Hiho!

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.

Cahir

Member
Hmm, ten tego… Skoro się zarejestrowałem, to chyba wypadałoby się przywitać, czy coś.
No to po kolei:
Na imię mam Kuba, lat 19 (ewentualnie 4 i 47/48 - urok urodzin 29 lutego :3 ).
Pochodzę z Sandomierza, ale obecnie studiuję w Warszawie.
Lubię:
-gry komputerowe (głównie rpg, gry rytmiczne czasami jakieś monster huntery)
-muzykę (praktycznie większość gatunków, chociaż rock zawsze był i będzie moim faworytem)
-książki (fantasy, ewentualnie powieści detektywistyczne)
-filmy (horrory, fantasy, czasem komedie)
Jeśli chodzi o anime - moimi zdecydowanymi faworytami są Gintama (uwielbiam ten tytuł, jak dla mnie ideał bez wad <3), Higurashi, Steins;Gate… No i jeśli chodzi o top 3 to chyba tyle. :D
Za mangę zabieram się raczej rzadko, w większości przypadków wtedy, gdy jakieś anime na podstawie mangi się skończy, a ja chce wiedzieć, co będzie dalej (jak z Shingeki no Kyojin). Wyjątkiem jest Berserk, którego kreska, fabuła i ogólnie klimat są dla mnie cudowne. Szkoda tylko, że chaptery wychodzą raz na pół roku >.<
Czasami lubię sobie pograć w Visual Novelki (nie, nie eroge, po prostu visual novelki xD). Ulubione vnki - Obie Danganronpy, Umineko, Steins;Gate.
Ponieważ lubię szukać muzyki 24/7 i o ile coś jest dobre, to z pewnością to docenię bez względu na gatunek to nie unikam też vocaloidów i tego typu spraw.

Hmm… Mówili mi, że przywitania powinny być krótkie i zwięzłe, więc chyba w tym momencie powinienem skończyć, bo skończy się na tym, że wypiszę cały swój życiorys.
Także - witam! :D
A jeśli ktoś czuje jeszcze jakiś niedosyt, to nie mam nic przeciwko dodatkowym pytaniom. ^^

Ostatnia edycja:
Siemaneczko xD
leeeeeeeeeel kolejny klon xD Jesteś już 4 Jakubem w wieku 19 lat(no już niedługo 20) xD Przypadek?
Pytanie kontrolne: Masełko lubisz? xD

Ostatnia edycja: