, żeby poświęcić im uwagę. Uwielbiam street fashion różnego rodzaju. Co do tych hobby to internety marnują mi trochę życie, pochłaniając mnóstwo czasu na robienie rzeczy totalnie bezsensownych, więc robię wszystko i nic w tym samym czasie.

Mam 18lat. Jestem dosyć otwartą osobą i czasami zamęczam ludzi swoim gadulstwem. Nie mam pewności czy to dobrze, ale nikt nie złożył jeszcze definitywnego zażalenia. Świetnie byłoby tu poznać jakichś ciekawych ludzi.

THE END

Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Male or female? Skąd jesteś? XD
Science fiction a lubisz Star Wars? Wybierasz się na najnowszy film? Ja już zaczęłam oglądam wszystkie części aby sobie odświeżyć ^^ XDD Btw grasz w coś? Coś blizzarda?

Ostatnia edycja:
E

eongdeh

alt
Eyirie:
Male or female? Skąd jesteś? XD
Science fiction a lubisz Star Wars? Wybierasz się na najnowszy film? Ja już zaczęłam oglądam wszystkie części aby sobie odświeżyć ^^ XDD Btw grasz w coś? Coś blizzarda?
Female. Mam nawyk pisania bezosobowo. Wypadło mi to z głowy. XD