Kera z aparatem :D

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
K

KeraVX

Wszyscy wrzucają tu swoje zdjęcia to ja też :D

Trochę starych i trochę nowych:

Rozwalanie budynku w Łodzi:



Lalka z Miasta Tkaczy w Zgierzu



Firefighter Combat Challenge Poland z tego roku w Łodzi:



Zdjęcie zebry cyknięte starą Smeną 8M:



i na koniec moje arcydzieło :D





i jak to było robione:

zero Photoshopa XD
 
Ostatnia edycja:
K

KeraVX

Wczoraj działały o_O wrzuciłem jeszcze raz, powinno być ok - jak znowu znikną to dodam po prostu jako załączniki XD
 
Ostatnia edycja:
K

KeraVX

Wcale nie! :<

Widać chleb głodnemu na myśli…
 
Ostatnia edycja:
K

KeraVX

I tak właśnie wyginęły dinozaury…
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Ojcia… Mogłam icg wszystkich nie gwałcić, bo zdechły wszystkie… Mogłam poczekać aż się rozmnożą i wtedy…
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Oooo. Bardzo ładne :) bardzo mi się podoba jak kadrujesz zdjecia, ze tak powiem dobrze lapiesz chwilę XD
Ja wyginęłam dinorauzy? =_=
 
Ostatnia edycja:
K

KeraVX

Elmor, Eyirie dzięki :D
Też polecam wszystkim zwiedzenie tego miejsca, jest naprawdę wielkie :D
No i Eyirie - kto inny mógł wyginąć dinozaury jak nie Ty? D:

Btw. przed chwilą odpaliłem ten temat na Firefoxie i Internet Explorerze jest tragedia… zdjęcia wychodzą poza szablon forum rozwalając się kompletnie, na chromie mam ok. wszystko pomniejszone do obszaru postów.
Też tak macie? D: może w jakieś spoilery je ładować czy coś…

Btw. forum wygląda najlepiej na IE XD avatary są większe i tekst czytelniejszy niż w chromie czy ff o_O
Tylko biały i czarny kolor są zamienione.
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Na dole w prawym rogu masz różne wersje animes, zmień sobie na v4.0 i bedzie git
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom