Howdy!

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
T

Twister

Jestem Maks, mam 15 lat i jestem totalnie nowy w anime, etc.
Interesować zacząłem się niecały miesiąc temu gdyż moi znajomi bardzo się anime i mangą interesują, więc postanowiłem że i ja zacznę oglądać.
Jeszcze przed tym miałem obejrzane dwa inne anime - Sonic X (gdzieś 2009-10) i Legende Aanga (jeżeli to jest w ogóle anime)(wakacje 2013 albo 2014).

Do tej pory obejrzałem: trzy odcinki Acchi Kocchi, niecały odcinek Lucky Star, odcinek Another (lubie takie klimaty :), i mam zamiar obejrzeć to anime) i jestem w trakcie oglądania Little Witch Academia (to anime najbardziej mi przypadało do gustu i chcę obejrzeć wszystkie odcinki do końca Stycznia).

Interesuję się głównie montażem filmów, animacją, innymi pierdołami na kompie, troche pisaniem stron internetowych w HTML przy ożyciu CSS, oraz pogrywam w Osu! i troche w Transformice oraz MInecrafta (głównie ze znajomymi).

Mam nadzieje że będę coś pisał na tymże forum, a nie tylko jednego posta napisze i zapomnę (tak czasami mam, no sry :D).
Jak coś to możecie zadawać pytanka (jak chcecie), ja życzę wszystkim miłego wieczoru… czy miłego dnia (nie wiem o jakiej porze to czytacie :p)

Ostatnia edycja:
Zetsu

Zetsu

New member
YO!
Another polecam obejrzeć do końca :)
Nie wiem czemu twój nick mi się skojarzył z filmem katastroficznym (o tornadach), w którym grała Helen Hunt i Bill Paxton też tam był XD

Baw się dobrze i dużo pisz, bo tematów mamy tutaj całkiem sporo

Ostatnia edycja:
N

neku

Hejo, nie zapominaj o nas bo będzie nam smutno :c

Little witch academia polecam, bardzo miło wspominam :3

Jakbyś chciał pogłębiać swoją wiedzę odnośnie anime to dobrze trafiłeś. Jest tu pełno “starych wyjadaczy” którzy chętnie cię wprowadzą :p

Pytanie? Hm. Jakim rodzajem pizzy jesteś? https://samequizy.pl/jaka-pizza-jestes/

Ostatnia edycja:
Zetsu

Zetsu

New member