
ZASADY:
1.Zdradzanie swojej roli jest ZABRONIONE! Poinformowanie kogoś o tym, kim się jest lub było grozi wydaleniem z zabawy!
- Pisanie w FN jest zabronione.
- Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą przed rozpoczęciem rozgrywki.
6.Jeśli gracz ma pytanie czy jakąś sprawę odnośnie gry wysyła PW do Mistrza gry.

GŁOSOWANIE:
-
Kod:
Głosować może każda osoba, która udzielała się w dyskusji!
-
Kod:
Pod uwagę będą brane tylko głosy, które były uzasadnione!
- Osoba, która zostanie wytypowana w głosowaniu, zostaje zabita.

ROLE:
Wiedźma lub Wiedźmin (Przeklęty) – osoba, która dokonuje mordu. Dziennie może zabić 1 osobę.
Egzorcysta – osoba, która może sprawdzić tylko 2 role podczas całej rozgrywki.
Ksiądz –osoba, która może zabrać do siebie jedną osobę na noc.
Gdy celem Przeklętego jest osoba chroniona, wówczas nie dochodzi do morderstwa.
Kiedy celem staje się Ksiądz, który ma u siebie osobę, umiera tylko Ksiądz.
Uczony – może dokonać mordu na wybranej osobie raz podczas całej rozgrywki.
Wierzący – osoba, która próbuje odkryć sprawcę.

FABUŁA:
Był to przełom XVIII wieku. Kiedy cały świat został pochłonięty przez wszechogarniającą plagę, którą był ród Przeklętych Wiedźm i Wiedźminów. Ich potęga rosła w siłę z każdym zabójstwem śmiertelnika. Nie kryli się z morderstwem i zawsze wykonywali go w miejscu publicznym. Styl zabójstw był dokładny, szybki i druzgocząco brutalny.
Jednakże, w końcu postanowiliście położyć temu kres i zniszczyć doszczętnie Przeklętych. W ten o to sposób zebraliście się w wielkim gotyckim zamku, w którym odbywać będzie się dochodzenie w sprawie dokonanych morderstw.
Prowadzone dotychczas wasze normalne życie zostanie odwrócone o 180 stopni. Od teraz rozpocznie się zażarta walka o przetrwanie. Najsłabsi polegną jako pierwsi. Czy jesteście gotowi na to aby przedłożyć życie waszych przyjaciół nad to by odszukać sprawcę?
Niestety nie masz już wyboru. Gra się rozpoczęła…
Ostatnia edycja: