
Egil
New member
FABUŁA
Minęło czterdzieści minut odkąd w sali wszyscy się zebrali, ale waszego gospodarza wciąż nie było. Nie było widać również żadnego lokaja. Gdy już każdy odczuł zniecierpliwienie, usłyszeliście hałas dochodzący zza drzwi na hol. Po ich otworzeniu czerwony ślad zaczynający się pod drzwiami i ciągnący się za drzwi z lewej. Po podejściu do nich dało się odczuć lekki przeciąg wydobywający się ze szpary pomiędzy drzwiami a podłogą. Ktoś nacisnął klamkę, a drzwi natychmiast otwarły się, uderzane falami powietrza, Dostrzegliście ciało brodatego, siwego mężczyzny - Pana domu. Jego brzuch był rozszarpany. Mężczyzna kaszlnął krwią, a jego oczy skierowały się na otwarte okno, a potem na was. Z ostatnim tchnieniem, jego twarz przybrała wyraz niewyobrażonego strachu, po czym zamarła. Za wami znajdowały się mokre ślady.
Role:
Morderca - Osoba, która może linczować, śmierć jej oraz pomocnika oznacza koniec mafii.
Pomocnik - Osoba, która może linczować za przyzwoleniem mordercy; Śmierć jej oraz mordercy, oznacza koniec mafii.
Lokaj - Osoba
ze zdolnością “przetrzymania” na noc u siebie gracza. Umiejętności może użyć 3 razy w ciągu całej gry. Jeden z lokai otwierał drzwi i mniej więcej pamięta listę gości.
Kuzyn Pana - Osoba
, która może wykonać dwa lincze w ciągu całej gry.
Główny Lokaj - Osoba, która może przetrzymać u siebie jednego gracza, trzy razy oraz wykonać lincz raz w ciągu gry. Główny Lokaj posiada spis lokajów.
Gość - Zwykły gracz, którego zadaniem jest odnaleźć upiora.
I Zasady:
I. Ogólne:
II.I Morderca i Pomocnicy:
III.I Ogólne:
IV.I Faza Dnia (FD):
NAGRODA ZA ZWYCIĘSTWO:
3548nC
2k ode mnie i pewnie coś od adminów, kto wie… (oczywiście, ja daje 2k, a nie 2k na osobę…)
Uczestnicy:
-Payback
-Kiichigo
-Piter
-Kubson
-Golter
-kamkom
-TroLoL
-Raizer
-PhariosShaphire
-shzye
-Kiyama
-Megu
-Kurokokoro
- Witam - uśmiechnąłem się do spóźnionej pary, wyciągając rękę po mokre płaszcze. Goście minęli mnie, wymieniając uprzejmości, a ja zamknąłem za nimi drzwi spoglądając przy okazji w zakryte burzowymi chmurami i targane piorunami niebo. Odłożyłem płaszcze do garderoby znajdującej się dwa metry dalej. Nie zakluczyłem pomieszczenia - towarzystwo zebrane na dzisiejszym przyjęciu nie należało raczej do kasty złodziejaszków.
Odhaczyłem ostatnią parę na liście, odłożyłem ją na blat, po czym poszedłem zawiadomić mojego Pana, iż wszyscy już się zebrali. Gdy byłem w połowie drogi poczułem w kieszeni pager, informujący, że ktoś stoi pod drzwiami. Natychmiast zawróciłem, nie chcąc pozwolić nikomu moknąc w takiej pogodzie. Jednocześnie zastanawiałem się, kim mógłby być najnowszy gość, biorąc pod uwagę, że na liście każdy był już odznaczony.
Moim oczom ukazała się twarz doradcy finansowego mojego pana. Wpuściłem mężczyznę do środka, zamknąłem drzwi i odebrałem od gościa płaszcz. Chwyciłem listę leżącą obok mnie i wyszukałem wzrokiem nazwiska osoby, która właśnie przekroczyła próg. - Przepraszam Pana, ale czy gdzieś an wychodził?
Mężczyzna spojrzał na mnie niezrozumiale. - Słucham?
- Pańskie nazwisko zostało już użyte i odznaczone, co z kolei oznacza, że Pan już raz tu wchodził, jednak jako, że w rzeczywistości dopiero się Pan pojawił, przewiduję swój błąd w systemie. Przepraszam za kłopot. - ukłoniłem się. Mężczyzna odszedł bez słowa.
Chwyciłem długopis i na samym dole listy dopisałem “Dodatkowy Gość - obecny”.
Ruszyłem ku sali balowej, oznajmić mojemu Panu o zaistniałej sytuacji.
Minęło czterdzieści minut odkąd w sali wszyscy się zebrali, ale waszego gospodarza wciąż nie było. Nie było widać również żadnego lokaja. Gdy już każdy odczuł zniecierpliwienie, usłyszeliście hałas dochodzący zza drzwi na hol. Po ich otworzeniu czerwony ślad zaczynający się pod drzwiami i ciągnący się za drzwi z lewej. Po podejściu do nich dało się odczuć lekki przeciąg wydobywający się ze szpary pomiędzy drzwiami a podłogą. Ktoś nacisnął klamkę, a drzwi natychmiast otwarły się, uderzane falami powietrza, Dostrzegliście ciało brodatego, siwego mężczyzny - Pana domu. Jego brzuch był rozszarpany. Mężczyzna kaszlnął krwią, a jego oczy skierowały się na otwarte okno, a potem na was. Z ostatnim tchnieniem, jego twarz przybrała wyraz niewyobrażonego strachu, po czym zamarła. Za wami znajdowały się mokre ślady.
Role:
Morderca - Osoba, która może linczować, śmierć jej oraz pomocnika oznacza koniec mafii.
Pomocnik - Osoba, która może linczować za przyzwoleniem mordercy; Śmierć jej oraz mordercy, oznacza koniec mafii.
Lokaj - Osoba
Kuzyn Pana - Osoba
Główny Lokaj - Osoba, która może przetrzymać u siebie jednego gracza, trzy razy oraz wykonać lincz raz w ciągu gry. Główny Lokaj posiada spis lokajów.
Gość - Zwykły gracz, którego zadaniem jest odnaleźć upiora.
I Zasady:
I. Ogólne:
- Zdradzanie swojej roli jest ZABRONIONE! Poinformowanie kogoś o tym, kim się jest (lub było) grozi wydaleniem z zabawy, a także warnem na forum!
- Osoby niezapisane do rozgrywki, a także martwe nie mają prawa wypowiadać się w temacie.
- Pisanie w FN jest zabronione.
- Piszemy w pierwszej osobie. Nie jest to żaden PBF. Po prostu prowadzimy dyskusje i naszym zadaniem jest przy poprawnej dedukcji oraz wyciąganiu wniosków odnaleźć wyznaczoną osobę. Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko.
- Do rozpoczęcia gry wymagane jest przynajmniej 12 zapisanych uczestników.
- Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą 2-3h przed rozpoczęciem rozgrywki.
- Temat z mafią będzie zamknięty aż do startu rozgrywki.
- Nieaktywność ponad 3 dni grozi wykluczeniem.
- Mafia trwa 14 dni. (może się zmienić w zależności od ilości graczy)
- Mafia trwa do momentu, aż zostanie 3 graczy.
II.I Morderca i Pomocnicy:
- Morderca nie wie kim są Pomocnicy i wzajemnie.
- Morderca może zabić w fazie nocy pisząc PW do mistrza gry.
- Pomocnicy mogą linczować wysyłając PW do mistrza gry w fazie nocy. Aby móc linczować, morderca wysyła do mnie PW w fazie dnia, w którym informuje o pozwoleniu pomocnikowi na lincz. Wtedy ja przesyłam pomocnikowi PW z pozwoleniem. Pomocnik nie musi linczować po otrzymaniu pozwolenia, ale pozwolenie trwa tylko jedną noc.
- Jeden pomocnik może zabijać raz na trzy dni. Morderca musi dać pomocnikom pozwolenie raz na trzy dni.
- Morderca nie dostaje żadnej informacji, jeśli wszyscy pomocnicy zginą.
- Jeżeli Morderca zginie, Pomocnicy zyskują takie same możliwości jak Morderca.
- Morderca musi wykonać lincz raz na trzy dni.
- Morderca oraz Pomocnicy mogą się zdradzić, a jego lincz nie musi się powieść:
1 = Lincz nieudany. Prawdopodobnie zostawiono jakieś poszlaki.
2 = Upiór wykonał lincz, ale zostawił lekkie ślady.
3-4 = Upiór wykonał lincz zostawiając niemal niezauważalne ślady.
5-6 = Zabójstwo idealne.
- Umiejętność lokaja opiera się na przetrzymaniu jednego z graczy na noc w specjalnej celi. Jeżeli gracz ten zostaje napadnięty przez Kuzyna, Pomocnika lub Morderce, zostaje uratowany. (Kuzyn wciąż ma możliwość linczu.)
- Podczas wykonywania umiejętności lokaj nie jest chroniony. Jest narażony na ataki.
- Lokaj informuje o użyciu umiejętności poprzez napisanie PW DO MISTRZA GRY w FN!
- Jeżeli lokaj użyje umiejętności na Mordercy lub Pomocniku, lincz tej nocy będzie udany, zostawi ślady i zostanie użyty na tym właśnie lokaju. Kuzyn nie może linczować, gdy jest trzymany przez lokaja.
- Przetrzymywany dostaję ode mnie PW, że danej nocy był przetrzymywany.
- Jeżeli dwaj lokaje przetrzymują w tym samym czasie tą samą osobę, to oboje poznają swoje role.
- Jeżeli dwaj lokaje przetrzymują w tym samym czasie osobę, która chce tej nocy linczować, lincz całkowicie przepada.
- Kuzyn Pana swojej umiejętności może użyć tylko dwa razy w ciągu całej gry. Głosuje poprzez NAPISANIE PW DO MISTRZA GRY w czasie trwania FN!
- Jeżeli Kuzyn Pana odda swój głos na osobę, która jest pod ochroną lokaja lub Głównego Lokaja, to lincz nie zostaje wykonany, ale nie przepada.
- Jeżeli Kuzyn Pana wybierze tą samą osobę, co Upiór, to jego głos po prostu przepada.
- UWAGA! Kuzyn Pana gra usiłując pomóc gościom, a nie mordercom.
- Jeżeli Kuzyn Pana zagłosuje na Mordercę lub Pomocnika - ginie. Upiór zabija go zostawiając po sobie małe ślady, jednak lincz na tą osobę, którą wybrał Morderca/Pmocnik przechodzi na Kuzyna Pana.
- Lincze Kuzyna Pana odbywają się na tej samej zasadzie, co Mordercy/Pomocników. (Rzut kostką)
- Umiejętność Głównego Lokaja polega na tym samym, co Lokajów, z tą różnicą, że nie może zostać zabity przez przetrzymywaną osobę - lincz przetrzymywanego mordercy przepada.
- Główny Lokaj posiada listę z imionami innych lokai, ale nie może jej bezpośrednio zdradzić.
- Główny lokaj może wykonać lincz raz w ciągu gry. Lincz wykonany przez głównego lokaja jest idealny i nie zostawia śladów. Główny Lokaj może zlinczować Mordercę lub Pomocników, ze skutkiem dla niego pozytywnym lub negatywnym:
1 - Główny Lokaj daje się zaskoczyć Mordercy/Pomocnikowi i zostaje zabity.
2 - Główny Lokaj daje się zaskoczyć mordercy i zostaje zabity, jednak może zlinczować Pomocnika.
3-6 - Główny Lokaj linczuje Mordercę/Pomocnika. - Jeżeli Podczas wykonywania swojego linczu, Główny Lokaj umiera, licz Mordercy/Pomocnika przepada.
- Główny Lokaj może powiadamiać lokai o swoich podejrzeniach, lub przekazywać im różne wiadomości, pisząc PW do MISTRZA GRY informując go o chęci przesłania wiadomości do danego lokaja oraz wpisania treści wiadomości. Główny Lokaj nie może zdradzić Lokajom kim jest!
III.I Ogólne:
- Głosowanie ogólne odbywa się w temacie z mafią poprzez napisanie:
Kod:
Mordercą jest [NICK GRACZA] - Głosować może KAŻDY, niezależnie od tego jaką ma rolę.
- Aby głosowanie było ważne muszą być oddane MINIMUM 3 GŁOSY!
- Głos na “chybił trafił” nie będzie uznawany. Swój wybór trzeba poprzeć argumentacją. UWAGA! Jeżeli uważamy, że kogoś oskarżenie jest trafne można napisać, że zgadzamy się z oskarżeniem X, gdyż jest słuszne i wyczerpuje temat.
- Aby oddać swój wybór w głosowaniu trzeba napisać MINIMUM 3 POSTY. (Zasada ta odnosi się do jednego dnia. Nie chodzi tutaj o to, że trzy posty w grze i można głosować do końca.)
- Głosowanie ogólne odbywa się w FD.
- Po linczu z głosowania będą zostawiane od czasu do czasu wskazówki w fabule dot. roli zlinczowanego gracza.
- Głosowanie indywidualne są to głosy graczy, którzy mają jakąś umiejętność. Głosują poprzez NAPISANIE PW DO MISTRZA GRY!
- Uznawana jest ostatnia wiadomość w skrzynce.
- Głosowanie to odbywa się wyłącznie w FN. (Wyjątkiem jest Morderca, który może przekazać Pomocnikom pozwolenie w ciągu dnia[ale linczuje w FN!] oraz Główny Lokaj, mogący przekazywać wiadomości, w każdej fazie rozgrywki) UWAGA! Jestem przychylny przyjąć kogoś głos w sytuacji poważnej. Przykładowo, jeżeli gracza nie będzie już po godzinie (np.) 20, a chciałby oddać głos. Nie dopuszczam jednak sytuacji, w której gracz pisze PW “mogę zagłosować teraz, bo potem nie będzie mi się chciało wchodzić?”
IV.I Faza Dnia (FD):
- W FD toczy się dyskusja i głosowanie.
- FD trwa OD NAPISANIA POSTU MISTRZA GRY do godziny 22:00!
- Podczas trwania FN czas na działanie mają osoby z umiejętnościami.
- Podczas FN pisanie w temacie jest ZABRONIONE!
- Czas na oddanie swojego głosu gracze mają od godziny 22:00 do 8:00 poprzez napisanie PW DO MISTRZA GRY!
NAGRODA ZA ZWYCIĘSTWO:
3548nC
2k ode mnie i pewnie coś od adminów, kto wie… (oczywiście, ja daje 2k, a nie 2k na osobę…)
Uczestnicy:
-Payback
-Kiichigo
-Piter
-Kubson
-Golter
-kamkom
-TroLoL
-Raizer
-PhariosShaphire
-shzye
-Kiyama
-Megu
-Kurokokoro
Ostatnia edycja: