S
system
Grupa bandytów ląduje w poniemieckim schronie z ogromnym łupem, z napadu na konwój strażniczy banku. Jest to duży, obiekt pełen zakamarków i różnych przejść - istny labirynt. Złodzieje wybrali wcześniej miejsce ukrycia forsy, dlatego uwinęli się szparko i… Utknęli przy wyjściu. Podczas ich pobytu ktoś na głucho zatrzasnął piekielne wrota, które prawdopodobnie mogłyby wytrzymać wybuch bomby atomowej. Po bliższych oględzinach, ze zdumieniem spostrzegli, że wyglądały na nieotwierane przez co najmniej kilkadziesiąt lat, a gdy wciąż jeszcze patrzyli na siebie z niezrozumieniem w oczach, usłyszeli głos dochodzący z bocznego, ukrytego w cieniu korytarza:
Jesteście przeklęci, przeklęci… Tak jak ja do tej pory, ale teraz jestem wolny <złowieszczy śmiech>.
Mordercy wyciągnęli broń i ostrzelali miejsce, z którego dochodził ten nieziemski ochrypły głos i ujrzeli na wpół zgniłego starucha w rozpadającym się mundurze ss. Ten… To coś w żaden sposób nie mogło być tym, którego głos usłyszeli - żadnej krwi, prześwitujące kości, ni chuja… Zaczęli poszukiwania tajemniczego głosu, ale znaleźli tylko opisy magicznych eksperymentów naukowców Hitlera. Okazało się, że trafili do tajnej siedziby Towarzystwa Vril, którego głównym celem było poszukiwanie Niemieckiego Mesjasza, a który poprowadziłby Aryjczyków do dominacji na świecie i eksterminacji innych ras. A trafili na demona z piekła rodem…
Zasady:
Doba zaczyna się o 12, a kończy o 22.
Każde zlecenie zdrajcy, demona, przydupasów, lub zwykłych ludzi, musi być wysłane na moją skrzynkę między 22, a 9 rano.
Zapisy tutaj: ZAPISY DO K* mafii, liczba miejsc nieograniczona; ale każdy kto się choć raz dziennie nie odezwie, dostanie -1000NC za każdy dzień milczenia (bez wyjątków).
kopiuj/wklejka
I. Ogólne:
Nikorin
Payback
Kubson
Elmor
Kamkom
Moniś
dawid15121997
Egil
Alison
Ulala
Odstrzeleni:
xYahiko
Mako
Asuna
TroLoL
Kiichigo
Jesteście przeklęci, przeklęci… Tak jak ja do tej pory, ale teraz jestem wolny <złowieszczy śmiech>.
Mordercy wyciągnęli broń i ostrzelali miejsce, z którego dochodził ten nieziemski ochrypły głos i ujrzeli na wpół zgniłego starucha w rozpadającym się mundurze ss. Ten… To coś w żaden sposób nie mogło być tym, którego głos usłyszeli - żadnej krwi, prześwitujące kości, ni chuja… Zaczęli poszukiwania tajemniczego głosu, ale znaleźli tylko opisy magicznych eksperymentów naukowców Hitlera. Okazało się, że trafili do tajnej siedziby Towarzystwa Vril, którego głównym celem było poszukiwanie Niemieckiego Mesjasza, a który poprowadziłby Aryjczyków do dominacji na świecie i eksterminacji innych ras. A trafili na demona z piekła rodem…
Zasady:
- Demon - musi zabijać raz dziennie, ale jeżeli przeżyje Xdni, będzie na tyle silny by na koniec zabić wszystkich innych w jednym wielkim armageddonie.
- Zdrajca - słaby demonik, który chce się wyzwolić spod tyranii Demona i uciec z tego miejsca - raz dziennie może sprawdzić jedną osobę.
- Dobre duszki - żyjące na tym obszarze od czasów Światowida, nie mogące znieść okrucieństwa Demona - raz na dwa dni mogą wybrać jedną osobę do ochrony (poza sobą), jeżeli demon lub strażnik sprawdzi tę osobę, to ta osoba pozna tożsamość sprawdzającego.
- Poplecznicy Demona - pomniejsze sługi wierne Demonowi -każdy z nich może raz na dwa dni naznaczyć jedną osobę (ale nigdy dwa razy tą samą), dwa naznaczenia dają jedną śmierć. Mogą oznaczyć Demona i Zdrajcę, ale nie robi to na nich wrażenia.
- Poplecznicy zdrajcy - drobne robaki przedpiekła, wierne Zdrajcy - raz na trzy dni mogą sprawdzić osobowość i dostać wskazówkę co do tożsamości sprawdzanego.
- Żadna z osób w grze, nie może bezpośrednio zdradzić swojej funkcji. wyrażenia ‘jestem pewny’, czy 'na stówę to on/a" są dozwolone.
- Głosowania nie są koniecznie, ale demon zabija codziennie i z upływem czasu wyrżnie wszystkich.
- Demon może się zdradzić przez niedoskonałe morderstwa i zostawiać wskazówki (rzut kostką: 1,2/3,4/5,6).
- Zdrajca może zdradzić wskazówkę co do swojej osobowości nie zachowując ostrożności podczas śledztwa (szansa 1/6).
- Demon może sam zostawić wskazówki podając je przy zleceniu morderstwa.
- KAŻDY* z ludków może wybrać jedną osobę do zabicia raz na całą grę, ale tylko pierwszy z nich (danego dnia) faktycznie zabija. Ci, którzy się spóźnili tracą tę możliwość na jeden dzień.
Doba zaczyna się o 12, a kończy o 22.
Każde zlecenie zdrajcy, demona, przydupasów, lub zwykłych ludzi, musi być wysłane na moją skrzynkę między 22, a 9 rano.
Zapisy tutaj: ZAPISY DO K* mafii, liczba miejsc nieograniczona; ale każdy kto się choć raz dziennie nie odezwie, dostanie -1000NC za każdy dzień milczenia (bez wyjątków).
kopiuj/wklejka
I. Ogólne:
- Zdradzanie swojej roli jest ZABRONIONE! Poinformowanie kogoś o tym, kim się jest (lub było) grozi wydaleniem z zabawy, a także warnem na forum!
- Osoby niezapisane do rozgrywki, a także martwe nie mają prawa wypowiadać się w temacie.
- Pisanie w FN jest zabronione.
- Piszemy w pierwszej osobie. Nie jest to żaden PBF. Po prostu prowadzimy dyskusje i naszym zadaniem jest przy poprawnej dedukcji oraz wyciąganiu wniosków odnaleźć wyznaczoną osobę. Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko.
- W FD toczy się dyskusja i głosowanie.
- FD trwa OD NAPISANIA POSTU MISTRZA GRY do godziny 21:00!
- Podczas trwania FN czas na działanie mają osoby z umiejętnościami.
- Podczas FN pisanie w temacie jest ZABRONIONE!
- Czas na oddanie swojego głosu gracze mają od godziny 21:00 do 9:00 poprzez napisanie PW DO MISTRZA GRY!
Nikorin
Payback
Kubson
Elmor
Kamkom
Moniś
dawid15121997
Egil
Alison
Ulala
Odstrzeleni:
xYahiko
Mako
Asuna
TroLoL
Kiichigo